AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4881 Skrevet 6. juni 2014 Det er virkelig et fåtall som har skrevet gratulerer Aurora, av deltagerne på facebooken sin. Eneste jeg har sett er Joacim og Arman. Men det er en del timer siden. Kanskje det er flere nå. Anonymous poster hash: 2b391...a40 Alt skjer jo ikke på facebook. Anonymous poster hash: 46281...30a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4882 Skrevet 6. juni 2014 Det er virkelig et fåtall som har skrevet gratulerer Aurora, av deltagerne på facebooken sin. Eneste jeg har sett er Joacim og Arman. Men det er en del timer siden. Kanskje det er flere nå. Anonymous poster hash: 2b391...a40 Ja, Arman og Marius skrev det sammen. Maria har også skrevet. Hvor ser du at Joachim har skrevet? Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4883 Skrevet 6. juni 2014 Ja, Arman og Marius skrev det sammen. Maria har også skrevet. Hvor ser du at Joachim har skrevet? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Ja, og Kine har også gratulert... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4884 Skrevet 6. juni 2014 http://m.side2.no/underholdning/--jeg-husker-ikke-stort-fra-kvelden/8452142.html "Så da kan det virke som Labi har gått amok helt for seg selv, og vi kan bare spekulere i hvordan den blødende tåa oppsto, men vi tipper han sparket i veggen." Anonymous poster hash: 573a5...7ac 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4885 Skrevet 6. juni 2014 http://m.side2.no/underholdning/--jeg-husker-ikke-stort-fra-kvelden/8452142.html "Så da kan det virke som Labi har gått amok helt for seg selv, og vi kan bare spekulere i hvordan den blødende tåa oppsto, men vi tipper han sparket i veggen." Anonymous poster hash: 573a5...7ac HAHAHAHA! Anonymous poster hash: 46281...30a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4886 Skrevet 6. juni 2014 Det er virkelig et fåtall som har skrevet gratulerer Aurora, av deltagerne på facebooken sin. Eneste jeg har sett er Joacim og Arman. Men det er en del timer siden. Kanskje det er flere nå. Anonymous poster hash: 2b391...a40 Kine har også gratulert. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4887 Skrevet 6. juni 2014 Da bør du se på finalen en gang til og se på ansiktsuttrykkene til juryen når kulene går i bakken. Spesielt Labis. Han er ikke glup nok til å spille så godt. Det er også noen bilder av ham et par sider lenger bak i denne tråden. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Nå tror jeg at jeg lister meg sakte ut av tråden og er sjeleglad jeg har vært anonym, for her ligger nivået like lavt som paradisedeltagerene. Du har hørt om klipp og lim? Og hvis de trodde det var ekte første gangen, så kom forskrekkelsen i ansiktet. Når de tydeligvis spilte det inn flere ganger, for å få med den andre slutten som også ble vist, er det ikke vanskelig å skjønne at de klipte og limte litt. (De har garantert filmet flere ganger enn de to også). Ingen av deltagerene klarer å se hva som er klipt vekk, limt inn osv. når ting blir tatt opp flere ganger. Anonymous poster hash: 56c00...f15
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4888 Skrevet 6. juni 2014 Nå tror jeg at jeg lister meg sakte ut av tråden og er sjeleglad jeg har vært anonym, for her ligger nivået like lavt som paradisedeltagerene. Du har hørt om klipp og lim? Og hvis de trodde det var ekte første gangen, så kom forskrekkelsen i ansiktet. Når de tydeligvis spilte det inn flere ganger, for å få med den andre slutten som også ble vist, er det ikke vanskelig å skjønne at de klipte og limte litt. (De har garantert filmet flere ganger enn de to også). Ingen av deltagerene klarer å se hva som er klipt vekk, limt inn osv. når ting blir tatt opp flere ganger. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Men hvis du ser på episoden igjen, så ser du et gruppebilde med både de som slipper kula og juryen i bakgrunnen samtidig, hvor juryen er ekte sjokkert. Det kan ikke klippes og limes, med mindre TV3 har klippet ut Aurora og Nico fra en annen tagning og lagt dem oppå bildet av den sjokkerte juryen. Det bruker å synes uansett hvor god klippingen er, selv i topp moderne Hollywood-produksjoner. Så det tror jeg vi kan utelukke i dette tilfellet. Men by all means, bare list deg ut av tråden hvis du er forskrekket over intelligensen min Det er ikke akkurat noe stort nederlag for meg at jeg ikke greier å overbevise en konspirasjonsteoretiker. Anonymous poster hash: 9b76f...185 13
