Gå til innhold

Transportstreiken er over -hva er det første du skal kjøpe?

magolia

Anbefalte innlegg

Blir godt å planlegge og farte fra butikk til butikk for å finne varer, men jeg er overrasket over hvor greit det egentlig har gått.... -i dag skal jeg lage en gooood middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke hatt noen problemer under streiken. De har hatt de fleste varer jeg trengt i butikkene hvor jeg har handla, og er det noe de ikke har hatt, har det bare vært å stikke innom en coop obs butikk ikke så langt ifra der jeg bor.

Men jeg skla bake en kake i dag, så jeg håper de har alt på butikken ved jobben, så slipper jeg å stikke innom andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

I dag er første dagn jeg opplevde å IKKE finne det jeg ville ha jeg, alltid funnet det jeg skulle ha, aldri handlet på mer enn en butikk. Men bananer hadde ikke Kiwi i morges nei...

Men jeg leser det kan ta 10-14 dager å fylle opp igjen hyllene helt, fordi det er så mye som mangler. Gjelder vel stort sett de hardets rammede landsdelene det da. Uansett... jeg skal ikke handle noe spesielt i dag, like lite som jeg har lett etter/hamstra noe spesielt i de ukene det har vært streik.

Greit at den er over... min største glede ved at den er over er å slippe å høre på KLAGINGA til kolleger (som tross alt også bor i Bergen og derfor ikke har vært sååå hardt rammet) over at de ikke fikk tak i akkurat den osten de ville ha.... eller at det er sååååååå tomt for toalettpapir (når jeg kunne gå på nærbutikken hvilkensomhelst dag denne streiken og velge hvilket merke toalettpapir jeg ville ha, det har aldri vært tomt) Det er jo kjeeeempekrise visstnok dette her. (Og enkelte av disse HAR opplevd krigen... men DETTE var ille, må vite....)

Jaja, flott at de ble enige da i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis coop i nærheten,men det skal bli godt å få handlet frukt og grønnsaker på nærbutikken. Det er det eneste jeg har savnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg har ikke savna noe jeg, har handla litt her og der, men det skal bli fint å få handla "alt" i samme butikk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost og nugatti!!!! :ler:

Det har vært mulig å oppdrive, men da har jeg måttet løpe maraton fra butikk til butikk for å finne det.

Overlever jo også uten, men du kan være sikker på at jeg skal kjøpe det så fort det er i hyllene igjen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød, det er det eneste jeg har savnet, alt annet har vi fått. Men jeg ser mest fram til å kunne handle på de nærmeste butikkene og ikke kjøre på andre siden av byen for å handle på SmartClub som er den eneste butikken hvor vi fikk alt vi trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Kommer ikke til å handle noe annerledes en normalt på butikken. Har hele tiden hatt det vi trenger.

Selv om vi hamstret frossen spinat i går :oops: litt for sent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulost og tørrfor til kattene!

Vi har også coop i nærheten, to stk. faktisk, men det har overhodet ikke hjulpet noe, de har vært like tomme som de streikerammede butikkene...

Så da er løsningen å dra fra butikk til butikk ja. Det har ikke vært noen krise for min del, men skal bli deilig å få varer på nærbutikkene igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulost og tørrfor til kattene!

Vi har også coop i nærheten, to stk. faktisk, men det har overhodet ikke hjulpet noe, de har vært like tomme som de streikerammede butikkene...

Så da er løsningen å dra fra butikk til butikk ja. ...

Ja vet du, det har jeg også lagt merke til!! Har en coop butikk rett nedi gata, og der er det nesten MER utplukka en det har vært på de streikerammede!!

Og jeg tror jaggu folk har funnet ut når de har påfylling også, for så fort det kommer inn så er det meter på meter med kø til det er renska for alt igjen!!! fikk tak i ost EN gang, og det tror jeg var bare flaks, fikk nesten hjerteatakk når jeg kom inn i butikken og det hang MASSE varer der!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smør og smør og smør og salt og kaffe og smør og salat og smør og og og smør!!!!!

Sa jeg smør???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke en døyt - jeg har nemlig handlet på "cooperativen" under hele streiken og har ikke manglet noe, men jeg gleder meg til å kunne handle uten å stå en halvtime i kø... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...