AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hei! Jeg har aldri hatt en ordentlig orgasme, tror jeg. Jeg kan få en slags deilig følelse hvis jeg onanerer lenge og bruker vibrator, men jeg har aldri klart å "tippe" over slik at det har blitt orgasme. Hvis jeg har sex er jeg heller ikke i nærheten, og jeg har vært med flere menn med alt fra stor og tjukk tiss til liten og krokete Jeg har så lyst til å kunne komme. Både ordentlig alene, OG med typen. Sitter dette bare i hodet mitt, eller er jeg fysisk handicappet her? Sex-Tips? Sexleketøy-tips? Anonymous poster hash: d2088...177
Hokus Pokus Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Det er desverre ikke like lett for alle. Noen jenter mangler vevet på insiden av vagina som gir orgasme. Altså g-punktet. Har du prøvd både g-punkt og klitoris? Samtidig? Det funker hvertfall fett for meg. Ellers kan det også bli vanskeligere når du er veldig fiksert på å nå orgasme og legger all fokus på det istedenfor selve akten
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Det er for veldig mange en mental ting ja. Og dess hardere du kjemper for å komme dess vanskeligere blir det. Så vanskelig det enn kan være i praksis - det beste rådet mitt er å glemme tanken på orgasme. Bare nyte det du gjør og onaner masse, den kommer plutselig når du minst venter det Vil også tipse om vibrator som ikke ser særlig sexy ut kanskje, men har til gode å møte noen den ikke klarer å vippe over kanten http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Oppladbare/Fairy http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Oppladbare/Magic-wand Anonymous poster hash: 4f8d6...412
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Det er for veldig mange en mental ting ja. Og dess hardere du kjemper for å komme dess vanskeligere blir det. Så vanskelig det enn kan være i praksis - det beste rådet mitt er å glemme tanken på orgasme. Bare nyte det du gjør og onaner masse, den kommer plutselig når du minst venter det Vil også tipse om vibrator som ikke ser særlig sexy ut kanskje, men har til gode å møte noen den ikke klarer å vippe over kanten http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Oppladbare/Fairyhttp://shop.erotikknett.no/Vibrator/Oppladbare/Magic-wand Anonymous poster hash: 4f8d6...412 Så rare vibratorer det var, med bare en klump oppå. Hvorfor er de ikke formet mer som en penis? Man kan jo risikere at den klumpen på toppen blir sittende fast inni? Eller er det kun for utvendig bruk?Anonymous poster hash: 86485...735
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Så rare vibratorer det var, med bare en klump oppå. Hvorfor er de ikke formet mer som en penis? Man kan jo risikere at den klumpen på toppen blir sittende fast inni? Eller er det kun for utvendig bruk?Anonymous poster hash: 86485...735 Er til utvendig bruk ja Anonymous poster hash: 027b0...554
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Er til utvendig bruk ja Anonymous poster hash: 027b0...554 Ok, da lærte jeg noe nytt Anonymous poster hash: 86485...735
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Så rare vibratorer det var, med bare en klump oppå. Hvorfor er de ikke formet mer som en penis? Man kan jo risikere at den klumpen på toppen blir sittende fast inni? Eller er det kun for utvendig bruk?Anonymous poster hash: 86485...735 Fordi peniser er til invortes bruk - kvinnens klitoris sitter (i hovedsak) på utsiden beste sjansen for en kvinne som sliter med orgasme er å stimulere klitoris så denne skal ikke inni nei, kvinners vagina er først og fremst designa som fødsels kanal, og er heldigvis ikke særlig følsom - ellers kunne fødsler blitt langt verre enn de er gitt... Så disse vibratorene er til utvortes bruk Anonymous poster hash: 4f8d6...412
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Fordi peniser er til invortes bruk - kvinnens klitoris sitter (i hovedsak) på utsiden beste sjansen for en kvinne som sliter med orgasme er å stimulere klitoris så denne skal ikke inni nei, kvinners vagina er først og fremst designa som fødsels kanal, og er heldigvis ikke særlig følsom - ellers kunne fødsler blitt langt verre enn de er gitt... Så disse vibratorene er til utvortes bruk Anonymous poster hash: 4f8d6...412 Joda, klitoris er lettest å få orgasme med. Tror jeg holder meg til min lille, penisformede vibrator, jeg. Får de beste orgasmene av å. Ha en vibrator inni, mot g-punktet, samtidig somjeg stimulerer klitoris med hendene. Så det er eventuelt noe TS kan forsøke. Egentlig er det kanskje lurest å forsøke kun med hendene/fingrene først,og lære seg å oppnå orgasme med dem først. Ellers blir man veldig avhengig av hjelpemidler. Man tar en finger på hver side av klitoris, fingrene langs de indre kjønnsleppene, og så beveger man hånden i litt sirkulære bevegelser. Bruk gjerne litt glidemiddel eller olje. Etterhvert kan du øke takten osv. Plutselig kan du få deg en overraskelse Anonymous poster hash: 86485...735
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Joda, klitoris er lettest å få orgasme med. Tror jeg holder meg til min lille, penisformede vibrator, jeg. Får de beste orgasmene av å. Ha en vibrator inni, mot g-punktet, samtidig somjeg stimulerer klitoris med hendene. Så det er eventuelt noe TS kan forsøke. Egentlig er det kanskje lurest å forsøke kun med hendene/fingrene først,og lære seg å oppnå orgasme med dem først. Ellers blir man veldig avhengig av hjelpemidler. Man tar en finger på hver side av klitoris, fingrene langs de indre kjønnsleppene, og så beveger man hånden i litt sirkulære bevegelser. Bruk gjerne litt glidemiddel eller olje. Etterhvert kan du øke takten osv. Plutselig kan du få deg en overraskelse Anonymous poster hash: 86485...735 Joda, for så vidt helt enig med deg i det du skriver her. Men så er det sånn at noen kvinner trenger tyngre skyts rett og slett - og TS høres ut å ha hatt et aktivt sexliv både for egen hånd og sammen med partner. Har en onanert mye og fremdeles ikke klarer å finne orgasmen så er det på tide å prøve med gode hjelpemidler tenker jeg Forresten - TS - går du på noen medisiner eller p-piller? Flere medisiner kan påvirke evnen til orgasme, og ironisk nok kan også p-piller virke sånn for enkelte uheldige jenter. Anonymous poster hash: 4f8d6...412
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Noen jenter mangler vevet på insiden av vagina som gir orgasme. Er det sant??? Har du kilde på dette? Anonymous poster hash: 98fa1...43d
Hokus Pokus Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Er det sant??? Har du kilde på dette? Anonymous poster hash: 98fa1...43d Disse to nevner litt om det: http://www.kk.no/798486/saa-mange-kvinner-har-et-g-punkt
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 TS her! Gode tips, tusen takk Nå er jeg bare 26år, så jeg har vel et langt liv foran meg på å få teken på dette. Jeg kan også nevne at jeg alltid har likt sex, men ikke såå mye som jeg føler alle andre gjør.. Jeg liker nærheten, og å gjøre partneren (og andre, tidligere) kåt og gi den gode følelsen jeg ser sex fremkaller, men jeg har til gode å virkelig kjenne på den fantastiske fysiske opplevelsen alle snakker om. Jeg syns sex er deilig altså, så det er jo ikke slik at jeg ikke kjenner NOE. Når det er litt ekstra spenning eller litt ekstra dirty merker jeg at underlivet blir mer følsomt da, og da kjenner jeg at jeg får enda mer ut av sexen. Men, som sagt, denne sagnomsuste orgasmen er jeg virkelig på jakt etter. Og ja, jeg har jo hatt sex med over ti menn i mitt liv, og det har vært det samme hele veien, så jeg kan liksom ikke skylde på mannfolka heller.Anonymous poster hash: d2088...177
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 Joda, for så vidt helt enig med deg i det du skriver her. Men så er det sånn at noen kvinner trenger tyngre skyts rett og slett - og TS høres ut å ha hatt et aktivt sexliv både for egen hånd og sammen med partner. Har en onanert mye og fremdeles ikke klarer å finne orgasmen så er det på tide å prøve med gode hjelpemidler tenker jeg Forresten - TS - går du på noen medisiner eller p-piller? Flere medisiner kan påvirke evnen til orgasme, og ironisk nok kan også p-piller virke sånn for enkelte uheldige jenter. Anonymous poster hash: 4f8d6...412 Nei, jeg går ikke på noen p-piller eller andre medisiner nå, og har heller ikke gjort på 2-3 år :/Anonymous poster hash: d2088...177
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå