Gå til innhold

Anbefaling av reisemål?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten skal reise til sommeren, men vet ikke helt hvor.. Jeg har veldig lyst til å oppleve helst et nytt land eler sted. Altså ikke Spania, Hellas, Tyrkia, Bulgaria.. Har tenkt litt på Kypros, men er ikke det et veldig festested? Ønsker helst et varmt sted med fine strender, hvor vi kan slappe av. Shopping muligheter er også ønskelig.

Noen som har tips ? :)

Hvordan er kypros, bare festested?

Anonymous poster hash: 0512d...c5c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroatia, Italia, Portugal... Det er mange fine land i verden.

Anonymous poster hash: 526ef...3c8
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Thailand! Vakkert land, vennlige mennesker, fantastisk mat og superbillig mat og shopping. Anbefaler å starte i Bangkok for shopping og så reise til Ao Nang som er et lite stykke paradis med en nydelig strandpromenade, masse boder med shopping, kveldsmarked, 20 minutters Tuk Tuk tur til Krabi og kort vei til Phi Phi Islands.

Skrevet

Anbefaler å brue Tripadvisor - mange gode ideer :)

Selv skal vi til Danmark og Praha i sommer, men var innen steder som;

Lisboa, Portugal
Nice eller Cannes, Frankrike

Dubrovnik eller Split, Krotia

sharm el sheik, Egypt

Monaco

Marrakech, Marokko
:)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Italia :hjerte:

Kroatia

Frankrike

Portugal

Spania

USA

............................pluss en hel del andre land og reisemål - det er jo en verden å velge i :)

Skrevet

Italia :rodmer:

Anonymous poster hash: f6560...b02
Skrevet

Stemmer for Italia! Hvis ikke det hadde gjort meg litt kjedelig ville jeg glatt ha reist til Italia hver eneste ferie! :rodmer:

Gjest Magdalene
Skrevet

En liten perle som heter Trogir, i Kroatia. Veldig hyggelig, og kort vei til Split.

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten skal reise til sommeren, men vet ikke helt hvor.. Jeg har veldig lyst til å oppleve helst et nytt land eler sted. Altså ikke Spania, Hellas, Tyrkia, Bulgaria.. Har tenkt litt på Kypros, men er ikke det et veldig festested? Ønsker helst et varmt sted med fine strender, hvor vi kan slappe av. Shopping muligheter er også ønskelig.

Noen som har tips ? :)

Hvordan er kypros, bare festested?

Anonymous poster hash: 0512d...c5c

Kypros er mye mer enn party da. Dra til Fig Tree bay . Der er det rolig og fint. Og så kan du bli med på fine utflukter og få sett masse av Kypros.

Skrevet

Hvar i Kroatia. Deiligste stedet jeg har vært. Masse små øyer du kan dra ut til og krystallklart vann. Ikke "for" varmt heller. Trodde steinstrender skulle bli ubehagelig, men etter å ha opplevd det foretrekker jeg definitivt det fremfor sandstrand. Billig er det der óg. :) *drømme seg tilbake*

Anonymous poster hash: b8fd6...3e7
Gjest Blomst83
Skrevet

Spania,Mallorca, Playa de palma. Da har du strand og byliv,og en kort busstur inn til Palma by med shopping mulighteter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...