Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Hun ble jo ganske gode busser med Carl og Stian da, men jeg forventet også at hun skulle bli byttet ut.

Jeg blir helt sprø av måten Paul Finch snakker på! Makan til hakkete intonasjon!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Haha, bra det er fler som ser Finch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikk ikke sett episoden i går. Var det Nico og AM som kom inn? Hvem gikk ut på parsermonien?

Jeg husker ikke denne Nico fyren. Hvilke episoder var det han var med og hvor fort gikk han ut?

Anonymous poster hash: fc723...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

01:15 i klippet sier han noe om Aurora, hva er det? "Aurora- den deiligste jenta...."? Hører jeg feil? :)

Han sier at hun er fjern, tror jeg. :fnise:

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer sannsynlig ut :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

01:15 i klippet sier han noe om Aurora, hva er det? "Aurora- den deiligste jenta...."? Hører jeg feil? :)

Prøvde å høre etter igjen, og nå hører jeg "gæren"! Hva er galt med ørene mine?! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøvde å høre etter igjen, og nå hører jeg "gæren"! Hva er galt med ørene mine?! :laugh:

Hørte om igjen jeg også - med lyd i øret.

Han sier gærneste, ja. Beklager. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk ikke sett episoden i går. Var det Nico og AM som kom inn? Hvem gikk ut på parsermonien?

Jeg husker ikke denne Nico fyren. Hvilke episoder var det han var med og hvor fort gikk han ut?

Anonymous poster hash: fc723...c66

Han kom vell inn i episode 5 eller 6. Han ble utstemt på Pandoras etter han valgte Siri som partner og sendte ut Labi (alle ble forbanna på han fordi han sendte ut Labi og ikke Christer som det var "gruppens" ønske)

Anonymous poster hash: 04c2b...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Synes Ole er sykt pen med DE turkise øyene..Han ligner på Leonardo Dicaprio, bare enda penere! :wow:

Endret av auroravictoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Ole er sykt pen med DE turkise øyene..Han ligner på Leonardo Dicaprio, bare enda penere! :wow:

Wtf. På hvilken måte kan han i det hele tatt ligne på Leo? ...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wtf. På hvilken måte kan han i det hele tatt ligne på Leo? ...

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Og enda penere enn Leonardo Dicaprio? Greit, jeg syns ikke Leo er den kjekkeste, men han er da mye kjekkere enn Ole.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Eh du tuller nå?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg håper Nico og AM vinner helle driten :danse: Jeg heier på Nicolina, men tror ikke hun overlever der så lenge

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Belle âme

Han er jo kjempe pen...Sånn helt symetrisk, dokkeaktig, PENPEN liksom?

Er enig! Blei forelska i augene hannas :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er jo kjempe pen...Sånn helt symetrisk, dokkeaktig, PENPEN liksom?

Han er ikke stygg, men pen og symmetrisk er han ikke? Syns han ser helt ordinær ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Han er ikke stygg, men pen og symmetrisk er han ikke? Syns han ser helt ordinær ut.

Nei vet du meg hva, han er veldig pen. Å jeg er ekstremt kresen. Han skiller seg helt klart ut, etter at kamera fikk litt mer fokus på han og vi fikk ordentlig "sett" han. Han har en naturlig gutteaktig sjarm og minner veldig om Leo ja synes jeg. Han har nydelig øyne og er veldig sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei vet du meg hva, han er veldig pen. Å jeg er ekstremt kresen. Han skiller seg helt klart ut, etter at kamera fikk litt mer fokus på han og vi fikk ordentlig "sett" han. Han har en naturlig gutteaktig sjarm og minner veldig om Leo ja synes jeg. Han har nydelig øyne og er veldig sjarmerende.

Så kresen kan du ikke være hvis du syns han er (for å sitere deg) "penpen", for så pen er han er ikke. Jeg er ikke kresen på utseendet, men jeg syns ikke han er noe særlig å se på. Han er også usymmetrisk i ansiktet, hvis jeg skal være veldig pirkete.

Nå er det heller ikke så mange kjekke gutter inne på Paradise, så for å skille seg ut i den gjengen betyr ikke at han er spesielt pen. At du syns han er sjarmerende og har "gutteaktig sjarm" er sikkert grunnen til at du syns han er kjekk. Da er Audun kjekkere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...