Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

For en dust Mats var i denne episoden ja!
Aurora: ¨Vil du ha en klem før jeg drar?"
Mats: ¨Nei.¨

:sjokkert:

Det virker som Christer er lei av å ligge med Lene A. :fnise: Han virka ikke så veldig gira på å ta sexrekord i forhold til Lene A.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen, Mats. For en ufyselig fyr!!! Han der må være råtten innvendig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordet "wow" har blitt litt for mye brukt på paradise i det siste... Tilogmed pus har fått det med seg og hengt seg med på "trendbølgen"View My VideoAnonymous poster hash: d9f1e...73d

Usj så teit at videoen ble så usynelig. Den linken er altså til en film jeg la ut på tinypic

Anonymous poster hash: d9f1e...73d

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk kommentar av AM rett før de skulle gå til guttene under parsermonien.

Jeg ser ikke logikken til Mats... Hvorfor skulle Lene Angelica være sikker bak han? Synes Mats har blitt en ufyselig drittunge. Han ville absolutt ikke redde sin egen BESTEVENN der inne, men han kan fint redde partneren til den "nye bestevennen"?

Aurora :( Synes Mats og Nicolai var UFYSELIGE. Er det mulig å ha en så fæl personlighet? Jeg blir helt sjokkert over Mats, Nicolai og Simone... Synes kommentaren til Aurora rett før hun måtte opp til Triana var veldig reflektert.

Håper Mads blir kverket neste uke.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som feiler hun Oda. Hun er virkelig fæl. For en stygg personlighet hun har som sitter og skriver stygge ting om AM på den måten. Ser også at hun har "hengt" ut en jente på twitter som har spurt i gruppen norske directioners om hvordan man kan få større pupper.. Lurer på hva som feiler den jenta altså. Hun blurra navnet hennes, men uansett så syns jeg det er dårlig gjort. Neii , hun Oda har jeg virkelig ikke sansen for, samme med Casper som også henger ut AM? Barnslige folk.

Anonymous poster hash: eb038...2cf
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva som feiler hun Oda. Hun er virkelig fæl. For en stygg personlighet hun har som sitter og skriver stygge ting om AM på den måten. Ser også at hun har "hengt" ut en jente på twitter som har spurt i gruppen norske directioners om hvordan man kan få større pupper.. Lurer på hva som feiler den jenta altså. Hun blurra navnet hennes, men uansett så syns jeg det er dårlig gjort. Neii , hun Oda har jeg virkelig ikke sansen for, samme med Casper som også henger ut AM? Barnslige folk.

Fullstendig enig. Det er så utrolig lavmål. Og også etter det innlegget Oda skrev om at hun ikke synes det var noe hyggelig å få slemme kommentarer fra folk som ikke kjenner henne (tror jeg det var). Fullstendig dobbeltmoralsk.

• Liker 2
Skrevet

Hvem er Oda?

• Liker 3
Skrevet

Håper Ann Mariell får muligheten til å "ta knekken" på Mats ! :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Hvem er Oda?

Oda Haukaas fra forrige(?) sesong.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme synes jeg... I motsetning til Oda Haukaas (? hun som var på PH i fjor) og Kasper. Kasper skriver slikt som Ann Makrell og Oda Haukaas skriver skikkelig mye dritt. Og Amy liker jo selvfølgelig hva de skriver. For noen tapere.

Link?

Anonymous poster hash: 14f0e...a1e

AnonymBruker
Skrevet

Link?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å diskutere gamle deltakere?

Kan vi ikke holde oss til dem som er inne på PH nå?

Anonymous poster hash: e818d...1a8
  • Liker 5
Gjest tinbjo1
Skrevet

Jeg spyr av Mats. For en drittunge.

Nicolai er så høy på seg selv at jeg blir kvalm!

Håper begge to ryker, hvis ikke gidder jeg ikke se på Paradise mer! Blir meget irritert.

Og Simone; har ikke ord, for en forferdelig personlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett på denne uken i protest over at Lord sjekket ut (ikke det at TV3 merker det, men....), men fikk med meg de minuttene hvor Aurora takket for seg og jeg må si at jeg egentlig ble litt trist over at hun sjekket ut. Selvom hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen så tenker hun igjennom tingene på en måte Simone ikke engang er i nærheten av. Angående den diskusjonen om at deltagerne er stygge så må jeg bare si at jeg ikke synes AM eller Simone var spesielt pene eller stygge da de sjekket inn, men at AM fremstår som penere og penere mens Simone bare blir styggere og styggere. Jeg har ikke savnet det ugjennomtenkte, idiotiske og egoistiske gnålet til Simone ihvertfall!

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Link?

Hva er vitsen med å diskutere gamle deltakere?

Kan vi ikke holde oss til dem som er inne på PH nå?

Anonymous poster hash: e818d...1a8

Det er jo ikke en diskusjon om gamle deltakere. Det var vel heller en diskusjon om PH-deltakere generelt som er fæle mot AM, her da spesielt på nett. Her faller både Kasper og Amy inn, men Oda ble også nevnt. Det er bare én deltaker fra forrige sesong som er nevnt. Det var ikke meningen å rette fokuset mot Oda.

Her er et innlegg skrevet i spoilertråden om Oda Haukaas sin dobbeltmoralskhet:

Noe som aldri slutter å forbause meg, er hvor stygge folk kan være mot folk de ikke kjenner. Vi kommer aldri til å møte eller se en person som er prikk lik en annen, så hvorfor skal man kritisere noen for å se annerledes ut enn andre? Homofil, lesbisk, transexuell, mørk eller hvit, operert, ikke operert - hvorfor kan vi ikke bare få være den vi vil være, uten at noen andre skal blande seg inn og si at den vi er, ikke fortjener å leve - fordi man ikke er som "alle andre"?

Anonymous poster hash: 9d572...709

Sånn. Nå skal jeg ikke nevne Oda lenger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn. Nå skal jeg ikke nevne Oda lenger. :)

Wops.. Hele kom ikke med... Prøver igjen:

å herredud, gleder meg :D

qq3gop.png

hva er problemet til Oda? Skjønner at ting som blir sagt og gjort fort kan bli satt på spissen og fremstilt litt galt på Tv. Men at Oda sitter å spyr ut dritt på twitter vitner vel bare om en tvers igjennom fæl person.

Anonymous poster hash: 6d3c2...d32

Noe som aldri slutter å forbause meg, er hvor stygge folk kan være mot folk de ikke kjenner. Vi kommer aldri til å møte eller se en person som er prikk lik en annen, så hvorfor skal man kritisere noen for å se annerledes ut enn andre? Homofil, lesbisk, transexuell, mørk eller hvit, operert, ikke operert - hvorfor kan vi ikke bare få være den vi vil være, uten at noen andre skal blande seg inn og si at den vi er, ikke fortjener å leve - fordi man ikke er som "alle andre"?

Anonymous poster hash: 9d572...709

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett på denne uken i protest over at Lord sjekket ut (ikke det at TV3 merker det, men....), men fikk med meg de minuttene hvor Aurora takket for seg og jeg må si at jeg egentlig ble litt trist over at hun sjekket ut. Selvom hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen så tenker hun igjennom tingene på en måte Simone ikke engang er i nærheten av. Angående den diskusjonen om at deltagerne er stygge så må jeg bare si at jeg ikke synes AM eller Simone var spesielt pene eller stygge da de sjekket inn, men at AM fremstår som penere og penere mens Simone bare blir styggere og styggere. Jeg har ikke savnet det ugjennomtenkte, idiotiske og egoistiske gnålet til Simone ihvertfall!

Enig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å få Aurora ut, makan til irriterende kjerring.

Hun Ann Mariell må jo ha paradise rekord i grining, burde være litt sterkere hvis man skal melde seg på paradise.

Anonymous poster hash: eae46...8fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å få Aurora ut, makan til irriterende kjerring.

Hun Ann Mariell må jo ha paradise rekord i grining, burde være litt sterkere hvis man skal melde seg på paradise.

Anonymous poster hash: eae46...8fe

Hun er jo helt alene der inne nå da. Mats har vendt seg imot henne. Hun har ingen venninner der, bortsett fra Jeanette, men hun holder jo med Simone som vil ha AM ut.

Men jeg er egentlig litt enig. Jeg synes de tar PH litt for seriøst. Når folk er ute så snakker de om dem som om de har dødd. Det blir litt spesielt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det foresten noen som vet hva sangen som ble spilt da Aurora pakket heter? Noe med "there's nothing left to say".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...