goldenchanel Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har fryste bær, vaniljesaus/vaniljekrem, smør, hvetemel, melk og smør. Har ikke egg... har lyst til å lage noe godt i dag men hva kan man lage?
Gjest rådyr Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Har du sukker eller melis? Du kan lage en paideig med litt sukker i. Og ha på vaniljekrem og bær når den er stekt. Friskt og godt
Sunshine Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Enten pai som foreslått eller smuldrepai som er veldig enkelt å lage.
Gjest -_Tove_- Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Jeg ville lagd smuldrepai! Det er så godt http://karolineset.blogg.no/1336067122_smuldrepai_med_vanilj.html
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Har du sukker eller melis? Du kan lage en paideig med litt sukker i. Og ha på vaniljekrem og bær når den er stekt. Friskt og godt Paideig uten sukker fungerer vel så godt, særlig når det skal noe så søtt som vaniljekrem oppå. Anonymous poster hash: 11a7b...bcf
Gjest rådyr Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Paideig uten sukker fungerer vel så godt, særlig når det skal noe så søtt som vaniljekrem oppå. Anonymous poster hash: 11a7b...bcf Ja forsåvidt Tenkte bare på en liten skje. Min vaniljekrem er ikke særlig søt, og bærene er jo ganske syrlige. Smuldrepai var jo en enda enklere og bedre idé.
skyflakes Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Lag smuldrepai! det er sååå godt og tar 3 min å lage den enkle latmannsversjonen jeg bruker er å ha bærene i en paiform/ildfastform, smuldre sammen mel, smør og sukker og ha over. Ha i ovnen til til toppingen er gyllen og server med vaniljesaus Endret 9. februar 2014 av skyflakes
goldenchanel Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2014 Jeg lagde en brownies uten egg og melk den ble veldig mektig og super deilig med bær til!
Despicable Me Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Du kunne ha laget fløyelsgrøt til hovedrett og bær med vaniljekrem/saus til dessert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå