SillySue Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Trykker ganske jevnt på begge sidene av hode,lokalisert irundt tinningen.. Er dette det de kaller spenningshodepine? Det er ikke smertefullt,men ganske ubehagelig. Har kjent litt på det før denne uke,mens idag er det skikkelig tilstedet,men har kanskje noe med at jeg drakk en del alkohol igår at det ble sterkere utløst idag.
Sillicious Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Er det på en måte et press? Jeg hadde det sånn, da var det feil styrke på linsene mine.. Men kan også være spenningshodepine ja.
SillySue Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2014 Er det på en måte et press? Jeg hadde det sånn, da var det feil styrke på linsene mine.. Men kan også være spenningshodepine ja. Ja det er trykkende og pressende på ett vis ja. Har faktisk ikke brukt brillene mine så mye idag,så kanskje det er med på å forverre det? Hmm,nå er det ikke så ille da. "Murrer" liksom bare litt i den ene siden nå.
Silfen Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Stresshodepinen min sitter alltid bak ene øyet og nedover i øvre del av kjeven. 1
Tropic Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har spenningshodepine og har det noen ganger slik du beskriver ja. Oftest er det et konstant trykk jevnt over hele hodet på en måte til meg.
SillySue Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har spenningshodepine og har det noen ganger slik du beskriver ja. Oftest er det et konstant trykk jevnt over hele hodet på en måte til meg. Men du synes ikke det er smertefullt? Altså,det føles mere ubehagelig enn vondt ut?
Cecee Skrevet 8. februar 2014 #7 Skrevet 8. februar 2014 Jeg har en helt grusom spenningshodepine.. Den sitter i tinningene og når den først kommer blir den som regel i mange, mange timer
Gjest Dansedilla Skrevet 8. februar 2014 #8 Skrevet 8. februar 2014 Jeg sitter ofte og biter tennene hardt sammen helt ubevisst. Det får jeg hodepine av iallefall. Kanskje du er stressa og gjør sånn uten å tenke over det?
SillySue Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2014 Jeg sitter ofte og biter tennene hardt sammen helt ubevisst. Det får jeg hodepine av iallefall. Kanskje du er stressa og gjør sånn uten å tenke over det? Haha,det der var sykt.. Akkurat i det jeg leser innlegget ditt,slipper jeg opp bittet,for her sitter jeg og biter sammen så jeg har ondt i kjeven! You nailed it!
Gjest Dansedilla Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Haha,det der var sykt.. Akkurat i det jeg leser innlegget ditt,slipper jeg opp bittet,for her sitter jeg og biter sammen så jeg har ondt i kjeven! You nailed it! Hehe den er litt snikete den der!
SillySue Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2014 Hehe den er litt snikete den der! Det er bra sikkert. Jeg må faktisk fokusere hardt nå for å klare å slappe av.. Har jeg aldri tenkt på før!
Gjest Dansedilla Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Det er bra sikkert. Jeg må faktisk fokusere hardt nå for å klare å slappe av.. Har jeg aldri tenkt på før! Ta det med deg videre! Få en rutine med å skjekke om du spenner kjeven så og så ofte i løpet av en dag smartsmart
SillySue Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 8. februar 2014 Ta det med deg videre! Få en rutine med å skjekke om du spenner kjeven så og så ofte i løpet av en dag smartsmart Det skal jeg!
Silfen Skrevet 8. februar 2014 #15 Skrevet 8. februar 2014 JEg gjorde også det, fikk bittskinne og så sluttet jeg.
Tropic Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Men du synes ikke det er smertefullt? Altså,det føles mere ubehagelig enn vondt ut? Ja og nei! Har kronisk spenningshodepine, så trykket er det konstant og det vil jeg si er mer ubehagelig enn smertefullt, MEN den kan også blir verre og da er det smertefullt! Om jeg stresser, sliter meg ut, spenner mye muskler og lignende blir den mer kraftig og dette kan være veldig vondt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 JEg gjorde også det, fikk bittskinne og så sluttet jeg. Samme her. Slet med det i flere år, og testet til slutt biteskinne. Long gone etter det Brukte den kanskje 1-2 mnd, og etter det skjønte vel kjevene at det ikke var noe vits lenger, og har aldri hatt problemer etterpå. Heller ikke trengt skinnen i etterkant, og det er minst fem år siden. Anonymous poster hash: 32b89...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå