AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Lurer litt på dette. Har tidenes rumpe (synes jeg selv i alle fall, haha), men brystene er dessverre ikke noe å skryte av. Bittesmå og ikke så veldig fyldige. Passer ikke helt til resten av kroppen føler jeg... Rumpa mi er kanskje hakket mer rund en den helt til høyre (men ikke mye), men ser omtrent identisk ut: Ellers ser brystene mine omtrent sånn ut, de er i alle fall ikke noe større, men heller mindre.. : Er ikke interessert i noe annet enn svar på spørsmålet mitt. Altså ikke noe svar ala "du burde bruke tiden din på noe annet". Ønsker helt ærlige svar, og selvsagt først og fremst fra menn. Jeg er nysgjerrig på hva dere tenker om dette. Anonymous poster hash: d9116...037
Gjest nysgjerrigp Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Små bryster er alltid dealbreaker for meg. Sorry
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Da må du bare finne deg en rompegutt da :D:D Bryster er ikke alt. Du er jo heldig som slipper det peset med sportsbh, ryggplager og kløft-flauser. Anonymous poster hash: b07da...a38
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Det er ikke noe som heter kompensere. Noen liker små pupper, andre liker store. Noen liker pupper, andre liker best rumpe. Noen liker rumper best, andre liker pupper. Er ikke vits å lage sånne tråder. Anonymous poster hash: d4270...913
Gjest Belki Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har selv silikon og liker store pupper, men små bryster kan også være sinnsykt sexy. Så ja, har du en dritfin rumpe, så kan det helt klart kompensere for små pupper! :D
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 er folk virkelig så lite opplyste at man tilstadighet må opprette slike tråder på et forum.....Hva hjelper det deg om folk svarer ja/nei på spørsmålet ditt? Du må jo finne en gutt som tenner på deg, på rumpa di, på puppene dine, på øynene dine og på det du har mellom ørene. Da er svarene du får på et forum helt irrelevante Anonymous poster hash: 7f4a2...be7 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Små pupper er faktisk helt konge! Og rumpe i tillegg?! Du trenger ikke bekymre deg, ts, du er helt sikkert nydelig. I motsetning til nysgjerrigp er store meloner en dealbreaker for meg. Folk er forskjellige og du finner garantert noen som digger kroppen din Anonymous poster hash: ae5b2...517
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Det må stå dårlig til følelsesmessig og mentalt med folk som på alvor skriver slik som ts.Håper at de vokser det av seg. Anonymous poster hash: ba756...fb2 1
Gjest Sindre2014 Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Forstår ikke slike spørsmål, man merker jo oppmerksomheten i det virkelige liv om man har en fin rumpe. Det er jo det som teller ikke hva randoms sier på KG. Men kan svare på spørsmålet ditt og for meg er svaret ja.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Kompensere for hvem? Om du møter en mann som liker store pupper, så går nok ikke det nei....Men om du møter en fyr som liker rumper, så ja absolutt. Anonymous poster hash: 84482...c3b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har små pupper, men fyldig, rund og veldig hot rumpe. Har ikke problemer på guttefronten pga det. Bruker bh med fyll (sånne bombshell-greier) for å balansere proposjonene. Mitt inntrykk er at det er flere som er opphengt i fin rumpe enn fine pupper. Pupper kan hvem som helst kjøpe seg til, rumpe derimot må man være heldig fra naturens side med eller jobbe hardt for. Anonymous poster hash: 8e6b0...d9f
Surriball Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Har det noe å si, da? Mitt inntrykk er at mannfolk stort sett er fornøyd med at det ER rumpe og pupper der så lenge kjemien stemmer. Men uansett, ulike menn har ulike tenningsmønster. Noen er opptatt av pupper, noen er opptatt av rumper og de fleste menn liker damer de har god kjemi med. Så det å måtte kompensere for det ene eller det andre er vel strengt tatt helt unødvendig. Har ikke akkurat store pupper selv, de var virkelig bittesmå helt til jeg begynte på piller. Men jeg har ikke opplevd det som noen hindring for å treffe menn, og hvis det har vært en dealbreaker for noen så føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe uansett. Størrelsen på puppene er ikke noe man rår over, så man må ta det man får Ville ikke brukt mer energi på å tenke på det. Puppene dine er sikkert kjempefine 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Du trenger ikke kompensere. Anonymous poster hash: e0eea...0e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå