AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4801 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg klarer helt fint å respektere mennesker selv om jeg ikke respekterer alt de sier og gjør. Jeg er enig i at Simone ikke akkurat har imponert med sine gode sider der inne men jeg synes det var noe som lignet et snev av selvinnsikt og empati på slutten der. Man lærer så lenge man lever og jeg tror faktisk Simone også klarer å se sine feil av og til, selv om det nok sitter langt inne for henne å innrømme det. Men det Simone gjorde galt var jo å mobbe Ann Marielle, og det har hun ikke tatt noe selvkritikk for, tvert imot. Anonymous poster hash: 9b76f...185 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. juni 2014 #4802 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jøss. Siden det var manageren til Triana som fikk han pælmet ut, hadde han slengt med leppa om Triana??Anonymous poster hash: e5937...729 Han ble kastet ut av Trianas manager fordi det var en i Trianas følge han kom i klinsj med. Ingenting som tilsier at han pratet dritt om Triana. Endret 6. juni 2014 av Chloe- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4803 Del Skrevet 6. juni 2014 Herlig bloggpost av Aurora http://auroragud.blogg.no/1401876282_eh_jeg_vant_jeg_vant_.html Dette legger vel ballen død en gang for alle om at episoden var staget? Kommer aldri til å glemme dette tv-øyeblikket, og synes TV3 klippet det veldig kult også, ved at de først kun viste at Nico slapp og deretter reverserte kula tilbake opp i hendene hans med den riktige versjonen etterpå. Sometimes life is stranger than fiction. Anonymous poster hash: 9b76f...185 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2014 #4804 Del Skrevet 6. juni 2014 Haha, se bildeserie med ansiktsuttrykket til Labi når de slipper kula likt (litt nede på sida): http://heldal.blogg.no/1401999741_paradise_hotel_episod.html Priceless Anonymous poster hash: 9b76f...185 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 6. juni 2014 #4805 Del Skrevet 6. juni 2014 Kommer aldri til å glemme dette tv-øyeblikket, og synes TV3 klippet det veldig kult også, ved at de først kun viste at Nico slapp og deretter reverserte kula tilbake opp i hendene hans med den riktige versjonen etterpå. Sometimes life is stranger than fiction. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Ja herregud, jeg holdt på å dævve da han slapp kula! Tenkte bare åh nei, Aurora da, så naiv du er.. Og så skjønte jeg ikke en dritt når de reverserte alt sammen. Men den gleden da jeg så at hun slapp kula først! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 6. juni 2014 #4806 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja nå har jeg sett finalen og dette var den beste finalen ever!! Gratulerer til Aurora og Ann Mariell KOM IGJEN FOLKENS! Simone gikk kun til Nico og Aurora for hun visste Nico ville slippe kula. Ingen hadde trodd Aurora kom til å gjøre det. Mobbegjengen trodde Nico hadde henne rundt lillefingeren. Simone støtter Nico fult ut. Men planene til mobbegjengen gikk rett i dass Takk gud for det. Jeg har ikke fått noe mer respekt for Simone i alle fall. Mats er den aller verste som har vært med på PH. Fy faen for piss megge som AM og Aurora kalte han. Det må SVI helt forferdelig for han at AM og Aurora stakk av meg alle pengene Haha.. Da de valgte han til å stå i finalen så sier ikke fyren takk en gang. Eneste han klarer å spy ut er "her lyser det taktikk lang vei" Ja å så?! Du og Christer tenkte jo å taktikk din ekle lille slimpropp!!! Da Nico og Aurora vant sitter han bare å ser sååå sur ut. Ikke et eneste smil fra fyren. Hadde han vunnet, så hadde jeg kastet tvn i veggen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 6. juni 2014 #4807 Del Skrevet 6. juni 2014 Nico sa det kom til å bli årets (eller var det tidenes?) TV-øyeblikk når han skulle slippe kula. Det hadde han jammen rett i! Årets sesong var ræva, men finalen var den beste av alle de jeg har sett! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. juni 2014 #4808 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Han minner meg litt om Ludvig. Endret 6. juni 2014 av Explosive 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4809 Del Skrevet 6. juni 2014 Nico sa det kom til å bli årets (eller var det tidenes?) TV-øyeblikk når han skulle slippe kula. Det hadde han jammen rett i! Årets sesong var ræva, men finalen var den beste av alle de jeg har sett! I know, right? "Jeg kommer til å slippe kula, og det blir tidenes tv-øyeblikk." Så rett han fikk. Anonymous poster hash: 9b76f...185 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 6. juni 2014 #4810 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Husker det var noen anonyme brukere i tråden som sa AM bare sutret når hun ikke fikk vilja si og var den største sutrekoppen der. HAH. Den største sutrekoppen på hotellet er jo Labi. Når ting ikke går hans vei, så får han raserianfall som en 3 åring i trassalderen. Så sykt bra at Triana satt han på plass. ENDELIG!! Endret 6. juni 2014 av Linda sofie 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4811 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg klarer helt fint å respektere mennesker selv om jeg ikke respekterer alt de sier og gjør. Jeg er enig i at Simone ikke akkurat har imponert med sine gode sider der inne men jeg synes det var noe som lignet et snev av selvinnsikt og empati på slutten der. Man lærer så lenge man lever og jeg tror faktisk Simone også klarer å se sine feil av og til, selv om det nok sitter langt inne for henne å innrømme det. Da klarer hvertfall du å se et skille jeg ikke ser, for etter min mening er det nettopp det man sier, gjør og hvordan man behandler andre mennesker som utgjør en person. Hvis jeg ikke respekterer disse tingene, ser jeg ikke hva det er igjen å respektere. For øvrig var det jo du som trakk frem dette begrepet først og sa at du gjenvant respekten, noe som tilsier at du hadde mistet den overfor Simone. Jeg bare viste til det du sa. Poenget mitt var rett og slett det er naivt å bli så følelsesmessig revet med av et par fine ord at det overskygger all trakasseringen, utfrysningen og mobbingen som har blitt brettet utover skjermen i ukesvis. Men deg om det.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 6. juni 2014 #4812 Del Skrevet 6. juni 2014 Vet ikke om denne har blitt postet, men har dere lest dette?http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/paradise-audun-jeg-ble-slaatt-i-ansiktet/a/23224101/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 6. juni 2014 #4813 Del Skrevet 6. juni 2014 Når Aurora sa "Den crosseren til Labi kan han se langt etter... Payback is a bitch!" Var så PRICELESS! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4814 Del Skrevet 6. juni 2014 Anonymous poster hash: 46281...30a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2014 #4815 Del Skrevet 6. juni 2014 Men det Simone gjorde galt var jo å mobbe Ann Marielle, og det har hun ikke tatt noe selvkritikk for, tvert imot. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Jeg vet ikke hvor mye selvkritikk hun tar da jeg ikke kjenner henne, men mitt inntrykk er at hun har sine små klare øyeblikk der hun faktisk innser at hun har oppført seg dårlig der inne. Hun har nok lagt AM for hat og sliter veldig med å ta selvkritikk der men jeg tror faktisk det snurrer rundt en og annen fornuftig, selvkritisk og godhjertet tanke oppi Simones hode også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2014 #4816 Del Skrevet 6. juni 2014 Da klarer hvertfall du å se et skille jeg ikke ser, for etter min mening er det nettopp det man sier, gjør og hvordan man behandler andre mennesker som utgjør en person. Hvis jeg ikke respekterer disse tingene, ser jeg ikke hva det er igjen å respektere. For øvrig var det jo du som trakk frem dette begrepet først og sa at du gjenvant respekten, noe som tilsier at du hadde mistet den overfor Simone. Jeg bare viste til det du sa. Poenget mitt var rett og slett det er naivt å bli så følelsesmessig revet med av et par fine ord at det overskygger all trakasseringen, utfrysningen og mobbingen som har blitt brettet utover skjermen i ukesvis. Men deg om det.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e La meg rote litt i hukommelsen for å se hva jeg har skrevet: Jeg klarer helt fint å respektere mennesker selv om jeg ikke respekterer alt de sier og gjør. Jeg er enig i at Simone ikke akkurat har imponert med sine gode sider der inne men jeg synes det var noe som lignet et snev av selvinnsikt og empati på slutten der. Man lærer så lenge man lever og jeg tror faktisk Simone også klarer å se sine feil av og til, selv om det nok sitter langt inne for henne å innrømme det. Simone har vært ei skikkelig vrang kjerring inne på hotellet men jeg syntes hun så oppriktig glad ut på Auroras vegne etter at hun hadde sluppet kula. Hun ga henne en klem og så nesten litt stolt ut. Jeg tror hun bare er veldig usikker, lot ting gå seg litt til hodet der inne og så gikk det helt over styr. Gjort er gjort og det finnes ingen unnskyldning for å mobbe, men jeg fikk faktisk tilbake litt av respekten for Simone etter finalen. Jeg er sikker på at hun valgte side i finalen både for Nico og fordi hun faktisk innerst inne bryr seg om Aurora. Jeg håper faktisk at hun slipper så alt for mye dritt fra fremmede PH-seere for jeg tror hun har det litt vondt etter å ha sett seg selv på TV og innsett at hun har en del å be om unnskyldning for. Det er straff nok. Men igjen; payback is å bitch, så hurra for Aurora som hadde vagina nok (baller er for ømtålige i denne sammenheng) til å slippe kula! Jeg ser ikke hvor jeg har skrevet det du har klart å tolke ut av innleggene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 6. juni 2014 #4817 Del Skrevet 6. juni 2014 Når Aurora sa "Den crosseren til Labi kan han se langt etter... Payback is a bitch!" Var så PRICELESS! Åh ja det var priceless Synd det labi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. juni 2014 #4818 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Endret 6. juni 2014 av Explosive 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 6. juni 2014 #4819 Del Skrevet 6. juni 2014 Flere som ikke får sett episodene på tv3play? Hele skjermen blir bare helt hvit, når jeg klikker på paradise hotel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4820 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg vet ikke hvor mye selvkritikk hun tar da jeg ikke kjenner henne, men mitt inntrykk er at hun har sine små klare øyeblikk der hun faktisk innser at hun har oppført seg dårlig der inne. Hun har nok lagt AM for hat og sliter veldig med å ta selvkritikk der men jeg tror faktisk det snurrer rundt en og annen fornuftig, selvkritisk og godhjertet tanke oppi Simones hode også. Simone har vært veldig klar på det i ettertid at hun overhodet ikke tar selvkritikk for måten hun behandlet Ann Marielle på, tvert imot. Anonymous poster hash: 9b76f...185 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå