AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4861 Del Skrevet 6. juni 2014 Mats og tilhengerne hans skal liksom ha det til AM begynte å mislike ham fordi han begynte å rote med Heidi Alexandra. Men AM var jo aldri sur på Mats for at han sendte henne ut da. Husker at hun lente seg frem og ga ham en god klem etter at han hadde stemt henne ut, selv om han hadde lovet henne at hun kunne stå trygt bak ham. Problemene begynte da Mats ikke ville redde sin beste venn Audun. Audun hadde kun mulighet til å overleve hvis han kunne stå med AM, og Mats hadde en fredning, men nektet å bruke den. I stedet låste han fast AM med fredningen sin slik at hun heller ikke kunne redde Audun, og allerede neste episode så "falt" han for Svinesund-Lene og sa rett ut at han planla å ditche AM for henne. Noen dager etter det igjen skulle han redde LA pga "bros before hoes", men det gjaldt ikke da Audun stod i fare. Da var det "hoes before bros", for han taklet ikke tanken på at AM skulle dele seng med Audun. Og hvordan Mats kan få noe av dette til å bli AMs feil, er ubegripelig. Dobbeltmoralen lenge leve. Han er skikkelig ufordragelig. Andre høydepunkter i dobbeltmoral: - LA, som baksnakket AM til Aurora, og deretter ble dødelig fornærmet fordi AM ikke ville stå i allianse med henne senere. - Nico, som skrek til AM at hun alltid ville stå med de sterkeste. Sånne som Gabriel og Marius... - Simone, som gikk rundt og sa at AM løy og baksnakket andre hele tiden. Hvilket var både løgn og baksnakking. - Chris, som plasserte Aurora i finalen for å ha bedre sjangs selv og deretter utbrøt med indignert harme at valget til AM og Aurora "lyste taktikk". Har jeg glemt noen? Anonymous poster hash: 9b76f...185 Mats som kaller AM for løs, når det er han som er kåt på absolutt alt/ALLE. Mats har til og med spurt Jeanett om de skulle ha sex på hotellet, da de bodde på rom sammen. LA som sier hun ikke smisker, men vi så alle hva hun gjorde på festen. Nico som mener AM er falsk og smisker etter de populære -, når det er han som flørter med Aurora for å komme til finalen. And the list goes on…. Anonymous poster hash: 46281...30a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4862 Del Skrevet 6. juni 2014 Gi opp, slutt å være en dårlig taper. Anonymous poster hash: 46281...30a Jeg er da ingen dårlig taper. For meg er det rivende likegyldig hvem som vant. Ikke kjenner jeg noen av de og ikke får jeg glede av premien. Jeg fulgte bare med, for å få litt hjernedød innputt på trøtte kvelder. Jeg skjønte bare raskt at TV3 hadde pekt seg ut disse to jentene som vinnere. Det var jo 1000vis av av tegn på det gjennom hele serien. Hadde ikke AM blitt sendt ut, hadde finalen garantert fått en annen tvist. Anonymous poster hash: 56c00...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4863 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg har fått skikkelig avsmak fra Chris i det siste. Han oppfører seg som en egoistisk drittunge. Anonymous poster hash: 46281...30a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4864 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg er da ingen dårlig taper. For meg er det rivende likegyldig hvem som vant. Ikke kjenner jeg noen av de og ikke får jeg glede av premien. Jeg fulgte bare med, for å få litt hjernedød innputt på trøtte kvelder. Jeg skjønte bare raskt at TV3 hadde pekt seg ut disse to jentene som vinnere. Det var jo 1000vis av av tegn på det gjennom hele serien. Hadde ikke AM blitt sendt ut, hadde finalen garantert fått en annen tvist. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Ja, men det endrer ikke det faktum at Aurora sin kule gikk i bakken først. Det er umulig å planlegge, kjære deg. Anonymous poster hash: 46281...30a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4865 Del Skrevet 6. juni 2014 Mats er så bitter: "Mats Slyngstad det som e det værste e at tv3 e galne nok til og gjer ditta med vilje. For reaksjonen dei viste når dei tok opp bilde og du tok opp henda va faaaen med ikkje det som skjedde når dei tok opp bilde av me :S staga serie" Dette var en kommentar til at TV3 gjorde en glipp med dette bildet til Christer og Mats. Christer mangler også selvinnsikt. Han sier det er så kjipt på grunn av at han trodde han skulle til finalen. Hmm.. Noen som kan se en sammenheng med dette og hva de gjorde med Labi? Haha.. For noen idioter... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4866 Del Skrevet 6. juni 2014 Mats er så bitter: "Mats Slyngstad det som e det værste e at tv3 e galne nok til og gjer ditta med vilje. For reaksjonen dei viste når dei tok opp bilde og du tok opp henda va faaaen med ikkje det som skjedde når dei tok opp bilde av me :S staga serie" Dette var en kommentar til at TV3 gjorde en glipp med dette bildet til Christer og Mats. Christer mangler også selvinnsikt. Han sier det er så kjipt på grunn av at han trodde han skulle til finalen. Hmm.. Noen som kan se en sammenheng med dette og hva de gjorde med Labi? Haha.. For noen idioter... Anonymous poster hash: 573a5...7ac Jævla pizzadverg. Shut up, INGEN vil høre hva du mener. Anonymous poster hash: 46281...30a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 6. juni 2014 #4867 Del Skrevet 6. juni 2014 Mats er så bitter: "Mats Slyngstad det som e det værste e at tv3 e galne nok til og gjer ditta med vilje. For reaksjonen dei viste når dei tok opp bilde og du tok opp henda va faaaen med ikkje det som skjedde når dei tok opp bilde av me :S staga serie" Dette var en kommentar til at TV3 gjorde en glipp med dette bildet til Christer og Mats. Christer mangler også selvinnsikt. Han sier det er så kjipt på grunn av at han trodde han skulle til finalen. Hmm.. Noen som kan se en sammenheng med dette og hva de gjorde med Labi? Haha.. For noen idioter... Anonymous poster hash: 573a5...7ac For en grinunge. Er han fornøyd med noe i det hele tatt? Klager på absolutt alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 6. juni 2014 #4868 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg bare ler av Mats. Gud så bitter han er. Tror han river seg i håret av frustrasjon over at pengene gikk til Aurora og AM. For en dårlig taper han Vel vel. What goes around, comes around og han fortjente ikke å vinne i det hele tatt. Å han sier på FB at han liksom har fått 11 jobbtilbud etter PH er bare piss. Hvem vil ansette han lille snørrungen der? INGEN; Fortsett med å lage grandis du 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 6. juni 2014 #4869 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg bare ler av Mats. Gud så bitter han er. Tror han river seg i håret av frustrasjon over at pengene gikk til Aurora og AM. For en dårlig taper han Vel vel. What goes around, comes around og han fortjente ikke å vinne i det hele tatt. Å han sier på FB at han liksom har fått 11 jobbtilbud etter PH er bare piss. Hvem vil ansette han lille snørrungen der? INGEN; Fortsett med å lage grandis du Skal aldri mer kjøpe en grandis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4870 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, men det endrer ikke det faktum at Aurora sin kule gikk i bakken først. Det er umulig å planlegge, kjære deg. Anonymous poster hash: 46281...30a Hvorfor det, kjære deg??? Anonymous poster hash: 56c00...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4871 Del Skrevet 6. juni 2014 Hvorfor det, kjære deg??? Anonymous poster hash: 56c00...f15 Det bør du forstå selv. Anonymous poster hash: 46281...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4872 Del Skrevet 6. juni 2014 De filmet selvsagt kuleslippingen flere ganger. Og så ble den hvor de slapp nærmest vist på tv. A. fikk garantert et signal fra tv3, og da kom ordene hennes. Det hørte Nico og bråslapp kula. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Da bør du se på finalen en gang til og se på ansiktsuttrykkene til juryen når kulene går i bakken. Spesielt Labis. Han er ikke glup nok til å spille så godt. Det er også noen bilder av ham et par sider lenger bak i denne tråden. Anonymous poster hash: 9b76f...185 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4873 Del Skrevet 6. juni 2014 Mats er så bitter: "Mats Slyngstad det som e det værste e at tv3 e galne nok til og gjer ditta med vilje. For reaksjonen dei viste når dei tok opp bilde og du tok opp henda va faaaen med ikkje det som skjedde når dei tok opp bilde av me :S staga serie" Dette var en kommentar til at TV3 gjorde en glipp med dette bildet til Christer og Mats. Christer mangler også selvinnsikt. Han sier det er så kjipt på grunn av at han trodde han skulle til finalen. Hmm.. Noen som kan se en sammenheng med dette og hva de gjorde med Labi? Haha.. For noen idioter... Anonymous poster hash: 573a5...7ac Er Team Mobbegjeng virkelig så desperate at de skylder på staging fra produksjonsteamet for at de fremstod så dårlig? Er ikke det litt patetisk? Anonymous poster hash: 9b76f...185 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4874 Del Skrevet 6. juni 2014 Det jeg har lært om livet etter å ha sett Paradise Hotell i år: En del folk er tvers igjennom urimelige, og det nytter ikke å snakke fornuft med dem. Anonymous poster hash: 9b76f...185 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 6. juni 2014 #4875 Del Skrevet 6. juni 2014 Tenk så dårlig reklame Stabburet får, da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4876 Del Skrevet 6. juni 2014 Da bør du se på finalen en gang til og se på ansiktsuttrykkene til juryen når kulene går i bakken. Spesielt Labis. Han er ikke glup nok til å spille så godt. Det er også noen bilder av ham et par sider lenger bak i denne tråden. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Tror du virkelig at alle ble forklart hva som skjedde???? Selvsagt var det kun de som kunne avgjøre noe, som ble instruert. Ikke sikkert de selv forsto at de ble ledet heller, men tv3 trakk godt i trådene, skjønner du. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4877 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg visste IKKE at Mats og Aurora er 92 modeller mens Simone er 93 modell!! De ser MYE eldre ut!! Anonymous poster hash: 309bc...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4878 Del Skrevet 6. juni 2014 Og LA er også 93 modell! Anonymous poster hash: 309bc...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4879 Del Skrevet 6. juni 2014 Tror du virkelig at alle ble forklart hva som skjedde???? Selvsagt var det kun de som kunne avgjøre noe, som ble instruert. Ikke sikkert de selv forsto at de ble ledet heller, men tv3 trakk godt i trådene, skjønner du. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Men du sa jo at scenen der kulene ble sluppet ble filmet mange ganger? De ville ikke sett så overrasket ut hvis den scenen ble filmet mange ganger. Anonymous poster hash: 9b76f...185 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4880 Del Skrevet 6. juni 2014 Det er virkelig et fåtall som har skrevet gratulerer Aurora, av deltagerne på facebooken sin. Eneste jeg har sett er Joacim og Arman. Men det er en del timer siden. Kanskje det er flere nå. Anonymous poster hash: 2b391...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå