AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3641 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er besynderlig hvordan det blir kalt mobbing når noen gjør visse ting, mens det er uskyldig prank når andre gjør tilsvarende? Not so classy girls indeed Det er besynderlig hvordan du kan sammenligne mobbing med en prank. Anonymous poster hash: 46281...30a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2014 #3642 Del Skrevet 28. mai 2014 Nå dummer du deg ut IGJEN! Mobbing er slik som Simone, Nico, Labi, Lene A og Joachim holdt på mot AM. De var sammen om å skjelle ut AM, de lot henne ikke forsvare seg -bare hogg videre til hun begynte å gråte. Og da reagerte samme slue gjengen med å himle med øynene og le. Merk også hver gang AM prøvde å si noe gjorde Simone koko-tegnet og de andre smilte og ristet på hodet. Dette skjedde gjentatte ganger og TV3 burde vist scenen for oss andre der crewet griper inn og skjeller ut guttene (jentene var på tur). Det var mobbing!Anonymous poster hash: ac3a6...d72 Hva mener du? Har det skjedd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3643 Del Skrevet 28. mai 2014 Nå dummer du deg ut IGJEN! Mobbing er slik som Simone, Nico, Labi, Lene A og Joachim holdt på mot AM. De var sammen om å skjelle ut AM, de lot henne ikke forsvare seg -bare hogg videre til hun begynte å gråte. Og da reagerte samme slue gjengen med å himle med øynene og le. Merk også hver gang AM prøvde å si noe gjorde Simone koko-tegnet og de andre smilte og ristet på hodet. Dette skjedde gjentatte ganger og TV3 burde vist scenen for oss andre der crewet griper inn og skjeller ut guttene (jentene var på tur). Det var mobbing! Hvis DET virkelig er tilfelle, at crewet grep inn - må mobbingen til og med vært verre enn antatt - da må de ha klippet bort mye. Aldri hørt om at det har skjedd tidligere. Skal danse på bordet når psykoNico og IQ-Labi ryker. Sååå deilig at Mrs LOL & Mr Syyktlættis Shhhitwooow ikke er der lenger. Anonymous poster hash: e5937...729 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3644 Del Skrevet 28. mai 2014 Æsj, for noen ekle, grisete, dritunger, AM og Aurora er. Det er noe av det kvalmeste jeg har sett. Gni tannbørsten oppi kjønnsorganene sine, mangler de noe i toppetasjen????. Hadde jeg vært Mads, hadde jeg annmeldt de. De tripper rundt og syntes det er så classy??? Jeg fatter iallefall ikke hva de legger i det. Aurora sikler og banner som en bryggesjauer, og AM juger og byr seg frem gratis til alt som går på to ben. Ja, ja. Krysser fingerene for at de snart får smake sin egen medisin, og ryker ut. Anonymous poster hash: 56c00...f15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2014 #3645 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvilken § er det egentlig AM og Aurora bryter når de tuller med tannbørsten? Det lurer jeg på. Hva i alle dager skal man anmelde de for? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 28. mai 2014 #3646 Del Skrevet 28. mai 2014 Er du helt idiot? Har du ikke sett at det Aurora og AM gjorde har så å si kun fått negativ respons her? Anonymous poster hash: 573a5...7ac Hva var det Aurora og Ann Marielle gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3647 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvilken § er det egentlig AM og Aurora bryter når de tuller med tannbørsten? Det lurer jeg på. Hva i alle dager skal man anmelde de for? Hadde jeg vært Mats hadde jeg knullet på meg en kjønnssykdom og så gått til politiet...pga den tannbørsten. Som var smittebærer. Anonymous poster hash: d21c1...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. mai 2014 #3648 Del Skrevet 28. mai 2014 Hadde jeg vært Mats hadde jeg knullet på meg en kjønnssykdom og så gått til politiet...pga den tannbørsten. Som var smittebærer. Anonymous poster hash: d21c1...24e Jahhh.. det var jo kjempelurt…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 28. mai 2014 #3649 Del Skrevet 28. mai 2014 Hadde jeg vært Mats hadde jeg knullet på meg en kjønnssykdom og så gått til politiet...pga den tannbørsten. Som var smittebærer.Anonymous poster hash: d21c1...24e Er det ikke bare AIDS det er ulovlig å spre? Hadde vært kjempelurt å knulle på seg dét som hevn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3650 Del Skrevet 28. mai 2014 Hadde jeg vært Mats hadde jeg knullet på meg en kjønnssykdom og så gått til politiet...pga den tannbørsten. Som var smittebærer. Seriøst. Du får ikke kjønnssykdom av en jævla tannbørste. Drit lei hele diskusjonen her. Bare en grunn for AM haterne til å blåse hele greia ut av proposjoner. Gutten hadde vært superhappy om han hadde kunnet ligge med tunga mellom beina hennes - så hva er greia??? Anonymous poster hash: e5937...729 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3651 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg synes dere drar det lille stuntet til Aurora og AM alt for langt. Jeg mener, de bor på et hotell der det er orgier i bassenget (Mats var der vitterlig han og) hvor det flyter både sæd og safter.. Alle kliner med alle, og går fra den ene til den andre. AM sa de tok den "på tissen", altså gnurte de den ikke opp i fitta. De fleste skyller tannkosten før de har på tannkrem, og med tannkrem på (som er bakteriedrepende) så tviler jeg sterkt på at han kunne blitt smittet om det så var HIV det var snakk om. Man svelger heller ikke tannkremen, men skyller munnen godt etterpå. Se proposisjonene i dette da, og ta det med ro! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3652 Del Skrevet 28. mai 2014 Anonymous poster hash: e5937...729 Tviler på Mats, når han kom inn igjen på Paradise, var så hypp på å slikke den sure musa til AM og Aurora.. Anonymous poster hash: d21c1...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3653 Del Skrevet 28. mai 2014 Tviler på Mats, når han kom inn igjen på Paradise, var så hypp på å slikke den sure musa til AM og Aurora..Anonymous poster hash: d21c1...24e Vennen min.. Hadde Ann Marielle sagt til Mats: "Jeg vil ha deg!", så skal jeg love deg at han hadde kledd av seg fortere enn man sier Paradise Hotel.Anonymous poster hash: 3a166...b8b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3654 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg synes dere drar det lille stuntet til Aurora og AM alt for langt. Jeg mener, de bor på et hotell der det er orgier i bassenget (Mats var der vitterlig han og) hvor det flyter både sæd og safter.. Alle kliner med alle, og går fra den ene til den andre. AM sa de tok den "på tissen", altså gnurte de den ikke opp i fitta. De fleste skyller tannkosten før de har på tannkrem, og med tannkrem på (som er bakteriedrepende) så tviler jeg sterkt på at han kunne blitt smittet om det så var HIV det var snakk om. Man svelger heller ikke tannkremen, men skyller munnen godt etterpå. Se proposisjonene i dette da, og ta det med ro! Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c Er det mulig å syntes det er greit å gni en annens tannbørste i fitta??? Hvor gammel er du? Jeg skulle ønske Mads hadde gnidd tannbørstene til Aurora og AM i ræva, eller skikkelig godt rundt i do-skålen. (Det er jo ikke så farlig med bakterier for tannkrem er jo bakteriedrepende ifølge deg.) Hadde jeg vært Mads og sett dette, hadde jeg hevnet meg grisete på en felles fest. (Type: bikkjemøkk i drinken eller noe annet HELT uskyldig, for som du sier...det er jo bare et artig stunt.) Anonymous poster hash: 56c00...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3655 Del Skrevet 28. mai 2014 Synd Mats ikke fikk greie på dette med tannbørsten når han var inne på Paradise Hotel. Jeg hadde sett for meg en real Mats-hevn hvor han hadde tatt seg en håndjager og spermet ned shampoflasken til Aurora og AM. Tipper The Classy girls ville satt pris på den ekstra balsamen. Anonymous poster hash: d21c1...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3656 Del Skrevet 28. mai 2014 Hadde jeg vært Mats hadde jeg knullet på meg en kjønnssykdom og så gått til politiet...pga den tannbørsten. Som var smittebærer. Anonymous poster hash: d21c1...24e Tviler på Mats, når han kom inn igjen på Paradise, var så hypp på å slikke den sure musa til AM og Aurora.. Anonymous poster hash: d21c1...24e Vi har forstått at det eneste du er interessert i når du ser på PH er sex-scener. Det er det eneste du skriver om i alle innleggene dine. Anonymous poster hash: e818d...1a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3657 Del Skrevet 28. mai 2014 Vi har forstått at det eneste du er interessert i når du ser på PH er sex-scener. Det er det eneste du skriver om i alle innleggene dine. Anonymous poster hash: e818d...1a8 Ja gud bedre. Etter at Christer og LA måtte sjekke ut har livet mitt vært meningsløst. Almost. Siden har Labi, Nico og Mats tatt over stafettpinnen. Nå ser jeg bare frem til at krullehomsene skal utføre Paradise Hotels første homsesex. DET hadde vært noe det. Enig? Anonymous poster hash: d21c1...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3658 Del Skrevet 28. mai 2014 Er det mulig å syntes det er greit å gni en annens tannbørste i fitta??? Hvor gammel er du? Jeg skulle ønske Mads hadde gnidd tannbørstene til Aurora og AM i ræva, eller skikkelig godt rundt i do-skålen. (Det er jo ikke så farlig med bakterier for tannkrem er jo bakteriedrepende ifølge deg.) Hadde jeg vært Mads og sett dette, hadde jeg hevnet meg grisete på en felles fest. (Type: bikkjemøkk i drinken eller noe annet HELT uskyldig, for som du sier...det er jo bare et artig stunt.) Kjære vennen - vi skjønner alle at du synes fittesaft er utrolig ekkelt. Men å sammenligne det med bikkjemøkk??????? Anonymous poster hash: e5937...729 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #3659 Del Skrevet 28. mai 2014 Anonymous poster hash: e5937...729 Du må svare utenfor sitatboksen! Anonymous poster hash: 18f52...448 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 28. mai 2014 #3660 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva var det Aurora og Ann Marielle gjorde? tok tannbørsta til mats på musa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå