Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Dårligste sesongen på lenge av PH, men beste finalen noensinne!!! :danse:

Aurora tok til vett og sørget for at hun og AM fikk pengene, Labi eksploderte hulken-style og fikk kjeft av Triana, og merkelig nok så både Nico og Simone ut til å ta det med fatning. Til og med LA virket glad som en liten lerke, nesten så jeg mistenker at hun og Mr Shitwow tok seg en siste kjapp superkorking rett før champagne-korken spratt :ler:

Dette var jo rene eventyret med lykkelig slutt og greier! :biggrin:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har sittet gjennom siste halvdel av Paradise Hotel og vridd meg i irritasjon over at ingen har tatt et skikkelig oppgjør med Labifnott og gjengen. AM og Aurora har liksom latt dem styre på, uten å kreve den respekten de fortjener. Og nå, ENDELIG, fikk Triana satt dem PÅ PLASS :hoppendeglad: MUUCHAS GRACIAS

Anonymous poster hash: ee7d9...07d
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på hvem det var som ikke møtte opp på festen... Stod noe om det tidligere i tråden her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på hvem det var som ikke møtte opp på festen... Stod noe om det tidligere i tråden her.

Ingen av de andre finalistene hvertfall, dvs Nico, LA og Mats. Husker ikke hvem andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen av de andre finalistene hvertfall, dvs Nico, LA og Mats. Husker ikke hvem andre

Nico var der.

Anonymous poster hash: ce536...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJJJJAAAAAAA!!!!!!!

Og: Tusen takk, Triana. Love you

Endret av Irja
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Tror kanskje jeg må se det klippet av at Triana kjefta på Labi igjen. Og igjen, og igjen.

Har allerede sett på det 3 ganger, beste som har skjedd gjennom hele sesongen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De rigger ikke noe sånt. Til deg som sa du så seiersgliset til Mads, så må du huske på at han sto foran Nico, mens Aurora sto med ryggen til han. Han kunne altså ikke se det med det samme hun slapp kula.

Jeg synes det er så fantastisk at Aurora tok til fornuft, fant styrken i seg og slapp kula. Hun har hele tiden vært usikker. Nico på sin side har lovet og lovet, og løyet og løyet... Han har hele tiden hatt som forsett å svikte henne (til og med til fordel for Simone eller L.A), mens hun virkelig har ønsket å stole på han. Hun hadde nok ikke sluppet om han ikke hadde gjort henne så usikker. Så i mine øyne er det helt rett og rimelig at hun også slapp.

Han slapp fordi han er en drittsekk som hele veien har hatt til hensikt å lure henne. Hun slapp kun fordi hun var usikker på han.

Endelig litt rettferdighet!

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på facebooken min som jeg aldri hadde trodd så på PH har noen Hjerte-Triana statuser i dag :ler:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

KAn noen forklare hvorfor AM får 200.000 når hun ikke engang sto i finalen? Og slapp ikke A kula på 150.000? Haha, tydeligvis ikke et geni jeg heller - får melde meg på neste år ;)

Og er det noen som fortjente å vinne er det A, for en søt og oppriktig jente :)

Anonymous poster hash: 4ab97...570
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker: Jeg trodde også begge slapp på 150.000! Men AM får nok ikke 200.000, hun sa jo at de kom til å ordne opp seg i mellom. Tipper hun mente at AM og A skulle dele pengene likt. :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror de har lyst å være med i kule-gjengen til Lolla. Anonymous poster hash: f26b2...029

Jeg gjettet jo faktisk riktig i går kveld. Jeg tror Julie valgte Mats fordi hun liker ham (de har jo hatt sex), og jeg tror Kine er for stolt over å være selvstendig kvinne til å stemme på en mann hun har sex med og at hun ønsket at venninnen LA (se omfavnelsen i går da juryen kom inn til fest) skulle vinne.

Selvom det var flott at Simone stemte på Nico og Aurora vil jeg bare minne om at N og A ville vunnet selvom Simone hadde stemt på M og LA.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Nico og Aurora vant gadd ikke Mats å klappe en gang!! Han bare satt der og så drit sur ut. Ikke kan han unne andre lykke heller. :roll: For en ekkel fyr!! .Vil bare glemme hele fyren. Skal bli deilig å slippe se han noe mer. Skjønner ikke at noen kan være så fæle som han. ÆSJ :kvalm:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Dette var perfekt!! Kunne ikke endt bedre utifra situasjonen!! Herlig å se at Aurora og Ann Mariell fikk pengene :-D Tror jeg må dra ut for å feire det selv, haha

Jeg dro på butikken og kjøpte sjokolade :fnise:

Endret av Booker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...