AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4781 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg tror ikke Simone gikk bak Aurora og Nico fordi hun innerst inne ville Aurora skulle vinne. Tror det var pga hun håpet Nico ville slipåe kulen, og dele med en av dem i mobbegjengen:p ! Og det er først og fremst A.M har mobbet og trakassert under hele oppholdet. Og Simone så slett ikke blid ut da det for alvor gikk opp for henne at A.M skulle få 200.000,- Tvert om så hun pisse sur ut. Jeg har sett gjennom det et par ganger, og legger også merke til hvor hun går rett etter at Aurora blir kåret som vinner. Hun går nemlig rett bort til mobbegjengen. Etter innspillingen har hun skrevet dritt om både Aurora og A.M på nett hele tiden. Ikke en eneste unnskyldning fra den kanten. Det vi så og hørte henne si før hun gikk bort og stilte seg hos Aurora og Nico var et par korte setninger. Klippet og redigert. Hun skulle slå to fluer i en smekk: 1. Straffe L.A fordi hun var den som fikk komme inn igjen og ikke hun selv. 2. Satse på at Nico slapp kula (noe han absolutt ikke har holdt hemmelig for henne). Hadde hun virkelig ønsket Aurora det beste, hadde hun advart henne mot Nico, hvilket hun aldri gjorde. Og hadde hun genuint angret på oppførselen sin, hadde hun for lengst bedt Aurora og A.M om unnskyldning i ettertid. I stedet har hun svertet dem offentlig for harde livet. Null respekt! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4782 Del Skrevet 6. juni 2014 Glimrende avslutning! Eneste som hadde gjort den enda bedre var om man byttet ut Nico med Labbetuss. Det hadde vært gøy :-) Forøvrig stor humor når Gabriel kommer kjørende inn på en crosser! Anonymous poster hash: 7110d...bd6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4783 Del Skrevet 6. juni 2014 ! Og det er først og fremst A.M har mobbet og trakassert under hele oppholdet. Og Simone så slett ikke blid ut da det for alvor gikk opp for henne at A.M skulle få 200.000,- Tvert om så hun pisse sur ut. Jeg har sett gjennom det et par ganger, og legger også merke til hvor hun går rett etter at Aurora blir kåret som vinner. Hun går nemlig rett bort til mobbegjengen. Etter innspillingen har hun skrevet dritt om både Aurora og A.M på nett hele tiden. Ikke en eneste unnskyldning fra den kanten. Det vi så og hørte henne si før hun gikk bort og stilte seg hos Aurora og Nico var et par korte setninger. Klippet og redigert. Hun skulle slå to fluer i en smekk: 1. Straffe L.A fordi hun var den som fikk komme inn igjen og ikke hun selv. 2. Satse på at Nico slapp kula (noe han absolutt ikke har holdt hemmelig for henne). Hadde hun virkelig ønsket Aurora det beste, hadde hun advart henne mot Nico, hvilket hun aldri gjorde. Og hadde hun genuint angret på oppførselen sin, hadde hun for lengst bedt Aurora og A.M om unnskyldning i ettertid. I stedet har hun svertet dem offentlig for harde livet. Null respekt! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c +1! Det er mulig Simone sa i et beveget øyeblikk rett etter at Aurora ba om unnskyldning at hun også _burde_ be om unnskyldning (og så ble det sikkert lagt på senere i filmen), men det å velge side i finalen var jo ikke å be om unnskyldning. Grunnen til at hun stilte seg bak Nico, var fordi han var partneren hennes. Hun hadde overhodet ikke noe forhold til Mats og egentlig ikke til LA heller. For Simone var LA bare en nyttig idiot som hun kunne bruke i sin svertekampanje mot AM, de to ble jo bare venner helt mot slutten. LA var team AM helt til den kvelden Nico skjelte ut AM og Chris ikke ga henne _lov_ lenger fordi hun ikke måtte risikere finaleplassen ved å forsvare AM (dust!). Jeg så også at Simone fikk tårer i øynene da Aurora ba om unnskyldning, men alle vet jo at Simone egentlig var glad i Aurora, hun er jo ikke helt blottet for følelser selv om hun er en mobber. Men den personen Simone absolutt ikke klarte trynet på og var slem mot fra dag 1, var AM. Og det går veldig tydelig frem fra bloggen til AM også nå etter at hun kom tilbake, at de overhodet ikke har skværet opp. Husk innlegget hvor AM skrev at hun syntes det aller vanskeligste var å skrive om Simone fordi hun ikke eide sannheten om henne. Synes det er litt tidlig å friskmelde Simone ennå. Simone gjorde livet til AM til et helvete i flere måneder, og jeg er overbevist om at hun stod bak at både Nico og LA klikket og skjelte henne ut helt uprovosert. TV3 hadde lyst til å skape happy ending - derfor la de på stemmen til Simone som sa at hun burde be om unnskyldning samtidig med at hun stilte seg bak Nico og Aurora, slik at det skulle se ut som det var det det handlet om. Anonymous poster hash: 9b76f...185 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4784 Del Skrevet 6. juni 2014 Haha til det Nico kom med om at det var urettferdig at Aurora vant fordi hun var lavere og kula dermed hadde kortere vei til bakken. Ser at tilhengerne av Nico har begynt å skrive det rundt omkring, å, så urettferdig, liksom. For det første: Saktefilmen viser at Aurora også uten tvil slipper først, så hvis man skal ta utgangspunkt i hvilket øyeblikk de slipper, så er det fortsatt Aurora som vinner. For det andre, hvis han ønsket å kompensere for høydeforskjellen, kunne han jo bare ha smadret kula i bakket - eller sluppet først. Utrolig teit utspill. Anonymous poster hash: 9b76f...185 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4785 Del Skrevet 6. juni 2014 Ah, kommer ikke over det. Episk tv-øyeblikk, altså. For en opptur etter den grusomme episoden på mandag. Ser det er noen som spekulerer i om opptrinnet var staget og har tenkt litt på det. I teorien kunne jo TV3 ha instruert begge til å slippe på 100 000, eller til og med gjort et tegn til når de skulle slippe, men det ville vært umulig å forutsi hvem som ville vinne da. Det at Aurora vant - det er bare karma, rett og slett Who says karma is a bitch? En annen ting er at dersom det var staget, så visste ikke juryen om det, for de så genuint sjokkert ut, alle sammen. Så det om igjen i dag. Labi ville aldri greid å spille så godt. Og hvorfor skulle Nico og Aurora gå med på å la skjebnen avgjøre hvem som vant? Så det virker faktisk mest sannsynlig at hele greia var tilfeldig, og det er nesten for vakkert til å være sant.Tidenes tv-øyeblikk! Og så utrolig forløsende etter all den mobbingen... Anonymous poster hash: 9b76f...185 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 6. juni 2014 #4786 Del Skrevet 6. juni 2014 Men... jeg trodde Aurora faktisk sier "payback is a bitch" før hun slipper kula? Er det bare jeg som hører mikrofonforskjellen på det og syncen? Er jeg gal? Det ville jo definitivt forklart hvorfor de slipper helt likt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiaen Skrevet 6. juni 2014 #4787 Del Skrevet 6. juni 2014 Dere som mener Simone er så snill som stilte seg bak Aurora. Og vi kaller Aurora naiv?… Hvis Simone hadde ønsket det beste for Aurora, så hadde hun sagt til Aurora at Nico ville slippe kulen. Gjorde hun det? Nei. Wake up, folkens. Og dere som mener Nico er den egentlige vinneren, men han tapte fordi han var høyest; jeg må bare si, det er noe av det dummeste jeg har hørt. Uansett så ser vi TYDELIG i klippet at Aurora slapp den først. Så dere får finne noe litt bedre å komme med 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4788 Del Skrevet 6. juni 2014 Både hun og Christer understreker at de ikke angrer. Også han har fått reaksjoner på TV-sexen.- Jeg har fått veldig mye positive tilbakemeldinger, som at jeg er en legende og at det er lættis, sier han til Side2. Anonymous poster hash: 46281...30a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4789 Del Skrevet 6. juni 2014 Men... jeg trodde Aurora faktisk sier "payback is a bitch" før hun slipper kula? Er det bare jeg som hører mikrofonforskjellen på det og syncen? Er jeg gal? Det ville jo definitivt forklart hvorfor de slipper helt likt Voiceover. Anonymous poster hash: 9b76f...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4790 Del Skrevet 6. juni 2014 Haha, se bildeserie med ansiktsuttrykket til Labi når de slipper kula likt (litt nede på sida): http://heldal.blogg.no/1401999741_paradise_hotel_episod.html Priceless Anonymous poster hash: 9b76f...185 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4791 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/full-krangel-paa-paradise-hotel-fest/a/23223734/ Full krangel og drinkangrep mellom en deltager og en festgjest umiddelbart etter resultatet ble klart. Hva i all verden! Anonymous poster hash: ce536...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4792 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/full-krangel-paa-paradise-hotel-fest/a/23223734/ Full krangel og drinkangrep mellom en deltager og en festgjest umiddelbart etter resultatet ble klart. Hva i all verden! Anonymous poster hash: ce536...aaa Jeg blir oppgitt over menneskeheten. Anonymous poster hash: 46281...30a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Explosive Skrevet 6. juni 2014 #4793 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som vet hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4794 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som vet hvem det er? Jeg hadde satt pengene mine på Labi Fikk sikkert dritt fra div gjester etter utbruddet sitt på TV og tilta tilbake. Fryder meg i så fall at han ble kasta ut av festen! Anonymous poster hash: 6014c...40a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4795 Del Skrevet 6. juni 2014 Vil vite hvem.......ble nysgjerrig nå hehe Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4796 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg hadde satt pengene mine på Labi Fikk sikkert dritt fra div gjester etter utbruddet sitt på TV og tilta tilbake. Fryder meg i så fall at han ble kasta ut av festen! Anonymous poster hash: 6014c...40a Labi er både farlig for seg selv og andre…. Han burde aldri fått bli med på et tv-program. Anonymous poster hash: 46281...30a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2014 #4797 Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg forstår egentlig ikke helt at folk syns dette er tilstrekkelig til å gjenvinne respekt. Etter min mening er det ganske enkelt å være snill, raus og tilgivende når alt er over, man ikke har noe å tape lengre, og vennskap er godt nok etablert til at man kan tillate seg å ta et valg man sannsynligvis aldri ville klart å stå for før. Det er jo når mennesker er i en presset situasjon, kan bli frosset ut for "feil avgjørelse", og har noe å tape at de viser om de har karakter. Denne testen syns jeg Simone var langt fra å bestå, og viste sider av seg selv som hun med all alvorlighet bør vurdere å forandre. En hyggelig handling når stemninga er god, forandrer ingenting. Men jeg er helt enig i at hun har fått straff nok, og at de negative kommentarene mot henne ofte har vært svært usaklige og grove.Anonymous poster hash: b1ffe...f9e Jeg klarer helt fint å respektere mennesker selv om jeg ikke respekterer alt de sier og gjør. Jeg er enig i at Simone ikke akkurat har imponert med sine gode sider der inne men jeg synes det var noe som lignet et snev av selvinnsikt og empati på slutten der. Man lærer så lenge man lever og jeg tror faktisk Simone også klarer å se sine feil av og til, selv om det nok sitter langt inne for henne å innrømme det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4798 Del Skrevet 6. juni 2014 Kan se dette klippet om og om igjen. Koser meg så..... http://www.side2.no/underholdning/triana-rasende-pa-paradise-hotel-deltaker/8451286.html Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 6. juni 2014 #4799 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.seher.no/kjendis/jeg-husker-ikke-stort-fra-kvelden-72001 Den siste jeg hadde trodd sto bak det... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #4800 Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.seher.no/kjendis/jeg-husker-ikke-stort-fra-kvelden-72001 Den siste jeg hadde trodd sto bak det... Jøss. Siden det var manageren til Triana som fikk han pælmet ut, hadde han slengt med leppa om Triana?? Anonymous poster hash: e5937...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå