Gå til innhold

Singel og tomhetsfølelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I helgen har jeg hatt barn her, men allikevel... Kjenner en tomhetsfølelse. Savnet etter en mann er sterkt, men på en måte så har jeg det bra alene sammen med barna så jeg trenger han ikke. Det er bare følelsen av å være singel som plager, og ihvertfall når jeg åpner FB å ser alle disse parene og hjerter på en lørdag og søndag. Noen som har det likt?

Anonymous poster hash: cc8ca...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hvertfall barn, det kommer aldri jeg til å få. Har ikke så mye tomhetsfølelse egentlig, jeg liker godt å være alene da jeg blir sliten av for mange mennesker. Hadde vært koselig med en kjæreste men gidder ikke stresse med det.

Anonymous poster hash: d5169...459
  • Liker 2
Skrevet

ja jeg har barn! Og egentlig så føler jeg at jeg har nok med meg selv og barna. Men samtidig så kommer dette savnet inn.... Men når jeg har muligheten til å date osv, så føler jeg at jeg egentlig ikke har tid til dem. Men likevel kommer savnet innimellom

Anonymous poster hash: cc8ca...0d7
Skrevet

JA! jeg har heller ikke barn. Jeg bare gråter på søndager og lengter til mandag.

Anonymous poster hash: 4da11...f27
  • Liker 1
Skrevet

JA! jeg har heller ikke barn. Jeg bare gråter på søndager og lengter til mandag.

Anonymous poster hash: 4da11...f27

Pøh, synes søndager er en fin dag, jeg. Våknet opp i dag (alene, selvfølgelig) etter en kveld på byen, fikset meg noe mat, og humøret steg i takt med at fyllesyken begynte å slippe taket. Jeg har ikke Facebook, så slipper det tullet med å se masse hjerter strødd rundt omkring. Kanskje jeg tar meg en lang gåtur i kveld, hvis været er bra nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...