Gå til innhold

- Putin har gjort en kjempejobb


firepile

Anbefalte innlegg

Salvepredikant Jan Hanvold er i farta igjen:

Putin har gjort en kjempejobb, å dekket til en fantastisk OL-fest. Og vi gleder oss over Bjørndalens gull idag. Putin er stor fan av Bjørndalen. Russerne har jo gitt skryt til Norge, for den fantastiske vintersport- nasjonen Norge er. Det er bra at OL blir arrangert, uten noen politiske begrensninger. Dette er jo i god sports ånd. Men i Norge har vi endel intolerante mennesker, som ønsker å boikotte OL. Dette er jo veldig synd, istedet for å glede seg over OL. Uansett religion, politiske standpunkt og meninger. Putin er jo en ,som har største parten av det russiske folket bak seg. Og det er jo fantastisk at de har skapt et anlegg til 300 milliarder. Som vil bli til velsignelse for mange ihvertfall i 20 år fremover.

Regner med at homolovene i Russland går hjem hos Hanvold & Co.

Mannens vittigheter kan leses på https://www.facebook.com/JanHanvold

Pris Herren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putin har all kontroll over TV-stasjoner og de fleste aviser i landet. Før valget slipper han til i timesvis hver dag, mens opposisjonen bare noen minutter. Jornalister som skriver kritisk om Putin regimet mister jobben. Putin omgår valglovene ved å bytte om på å være statsminister og president. Han regnes som Europas rikste mann, hvor kommer de pengene fra?

Det var omfattende juks ved valget, i et tilfelle filmet noen at det kom uvedommende inn i valglokalet med tusenvis av falske stemmesedler, ingen turde å gjøre noe. Han har innført strenge lover i mot yttringsfrihet. Jeg tror faktisk Putin kommer til å herske i Russland så lenge han lever. Russland har ikke domokrati.



Anonymous poster hash: af55d...433
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk.

Jeg så en dokumentar i går kveld om korrupsjonen som florerte i forbindelse med OL, og hvordan de behandlet fremedarbeidere. Arbeiderne får ikke lønn, og mannen de intervjuet hadde blitt voldtatt med jernspett av politiet.

Lurer på hva herr Hanvold har å si om dette, jeg.



Anonymous poster hash: 97959...935
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk.

Jeg så en dokumentar i går kveld om korrupsjonen som florerte i forbindelse med OL, og hvordan de behandlet fremedarbeidere. Arbeiderne får ikke lønn, og mannen de intervjuet hadde blitt voldtatt med jernspett av politiet.

Lurer på hva herr Hanvold har å si om dette, jeg.

Det er tragisk å se hvordan menigheten følger opp:

Flott Jan, Putin kan bli instrumentell med å redde det kristne Europa, og han står opp mot dekadensen, som griper om seg i Vesten. Jeg ber om at han inviterer Jesus fullkomment inn i sitt hjerte.

Mister man totalt gangsynet om man ser lyset?

Endret av firepile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister man totalt gangsynet om man ser lyset?

Ja, det kan virke slik. Man ender opp i en annen dimensjonell verden der man ser det man vil se og ikke sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland er en evig tragedie. Et liksom-moderne land med et svært primitivt folk. Huleboere med tilgang på avansert våpenteknologi går aldri bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Putin har gjort en kjempejobb kan det vel ikke være noen tvil om. Det kan jo ikke være lett å holde styr på all den gjennomgående korrupsjonen som han er med på. Med alle aktører, frontselskaper, økonomiske triksing og flytting av penger, all smøring og allianser, håndtering av de som ikke vil bli med på korrupsjonen eller som vil avsløre det, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk.

Jeg så en dokumentar i går kveld om korrupsjonen som florerte i forbindelse med OL, og hvordan de behandlet fremedarbeidere. Arbeiderne får ikke lønn, og mannen de intervjuet hadde blitt voldtatt med jernspett av politiet.

Lurer på hva herr Hanvold har å si om dette, jeg.

Anonymous poster hash: 97959...935

Sånn går det når man ikke tar venstreradikalisme (innkl. nynazisme) på alvor.

Anonymous poster hash: 25fe9...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Putin har gjort en kjempejobb kan det vel ikke være noen tvil om. Det kan jo ikke være lett å holde styr på all den gjennomgående korrupsjonen som han er med på. Med alle aktører, frontselskaper, økonomiske triksing og flytting av penger, all smøring og allianser, håndtering av de som ikke vil bli med på korrupsjonen eller som vil avsløre det, osv.

Mener du at du faktisk respekterer den jobben Putin har gjort? Ett av verdens rikeste land der pensjonistene er i skikkelig fattigdomstrøbbel fordi ressursene og verdiene de og naturen har bygget opp har sklidd og sklir ned i oligarklommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du faktisk respekterer den jobben Putin har gjort? Ett av verdens rikeste land der pensjonistene er i skikkelig fattigdomstrøbbel fordi ressursene og verdiene de og naturen har bygget opp har sklidd og sklir ned i oligarklommer?

Det spørs vel hva du mener med "respekterer".

Jeg bifaller på ingen måte slik korrupsjon og mener det bør straffes strengt.

Men det er ikke "lett" å drive på slik. Det ligger nokk en imponerende mengde arbeid og intelligens bak.

På samme måte som man kan være imponert over et kupp selv om man ikke bifaller tyveri.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...