AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg blir gal... Hemoroidene klør og det har klødd og gjort vondt i 3uker nå. Brukt scheriproct i en uke, men etter det fikk jeg rifter i tillegg så tør ikke prøve det igjen. Når jeg smører meg så klør det bare ennå mer og Hjelp meg... Orker ikke leve sånn her lengerAnonymous poster hash: 24b39...4ff
Gjest Keikolina Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Uff det er helt jævlig, du må nok en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Skal til legen for noe annet imorgen så kan jo nevne at det ikke har blitt bedre. Var hos legen for dette problemet for 2uker siden og fikk resept på en salve, men det har ikke hjulpet noe særlig :-/ Er så liivredd for å måtte leve med dette. Livskvaltiteten min har sunket drastisk etter at dette begynte. Startet med kløe i endetarmen, så begynte jeg å klø i hele rumpa og i underlivet, så spredde det seg til andre steder på kroppen. Begynte å mistenke at det var hunden jeg reagerte på så vi fikk noen til å passe den litt. Kløen rundt på kroppen har gitt seg en del, men de j**la hemoroidene klør fortsatt :-/ Anonymous poster hash: 24b39...4ff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå