Gå til innhold

Fritt innsyn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann over en god stund nå og vi har utviklet et sunt og godt forhold. Sexlivet er terningkast fire. Men her forleden dag skjedde det noe som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det var merkelig, rart eller kanskje vanlig.

Han satt å jobbet litt på hjemmekontoret sitt mens jeg var på besøk. Jeg var på stua og leste avisa. Jeg gikk inn for å se etter han og det ene førte til det andre i

og vips så satt jeg naken forran han på kontorpulten. Han la meg bakover og spredte beina mine slik at han hadde fullt innsyn fra der han satt. Jeg er i utgangspunktet ikke så sjenert, men kjente at dette var kanskje en stilling jeg ikke helt klarte å slappe av i - nettopp på grunn av innsynet. Han brukte veldig lang tid. Kjærtegnet masse, men samtidig studerte veldig - på en måte, fikk jeg følelsen av. Jeg ble litt stressa og begynte å tenke på "hva om han synes jeg ser rar ut nedentil?" og ting i den retningen. Jeg kom til slutt - og da hadde jeg ligget der i sikkert over en halvtime på utstilling, om jeg kan kalle det det.

Hva hadde dere syntes om å ligge sånn? Er det normalt at en mann liker å se rett inn i underlivet sånn i en slags undersøkelsesposisjon?

Anonymous poster hash: dbdb5...72d

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ingenting unormalt i å befinne seg på bordkanten.

Kast fordommene overbord og nyt den mentale makten du har over ham der og ta :lur:

Han nyter synet. Stol på meg.

Han utforsker deg. Nyt det !

• Liker 3
Gjest Ironically me
Skrevet

Ingenting unormalt i å befinne seg på bordkanten.

Kast fordommene overbord og nyt den mentale makten du har over ham der og ta :lur:

Han nyter synet. Stol på meg.

Han utforsker deg. Nyt det !

Vis, som alltid!

Ja, jeg tror han nøt det!

Legg bort "hvahvis" tankene!

Skrevet

Du er klar over at dette er alle menns drøm? Jeg kan bare glemme å tenke tanket på at fruen skal gjøre noe slikt. Han er griseheldig som har deg som "tlibyr" han slikt. Tro meg, han nyter det til fulle, og nei han synes ikke du ser "rar" ut nedentil. Sannsynligvis synes han det er det vakreste som fins :) Stå på!

Anonymous poster hash: 64f2f...a0e
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Vi gutter leker ikke med dukker (i hvert fall ikke de fleste av oss) når vi er små gutter altså. Når vi da får sjansen til å leke med en ekte kvinne elsker vi det. Vi elsker å kle av, kle på, undertøy, strømper og ikke minst å utforske kroppen dems. Ellers, alt som den alltid smarte og flotte Lille-pus skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...