Gjest Blubberella Skrevet 5. juni 2014 #4661 Skrevet 5. juni 2014 Dårligste sesongen på lenge av PH, men beste finalen noensinne!!! Aurora tok til vett og sørget for at hun og AM fikk pengene, Labi eksploderte hulken-style og fikk kjeft av Triana, og merkelig nok så både Nico og Simone ut til å ta det med fatning. Til og med LA virket glad som en liten lerke, nesten så jeg mistenker at hun og Mr Shitwow tok seg en siste kjapp superkorking rett før champagne-korken spratt Dette var jo rene eventyret med lykkelig slutt og greier! 11
magicpie Skrevet 5. juni 2014 #4662 Skrevet 5. juni 2014 http://www.tv3play.no/programmer/paradise-hotel/401297?autostart=true Jeg tror ikke det var rigget. Det ser ganske ekte ut her. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4663 Skrevet 5. juni 2014 Har sittet gjennom siste halvdel av Paradise Hotel og vridd meg i irritasjon over at ingen har tatt et skikkelig oppgjør med Labifnott og gjengen. AM og Aurora har liksom latt dem styre på, uten å kreve den respekten de fortjener. Og nå, ENDELIG, fikk Triana satt dem PÅ PLASS MUUCHAS GRACIAS Anonymous poster hash: ee7d9...07d 10
Chevelle Skrevet 5. juni 2014 #4664 Skrevet 5. juni 2014 Man ser jo på slow motion klippet at Aurora treffer først. 2
Novemberellie Skrevet 5. juni 2014 #4665 Skrevet 5. juni 2014 Jeg lurer fortsatt på hvem det var som ikke møtte opp på festen... Stod noe om det tidligere i tråden her. 1
Amananas Skrevet 5. juni 2014 #4666 Skrevet 5. juni 2014 Jeg lurer fortsatt på hvem det var som ikke møtte opp på festen... Stod noe om det tidligere i tråden her. Ingen av de andre finalistene hvertfall, dvs Nico, LA og Mats. Husker ikke hvem andre
Gjest Evelynita Skrevet 5. juni 2014 #4667 Skrevet 5. juni 2014 Aurora og Ann Marielle skal dele pengene, 150k hver
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4668 Skrevet 5. juni 2014 Ingen av de andre finalistene hvertfall, dvs Nico, LA og Mats. Husker ikke hvem andre Nico var der. Anonymous poster hash: ce536...aaa
Irja Skrevet 5. juni 2014 #4669 Skrevet 5. juni 2014 (endret) JJJJJAAAAAAA!!!!!!! Og: Tusen takk, Triana. Love you Endret 5. juni 2014 av Irja 1
Gjest tiaen Skrevet 5. juni 2014 #4670 Skrevet 5. juni 2014 Tror kanskje jeg må se det klippet av at Triana kjefta på Labi igjen. Og igjen, og igjen. Har allerede sett på det 3 ganger, beste som har skjedd gjennom hele sesongen. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4672 Skrevet 5. juni 2014 De rigger ikke noe sånt. Til deg som sa du så seiersgliset til Mads, så må du huske på at han sto foran Nico, mens Aurora sto med ryggen til han. Han kunne altså ikke se det med det samme hun slapp kula. Jeg synes det er så fantastisk at Aurora tok til fornuft, fant styrken i seg og slapp kula. Hun har hele tiden vært usikker. Nico på sin side har lovet og lovet, og løyet og løyet... Han har hele tiden hatt som forsett å svikte henne (til og med til fordel for Simone eller L.A), mens hun virkelig har ønsket å stole på han. Hun hadde nok ikke sluppet om han ikke hadde gjort henne så usikker. Så i mine øyne er det helt rett og rimelig at hun også slapp. Han slapp fordi han er en drittsekk som hele veien har hatt til hensikt å lure henne. Hun slapp kun fordi hun var usikker på han. Endelig litt rettferdighet! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 12
Mynona Skrevet 5. juni 2014 #4673 Skrevet 5. juni 2014 Folk på facebooken min som jeg aldri hadde trodd så på PH har noen Hjerte-Triana statuser i dag 6
Gjest devy79 Skrevet 5. juni 2014 #4675 Skrevet 5. juni 2014 Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4676 Skrevet 5. juni 2014 KAn noen forklare hvorfor AM får 200.000 når hun ikke engang sto i finalen? Og slapp ikke A kula på 150.000? Haha, tydeligvis ikke et geni jeg heller - får melde meg på neste år Og er det noen som fortjente å vinne er det A, for en søt og oppriktig jente Anonymous poster hash: 4ab97...570
martyy Skrevet 5. juni 2014 #4677 Skrevet 5. juni 2014 Anonym bruker: Jeg trodde også begge slapp på 150.000! Men AM får nok ikke 200.000, hun sa jo at de kom til å ordne opp seg i mellom. Tipper hun mente at AM og A skulle dele pengene likt. :-) 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4678 Skrevet 5. juni 2014 Tror de har lyst å være med i kule-gjengen til Lolla. Anonymous poster hash: f26b2...029 Jeg gjettet jo faktisk riktig i går kveld. Jeg tror Julie valgte Mats fordi hun liker ham (de har jo hatt sex), og jeg tror Kine er for stolt over å være selvstendig kvinne til å stemme på en mann hun har sex med og at hun ønsket at venninnen LA (se omfavnelsen i går da juryen kom inn til fest) skulle vinne. Selvom det var flott at Simone stemte på Nico og Aurora vil jeg bare minne om at N og A ville vunnet selvom Simone hadde stemt på M og LA.Anonymous poster hash: 120a3...7ed 1
smalls Skrevet 5. juni 2014 #4679 Skrevet 5. juni 2014 Da Nico og Aurora vant gadd ikke Mats å klappe en gang!! Han bare satt der og så drit sur ut. Ikke kan han unne andre lykke heller. For en ekkel fyr!! .Vil bare glemme hele fyren. Skal bli deilig å slippe se han noe mer. Skjønner ikke at noen kan være så fæle som han. ÆSJ 7
Gjest Booker Skrevet 5. juni 2014 #4680 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Dette var perfekt!! Kunne ikke endt bedre utifra situasjonen!! Herlig å se at Aurora og Ann Mariell fikk pengene :-D Tror jeg må dra ut for å feire det selv, haha Jeg dro på butikken og kjøpte sjokolade Endret 5. juni 2014 av Booker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå