Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

er drit fornøy LA måtte sjekke ut. respekt for de andre deltakerne som ikke lo, hadde less høyt av reaksjonen til LA når hun ikke ble valgt :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har heiet på AM siden hun kom inn, men nå begynner jeg å heie på Kine og Julie.. Vet ikke helt hvorfor, men får mer sansen for de og mindre for AM. Liker fremdeles AM da, til tross for det ekle tannbørstegreiene.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

Samme her.

Anonymous poster hash: d5621...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to? Uff, det var litt drøyt:p

ja. så ut som gabriel gjorde det også, men tror han bare tulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det mulig å syntes det er greit å gni en annens tannbørste i fitta??? Hvor gammel er du? Jeg skulle ønske Mads hadde gnidd tannbørstene til Aurora og AM i ræva, eller skikkelig godt rundt i do-skålen. (Det er jo ikke så farlig med bakterier for tannkrem er jo bakteriedrepende ifølge deg.)

Hadde jeg vært Mads og sett dette, hadde jeg hevnet meg grisete på en felles fest. (Type: bikkjemøkk i drinken eller noe annet HELT uskyldig, for som du sier...det er jo bare et artig stunt.)

Anonymous poster hash: 56c00...f15

Nå synes jeg ikke noe spesielt om det AM og Aurora gjorde, men jeg synes det blir litt for drøyt å sammenligne dette med avføring. Avføringsbakterier kan være svært farlig å få i munnen. Kvinnelige kjønnsvæsker er ikke det (med mindre de har noen enkelte kjønnsykdommer), og Mats hadde gledelig slikket AM uansett dersom hun hadde tilbydd seg.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ei litt humor da ;) Ja det var ikke "classy" den køddinga med tannbørsten men superdramatisk er det da heller ikke. Kødding som kansje hører mer hjemme hos fnisende 14 åringer enn de i 20 åra men alikevell :) Synes nå uansett ikke AM og Aurora lever opp til "classy girls" hele det greiene der er da bare teit :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan vi ikke heller diskutere noe annet? Er bokstavelig talt møkk lei dette temaet...hihi.

Hvem tror dere står i finalen? Og hvem ryker ut neste?

Jeg håper faktisk på Kine og Labi nå - hun slipper kula - og Labi får et av sine raserianfall så ille at han trenger HLR, Kine vinner og kosovoalbanern får hurtgrutebillett til Bodø som trøstepremie.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan dere bagatellisere den handlingen? Jeg vil på ingen måte få saftene fra kjønnet til to mennesker inn i munnen min! En ting er om man har sex, da kan man velge det selv, og forhåpentligvis har man sex med en man liker. Men om jeg hadde pusset tenna med sæden til Labi og Nico hadde jeg seriøst kastet opp. Etter oppkasten hadde jeg ringt pakistanern fra videregående og bedt han banke de opp. ÆSJ!

Anonymous poster hash: 94783...6b6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan dere bagatellisere den handlingen? Jeg vil på ingen måte få saftene fra kjønnet til to mennesker inn i munnen min! En ting er om man har sex, da kan man velge det selv, og forhåpentligvis har man sex med en man liker. Men om jeg hadde pusset tenna med sæden til Labi og Nico hadde jeg seriøst kastet opp. Etter oppkasten hadde jeg ringt pakistanern fra videregående og bedt han banke de opp. ÆSJ!

Nå stakk de ikke tannbørsten OPPI tissen, så tror ikke han fikk fittesaft på tannbørsten. De tok den så vidt bortpå tissen. Og nei, jeg forsvarer ikke dette. Men, det er ikke noe å lage et stort nummer ut av.

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeezuz - de hadde tannbørsten borti musa , ikke inni.

Dessuten - er du så jævlig feig at du ikke klarer å konfrontere de selv, men pusser på de en pakistaner??? Patetisk!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ikke bare AM og Aurora som tok tannbørsten på musa, Gabriel tok den på balla etter dem. Det syntes jeg var veldig kvalmt. Han kunne holdt seg for god til det

Anonymous poster hash: 8d56d...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora har laget videoblogg om tannbørstepranken på bloggen sin. auroragude.blogg.no

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med meg. hvorfor er ikke nico ute på tur?

Gabriel satt han i fare på mandag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha herregud for en gjeng, dette var morsomt! :P
Marius som er så fullesjuk og ikke får med seg noe, Arman sin kommentar "Han står der blanke så ei sviska!", Mats som faktisk bruker hodet sitt og freidig stemmer på seg selv, og så selveste Labi da som bare er så inni hekkande provoserende og (ufrivillig) morsom på en gang!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Labi burde ikke få lov til å prate på tv. Han burde beskyttes mot seg selv. Er det mulig å bli så dum???????

Anonymous poster hash: dd827...107

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hahahaahah, elsker labbi

Eh....Fordi???

Anonymous poster hash: c6121...97c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er jo halve underholdningen. Holder på å le meg ihjel.

Anonymous poster hash: c6121...97c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...