Gå til innhold

Har tåa mi vært brukket?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For 3 uker greide jeg å miste en ting (ca. 4 kg tung) på stortåa.

Tåa gjør fortsatt litt vondt, og i går oppdaget jeg at jeg får en liten kul akkurat der tingen falt hvis jeg bøyer tåa nedover.

Ja, jeg har sjekket tåa på den andre foten, og nei jeg får ikke sånn liten kul der.

Har tåa vært brukket siden den kulen dukker opp når jeg bøyer tåa nedover?

Anonymous poster hash: 13140...45d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har hatt noe lignende?

Anonymous poster hash: 13140...45d
Skrevet

jeg knekte lilletåa mi når jeg var lita. og husker de sinnsyke smertene det ga. i flere uker etterpå. men da var jeg også bare 7 år.

det er umulig ut fra din beskrivelse og si direkte at du har knukket tåa de. det er du nesten nødt til å dra til legen og få tatt røntgen for å sjekke. ingen her kan stille deg en diagnose på at du har knukket tåa de ut fra den beskrivelsen. for alt en vet så kan det jo være du faktisk har en liten utvekst der? men en skal ikke utelukke et brudd heller med tanke på vekten du fikk på tåa de. så om du har smerter i tåa fremdeles, eller andre plager som gir deg utfordringer i hverdagen, så ville jeg stukket til legen for å sjekke det opp. om ikke. så kan du bare leve normalt tenker jeg.

selv stakk jeg til legen etter at jeg mistenkte brudd i tåa mi, etter at jeg fikk noe på tåa en gang, jeg ble sendt på røntgen. men de fant ikke noe. men legen kunne ikke blindt utelukke et brudd. men om det så var et brudd, så ville det ikke blitt gjort noe med. fordi brudd i tåa vil gro av seg selv og stort sett bli greie, så lenge det ikke er snakk om et tydelig og komplisert brudd da.

god bedring til tåa de :)

Skrevet

Du bør nok få sjekka den tåa di. Venninna mi mista ei vinflaske på stårtåa si en gang, og da ble det konstatert brudd

Anonymous poster hash: 68fe6...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...