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4889 Skrevet 6. juni 2014 Kommentarfeltet til LA tar virkelig av. Folk er forbanna! Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4890 Skrevet 6. juni 2014 Kommentarfeltet til LA tar virkelig av. Folk er forbanna! Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 Jeg blir forbanna om jeg ser henne på tvskjermen igjen. Anonymous poster hash: 46281...30a 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4891 Skrevet 6. juni 2014 Stakkars Aurora og AM, de fikk virkelig gjennomgå. Det må ha vært en lettelse å se det på TV og få bekreftet at resten av gjengen faktisk er semi-psykopater. Anonymous poster hash: cf733...b66 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4892 Skrevet 6. juni 2014 Og LA er også 93 modell! Anonymous poster hash: 309bc...87b 93 modell og har hatt sex med over 40 stk? Har ikke ord... Anonymous poster hash: 46281...30a 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4893 Skrevet 7. juni 2014 Så gabriel ute i går kveld Anonymous poster hash: 9c7e5...793 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4894 Skrevet 7. juni 2014 Så de hadde spurt et knippe deltakere om de angret på noe de hadde gjort inne på hotellet. Simone sa hun angret på at hun hadde oppført seg så råttent og bitchy. Det var da noe. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4895 Skrevet 7. juni 2014 Ah, måtte se siste delen av finalen om igjen, tror det er det mest tilfredsstillende jeg noen gang har sett på tv. I det øyeblikket de slipper kulene og de smadrer i bakken, ser vi forresten alle deltagerne samtidig, for de som lurte på det. Kine er den første som reagerer, hun kaster seg frem med begge hendene for munnen. Elsker hvordan produksjonen klippet det til med Auroras voiceover som sier "Crosseren må Labi se langt etter. Payback is a bitch" idet hun slipper. Labi klikker mye mer enn jeg fikk inntrykk av første gang, men det meste har overlagt lyd fordi han banner så fælt. Skjønner godt at Triana klikket til slutt, det var jo vanskelig for henne å komme til orde for å gratulere Aurora. Tror grunnen til at produksjonen ba Ann Marielle se ned helt på slutten, rett og slett var for å unngå at hun skulle kutte opp føttene eller snuble i et glasskår. Aurora skar seg jo opp. Det klippet var nok for å gi et "behind the scenes"-glimt av kaoset som fulgte da kulene knuste. Tilfredsstillende å se at det finnes rettferdighet i verden.<3 Anonymous poster hash: 9b76f...185 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4896 Skrevet 7. juni 2014 Så de hadde spurt et knippe deltakere om de angret på noe de hadde gjort inne på hotellet. Simone sa hun angret på at hun hadde oppført seg så råttent og bitchy. Det var da noe. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 Hvor har du det fra? :-) Hun burde gå ut med det offentlig :-) Anonymous poster hash: ac23e...557 2
Mynona Skrevet 7. juni 2014 #4897 Skrevet 7. juni 2014 Hvor har du det fra? :-) Hun burde gå ut med det offentlig :-) Anonymous poster hash: ac23e...557 Det ligger i et intervju på VGTV eller DagbladetTV, så det er jo forsåvidt offentlig det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4898 Skrevet 7. juni 2014 Det ligger i et intervju på VGTV eller DagbladetTV, så det er jo forsåvidt offentlig det. Riktig. Var DagbladetTV Av en eller annen grunn så føler jeg at det er too little too late. Kan ikke skylde på at man ble revet med av spillet, så graverende dårlig oppførsel stikker dypere enn det. I tillegg fortsatte hun jo drittslengingen etter hun kom hjem også. Null sympati fra meg. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4899 Skrevet 7. juni 2014 Det ligger i et intervju på VGTV eller DagbladetTV, så det er jo forsåvidt offentlig det. Hehe, ja da er det vel offentlig. Men hun når bedre tak i folket om hun går ut med det i en artikkel :-) Anonymous poster hash: ac23e...557 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4900 Skrevet 7. juni 2014 Bare å gratulere TV3 med en velregissert finale. Anonymous poster hash: dbf97...f7d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå