AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Hei! Jeg og kjæresten skal reise til sommeren, men vet ikke helt hvor.. Jeg har veldig lyst til å oppleve helst et nytt land eler sted. Altså ikke Spania, Hellas, Tyrkia, Bulgaria.. Har tenkt litt på Kypros, men er ikke det et veldig festested? Ønsker helst et varmt sted med fine strender, hvor vi kan slappe av. Shopping muligheter er også ønskelig. Noen som har tips ? Hvordan er kypros, bare festested? Anonymous poster hash: 0512d...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Kroatia, Italia, Portugal... Det er mange fine land i verden. Anonymous poster hash: 526ef...3c8 1
Gjest Runforit Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Thailand! Vakkert land, vennlige mennesker, fantastisk mat og superbillig mat og shopping. Anbefaler å starte i Bangkok for shopping og så reise til Ao Nang som er et lite stykke paradis med en nydelig strandpromenade, masse boder med shopping, kveldsmarked, 20 minutters Tuk Tuk tur til Krabi og kort vei til Phi Phi Islands.
Charlotte* Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Anbefaler å brue Tripadvisor - mange gode ideer Selv skal vi til Danmark og Praha i sommer, men var innen steder som; Lisboa, Portugal Nice eller Cannes, Frankrike Dubrovnik eller Split, Krotia sharm el sheik, Egypt Monaco Marrakech, Marokko
Gjest Whitestripes Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Italia Kroatia Frankrike Portugal Spania USA ............................pluss en hel del andre land og reisemål - det er jo en verden å velge i
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Italia Anonymous poster hash: f6560...b02
Samulita Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Stemmer for Italia! Hvis ikke det hadde gjort meg litt kjedelig ville jeg glatt ha reist til Italia hver eneste ferie!
Gjest Magdalene Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 En liten perle som heter Trogir, i Kroatia. Veldig hyggelig, og kort vei til Split.
caroprins Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Hei! Jeg og kjæresten skal reise til sommeren, men vet ikke helt hvor.. Jeg har veldig lyst til å oppleve helst et nytt land eler sted. Altså ikke Spania, Hellas, Tyrkia, Bulgaria.. Har tenkt litt på Kypros, men er ikke det et veldig festested? Ønsker helst et varmt sted med fine strender, hvor vi kan slappe av. Shopping muligheter er også ønskelig. Noen som har tips ? Hvordan er kypros, bare festested? Anonymous poster hash: 0512d...c5c Kypros er mye mer enn party da. Dra til Fig Tree bay . Der er det rolig og fint. Og så kan du bli med på fine utflukter og få sett masse av Kypros.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Hvar i Kroatia. Deiligste stedet jeg har vært. Masse små øyer du kan dra ut til og krystallklart vann. Ikke "for" varmt heller. Trodde steinstrender skulle bli ubehagelig, men etter å ha opplevd det foretrekker jeg definitivt det fremfor sandstrand. Billig er det der óg. *drømme seg tilbake* Anonymous poster hash: b8fd6...3e7
Gjest Blomst83 Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Spania,Mallorca, Playa de palma. Da har du strand og byliv,og en kort busstur inn til Palma by med shopping mulighteter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå