Gjest Sunshine23 Skrevet 5. mai 2014 #2581 Del Skrevet 5. mai 2014 Oslofolk dere ass som aldri har hørt ordet druse før Jeg har sikkert kjent til det ordet hele livet Oslofolk? Jeg er ikke fra Oslo og har heller aldri bodd der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. mai 2014 #2582 Del Skrevet 5. mai 2014 Vel, jeg håper Lene Angelica eller Christer ryker denne uken. Så håper jeg Simone ryker å. Jeg er så dritt lei de alle 3. Kine er litt anonym, men håper hun blir litt mer sett denne uka. Joakim er også litt kjedelig og anonym synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 5. mai 2014 #2583 Del Skrevet 5. mai 2014 Oslofolk? Jeg er ikke fra Oslo og har heller aldri bodd der Ikke ta alt så seriøst Men ja, de fleste som ikke vet om slike ord er av min erfaring fra østlandet Men som sagt så må du ikke ta ting så seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. mai 2014 #2584 Del Skrevet 5. mai 2014 Ikke ta alt så seriøst Men ja, de fleste som ikke vet om slike ord er av min erfaring fra østlandet Men som sagt så må du ikke ta ting så seriøst Det er jo litt vanskelig å vite om noen er seriøse eller ikke på nettet siden man ikke får se kropp språket eller høre tonefallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2585 Del Skrevet 5. mai 2014 Ikke ta alt så seriøst Men ja, de fleste som ikke vet om slike ord er av min erfaring fra østlandet Men som sagt så må du ikke ta ting så seriøst Litt fordomsfull eller? Anonymous poster hash: 18f52...448 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 5. mai 2014 #2586 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg har så sykt lyst på den hvite kjolen til Triana! Vet noen hvor man får tak i enten den eller veldig lik? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2014 #2587 Del Skrevet 5. mai 2014 Med all den Lene-praten var jeg sikker på at det var Lene som kom tilbake på innsjekk nå.. Men heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2588 Del Skrevet 5. mai 2014 Jiiises! Lurer på hvordan Labi har klart seg på skolen, jeg! Om han har klart å gjennomføre barneskolen.... Nicolai var litt søt når han refererte til Løvenes konge Anonymous poster hash: 75328...000 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 5. mai 2014 #2589 Del Skrevet 5. mai 2014 Jiiises! Lurer på hvordan Labi har klart seg på skolen, jeg! Om han har klart å gjennomføre barneskolen.... Nicolai var litt søt når han refererte til Løvenes konge Anonymous poster hash: 75328...000 Søringer er de som bor oppi sør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2590 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det bare meg, eller virker Labi litt tilbakestående..? Anonymous poster hash: d619b...9fc 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2591 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det bare meg, eller virker Labi litt tilbakestående..? Anonymous poster hash: d619b...9fc Ikke bare litt heller! Anonymous poster hash: 75328...000 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 5. mai 2014 #2592 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det bare meg, eller virker Labi litt tilbakestående..? Anonymous poster hash: d619b...9fc Labi virker helt fullstendig tilbakestående Av og til ler jeg meg ihjel, andre ganger tenker jeg "guud, hold nå kjeft... Ååhh *facepalm*" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #2593 Del Skrevet 5. mai 2014 Labi virker helt fullstendig tilbakestående Av og til ler jeg meg ihjel, andre ganger tenker jeg "guud, hold nå kjeft... Ååhh *facepalm*" Ikke bare litt heller! Anonymous poster hash: 75328...000 Haha, godt det ikke bare er meg Han er jo sååå klein, og virker faktisk tilbakestående, og nå tuller jeg ikke. Han eier jo ikke sosiale antenner. Men han er slitsomt underholdende å se på, da! Anonymous poster hash: d619b...9fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2014 #2594 Del Skrevet 5. mai 2014 Har det der blikket, blue steel, fungert på noen i det hele tatt for Nico? Han ser jo skikkelig scary ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 5. mai 2014 #2595 Del Skrevet 5. mai 2014 Flau på Simones vegne nå... Og Lene A. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. mai 2014 #2596 Del Skrevet 5. mai 2014 Er det bare meg, eller virker Labi litt tilbakestående..? Anonymous poster hash: d619b...9fc Nei, det er ike bare du. Han greier jo knapt gjøre rede for seg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 5. mai 2014 #2597 Del Skrevet 5. mai 2014 Har det der blikket, blue steel, fungert på noen i det hele tatt for Nico? Han ser jo skikkelig scary ut! Nekter jeg å tro jeg tror jeg hadde blitt som hun Jeanette, sånn what the fuck slutt å glo på meg for faen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2014 #2598 Del Skrevet 5. mai 2014 Nekter jeg å tro jeg tror jeg hadde blitt som hun Jeanette, sånn what the fuck slutt å glo på meg for faen Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 5. mai 2014 #2599 Del Skrevet 5. mai 2014 Nekter jeg å tro jeg tror jeg hadde blitt som hun Jeanette, sånn what the fuck slutt å glo på meg for faen Haha, på en kveld ute på byen med alkohol i blodet og økt selvtillit kunne jeg kanskje ha "falt" for det Flaut, for ser jo hvor dumt det ser ut på TV-skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 5. mai 2014 #2600 Del Skrevet 5. mai 2014 Litt fordomsfull eller? Anonymous poster hash: 18f52...448 Ro ned blodtrykket. Har mer fordommer mot slike bønder som meg selv som snakker så rart at mange ikke forstår hva jeg sier, så slapp helt av. Østlendinger er da fine folk de selv om de kanskje har en god del problemer med å forstå andre dialekter Er da ikke fordommer, men fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå