Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå send ut OleFredrik a, han er så umoden at jeg blir dårlig.

Anonymous poster hash: 86747...8fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det kan se ut som Christer dolker Ole i ryggen. Jeg håper det! :D



Anonymous poster hash: e0db2...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Jeg synes at det var et veldig idiotisk utsagn. Jeg håper virkelig at hun gjør seg litt til for kamera og at hun ikke faktisk mener det der.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen her mener hun er "classy". Hun har så lite klasse at jeg får neller. En mer harry jente skal man lete lenge etter. Hun tror også at hun er taktisk. Det valget hun tok var det minst taktiske som hun kunne ha tatt. Hvis hun visste at alle kom til å stemme på Heidi Alexandra, hvorfor tok hun ikke bare en random en? Da hadde hun sluppet og kommet med den utrolig dårlige forklaringen på at hun tok Heidi og fått Mads sin irritasjon rettet mot henne. "Alle valgte henne, så derfor stemte jeg på henne jeg også. Hvis jeg kunne velge hadde Heidi blitt her". Hva i alle dager er det for en ussel forklaring. Hun hadde jo en egen stemme og ble jo ikke tvunget til å velge Heidi på grunn av at de andre gjorde det. Nei, for et brødhode.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Det var jo ikke vits at hun tok en annen når hun visste at Heidi måtte ut uansett. Det hadde jo vært som å skyte seg selv i leggen.

Anonymous poster hash: fe1a9...672

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke vits at hun tok en annen når hun visste at Heidi måtte ut uansett. Det hadde jo vært som å skyte seg selv i leggen.

Anonymous poster hash: fe1a9...672

Ikke hvis hun hadde avtalt det på forhånd.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere...... Den Simone! Jeg håper håper håper VIRKELIG hun blir kastet ut snart. Jeg misliker mobbe-personer, og hun er virkelig en stygg mobber. En stille en. Se bare på blikkene hun sender de andre når AM snakker, bare et eksempel...(og andre hun misliker).

Hun FORTJENTE at Ole ble sendt ut :) Jeg misliker den TV-karakteren hun utgjør.

:kosteskaft:



Anonymous poster hash: 7419a...f19
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone er ekkel som person...........

men når kommer han nordlendingen inn da? han som er med hvert år og er den eneste som spiller spillet og er kongen av paradise hotel..... MØØØØØØØØØØ

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stygg oppførsel fra de fleste jentene under parsermonien når AM prater. Utrolig unødvendig å himle med øynene. Skjønner ikke hvorfor de har så mye imot AM, liker henne kjempegodt jeg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt hele tiden og ventet på at Nicolina skulle bli byttet ut med en ny deltaker, men nå virker det jo som hun er der for å bli. Synes det er rart at hun meldte seg på (eller takket ja dersom hun ble spurt) ettersom hun var så negativ til paradisedeltakerne som var med i Robinson ekspedisjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole mener at Nico ikke ga ham en sjanse...

Hallo i luken? Husker du den gangen Nico kom inn på paradise, ca 2 timer etter deg og dere andre, ga du ham en sjanse da, kanskje? Nei, fordi han var jo ikke en del av "gruppen". Cry me a fucking river.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt hele tiden og ventet på at Nicolina skulle bli byttet ut med en ny deltaker, men nå virker det jo som hun er der for å bli. Synes det er rart at hun meldte seg på (eller takket ja dersom hun ble spurt) ettersom hun var så negativ til paradisedeltakerne som var med i Robinson ekspedisjonen.

Hun ble jo ganske gode busser med Carl og Stian da, men jeg forventet også at hun skulle bli byttet ut.

Jeg blir helt sprø av måten Paul Finch snakker på! Makan til hakkete intonasjon!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg syntes lenge at Aurora var underholdende i all sin tragiske dumhet men nå er hun bare irriterende. ikke nok med alt tullet hun klarer å klemme ut av seg men hun har en irriterende måte å snakke på, med sånne sarkastiske og falske smil som ikke når øynene. Sånn nedlatende "er det muuuulig liksom?!" til alt og alle. Det skorter ikke på selvtillit der i gården nei, men selvinnsikten er det verre med. Hun eier jo ikke klasse og "etikette" selv men durer på med bannskap, røyking og may I add: hun spiser med munnen halvåpen. For å toppe det hele har hun ihjelbleka hår og ikke særlig vakker sminke. Hun burde hete Harryette til mellomnavn.

Ja jeg vet, hvor er etiketten min liksom, men nå vil jeg bare ha ut det kvinnemennesket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun ikke låst med Audun da?

Nå er det to Nico'er der.. Kan bli forvirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satt hele tiden og ventet på at Nicolina skulle bli byttet ut med en ny deltaker, men nå virker det jo som hun er der for å bli. Synes det er rart at hun meldte seg på (eller takket ja dersom hun ble spurt) ettersom hun var så negativ til paradisedeltakerne som var med i Robinson ekspedisjonen.

jeg også! Tenkte at siri, Ann mariell eller en annen tidligere deltaker skulle komme inn og "bytte plass" med nicolina. Skal hun virkelig være der.. helt til hun blir kastet ut på en twist/parseremoni? Hun ser jo ut til å hate Paradise?? Men som seer, må jeg si at jeg liker henne litt. Hun gjør kanskje ikke mye ut av seg sosialt, men hun har fantastiske kommentarer til kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico?

Jeg og synes det ligna på AM. Store pupper og falt mage.

Åja, han ja.. Hadde glemt han.

Når var han der igjen?

Men de gule ville jo han han ut, så det kan jo ikke være han de er så glade for å se.

De er herlige.

Nico = Nicolai :)

Jeg husker ikke når han var der eller hvor han var likt før han faktisk sjekket inn på hotellet så at de gule reagerte slik de gjorde reagerte jeg ikke på en gang før det gikk opp for meg i dag dog etter å ha sett episoden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah savnet IKKE Nico..

Makan til falskhet blandt jentene, ja!

Heia Ann Mariell!

Nei, igrunn ikke jeg heller.. Men heller Nico enn Ole F :laugh:

Endret av _Essx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Jeg synes at det var et veldig idiotisk utsagn. Jeg håper virkelig at hun gjør seg litt til for kamera og at hun ikke faktisk mener det der.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen her mener hun er "classy". Hun har så lite klasse at jeg får neller. En mer harry jente skal man lete lenge etter. Hun tror også at hun er taktisk. Det valget hun tok var det minst taktiske som hun kunne ha tatt. Hvis hun visste at alle kom til å stemme på Heidi Alexandra, hvorfor tok hun ikke bare en random en? Da hadde hun sluppet og kommet med den utrolig dårlige forklaringen på at hun tok Heidi og fått Mads sin irritasjon rettet mot henne. "Alle valgte henne, så derfor stemte jeg på henne jeg også. Hvis jeg kunne velge hadde Heidi blitt her". Hva i alle dager er det for en ussel forklaring. Hun hadde jo en egen stemme og ble jo ikke tvunget til å velge Heidi på grunn av at de andre gjorde det. Nei, for et brødhode.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Det var jeg som skrev "classy", og det mente jeg jo absolutt ikke oppriktig, derfor jeg brukte gåseøyne. Heidi A. og Aurora er jo de minst "classy" menneskene på hotellet. Hele dama er harry, og virker å ha null selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 12313...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...