AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er i en klasse dominert av gutter som liker gutter. Før var det meg og en annen, men han sluttet. Så nå blir jeg daglig mobbet og tatt på av dem. Jeg klarer bare ikke å like gutter seksuelt, for noen så går det bare ikke! Jeg orker ikke mer av dette her, det har pågått siden høsten nå. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg bare bytte skole?Anonymous poster hash: b6865...e01
firepile Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er i en klasse dominert av gutter som liker gutter. Før var det meg og en annen, men han sluttet. Så nå blir jeg daglig mobbet og tatt på av dem. Jeg klarer bare ikke å like gutter seksuelt, for noen så går det bare ikke! Det går nok ikke for det fleste, det.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hvis dere er over 15, bruk mobilen din, gjør et opptak av det som skjer og anmeld dem hvis de ikke gir seg umiddelbart. Vær litt tøff i trynet, som lesbisk må man nesten være det. Anonymous poster hash: f45dc...281
Gjest Coolaid Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Enten du liker gutter eller ikke, så skal du ikke bli seksuelt trakassert. Våg å ta et oppgjør med noe som har gått for langt. Enten at du melder fra til skolen, skaffer bevis selv eller slår fra deg på en eller annen måte. Dette skal ingen finne seg i. Er du gutt eller jente, forresten ? Endret 9. februar 2014 av Coolaid
firepile Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hvis dere er over 15, bruk mobilen din, gjør et opptak av det som skjer og anmeld dem hvis de ikke gir seg umiddelbart. Vær litt tøff i trynet, som lesbisk må man nesten være det. Hvem er lesbisk her?
Gjest Halvor Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er i en klasse dominert av gutter som liker gutter. Før var det meg og en annen, men han sluttet. Så nå blir jeg daglig mobbet og tatt på av dem. Jeg klarer bare ikke å like gutter seksuelt, for noen så går det bare ikke! Jeg orker ikke mer av dette her, det har pågått siden høsten nå. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg bare bytte skole?Anonymous poster hash: b6865...e01 Altså ... du er i en klasse av homofile. Du er ei jente som er lesbisk? Eller er du gutt som tiltrekkes slik det skal for å bli barn? Hmmm, de burde ikke plage deg om du var jente, fordi da hadde det vert forståelig. Hvordan i all verden kan en klasse være fult av homofile. DOES NOT COMPUTE! Pang!
firepile Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Enten du liker gutter eller ikke, så skal du ikke bli seksuelt trakassert. Våg å ta et oppgjør med noe som har gått for langt. Enten at du melder fra til skolen, skaffer bevis selv eller slår fra deg på en eller annen måte. Dette skal ingen finne seg i. Er du gutt eller jente, forresten ? Gutt?
Raven Emerald Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Tror TS er en heterofil gutt, i en klasse dominert av bifile/ homofile gutter. 1
firepile Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Tror TS er en heterofil gutt, i en klasse dominert av bifile/ homofile gutter. Det høres jo sannsynlig ut. 1
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 TS her. Ja jeg er en hetero gutt. Mens det er 7 andre som er homofile, en relativt liten klasse egentlig. Jeg har aldri tent på gutter, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men jeg vil gjerne slutte å bli tatt på av dem. Når vi går til klasserommet foreksempel så klasker de meg på rompa, og noen ganger så klemmer de foran også.Anonymous poster hash: b6865...e01
Gjest Coolaid Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 TS her. Ja jeg er en hetero gutt. Mens det er 7 andre som er homofile, en relativt liten klasse egentlig. Jeg har aldri tent på gutter, og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Men jeg vil gjerne slutte å bli tatt på av dem. Når vi går til klasserommet foreksempel så klasker de meg på rompa, og noen ganger så klemmer de foran også.Anonymous poster hash: b6865...e01 Ok. Da skjønner vi. Og du trenger ikke unnskylde deg. Dette er langt fra en oppførsel som kan godtas. Hva sier du til alternativene å snakke med en voksen på skolen, en lærer, rådgiver osv? Eller er du tøff nok til å gå i strupen på en av dem? Hva tenker du selv? Hvilke alternativ er aktuelle for deg, slik at du kan stoppe dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå