Gå til innhold

Hva kan jeg lage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fryste bær, vaniljesaus/vaniljekrem, smør, hvetemel, melk og smør. Har ikke egg... har lyst til å lage noe godt i dag men hva kan man lage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sukker eller melis? Du kan lage en paideig med litt sukker i. Og ha på vaniljekrem og bær når den er stekt. Friskt og godt :)

Skrevet

Enten pai som foreslått eller smuldrepai som er veldig enkelt å lage. :)

Skrevet

Har du sukker eller melis? Du kan lage en paideig med litt sukker i. Og ha på vaniljekrem og bær når den er stekt. Friskt og godt :)

Paideig uten sukker fungerer vel så godt, særlig når det skal noe så søtt som vaniljekrem oppå. :)

Anonymous poster hash: 11a7b...bcf

Skrevet

Paideig uten sukker fungerer vel så godt, særlig når det skal noe så søtt som vaniljekrem oppå. :)

Anonymous poster hash: 11a7b...bcf

Ja forsåvidt :) Tenkte bare på en liten skje. Min vaniljekrem er ikke særlig søt, og bærene er jo ganske syrlige.

Smuldrepai var jo en enda enklere og bedre idé.

Skrevet (endret)

Lag smuldrepai! det er sååå godt og tar 3 min å lage :) den enkle latmannsversjonen jeg bruker er å ha bærene i en paiform/ildfastform, smuldre sammen mel, smør og sukker og ha over. Ha i ovnen til til toppingen er gyllen og server med vaniljesaus :spise:

Endret av skyflakes
Skrevet

Jeg lagde en brownies uten egg og melk :) den ble veldig mektig og super deilig med bær til!

Skrevet

Du kunne ha laget fløyelsgrøt til hovedrett og bær med vaniljekrem/saus til dessert :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...