Miss Independent Skrevet 8. februar 2014 #1 Skrevet 8. februar 2014 Jeg får ikke orgasme når vi har sex! Sex'en er helt fantastisk. Jeg har det så deilig. Han er god på alt han gjør.. mmmm..... Etter mye google- arbeid fant jeg ut at jeg nesten hadde en squirt opplevelse for noen uker siden, men jeg holdt igjen for harde livet og byttet stilling, for jeg trodde jeg holdt på å tisse på meg. Vi snakket om det igår og han likte det og at han følte han gjorde noe riktig. Det er selvfølgelig litt frustrerende for han at det ikke går for meg. Han vil gjerne det... Men jeg vil ikke fake heller. Jeg kunne ønske jeg kunne komme.. Noen tips til mental trening kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Hva pleier du å gjøre når du onanerer da? Prøv å etterligne det ved at han hjelper deg til orgasme, eller hvis du fortsatt ikke kommer, overta selv og la han se på deg når du koser og kommer. Bare si at du vil han skal se på mens du koser. Så kan dere ha samleie etterpå, det blir jo SÅ mye bedre etter man har kommet også Da er det større muligheter for å komme vaginalt etter klitorisorgasme.Anonymous poster hash: 0c88f...140
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 Jeg får ikke orgasme når vi har sex! Sex'en er helt fantastisk. Jeg har det så deilig. Han er god på alt han gjør.. mmmm..... Etter mye google- arbeid fant jeg ut at jeg nesten hadde en squirt opplevelse for noen uker siden, men jeg holdt igjen for harde livet og byttet stilling, for jeg trodde jeg holdt på å tisse på meg. Vi snakket om det igår og han likte det og at han følte han gjorde noe riktig. Det er selvfølgelig litt frustrerende for han at det ikke går for meg. Han vil gjerne det... Men jeg vil ikke fake heller. Jeg kunne ønske jeg kunne komme.. Noen tips til mental trening kanskje? Nøkkelen her er "følte" at han gjorde noe riktig. Om du vil ha konsekvente orgasmer må han VITE hva han gjør. La han lese "She comes first" av Ian Kerner. Du får den som e-bok fra Amazon. Jeg garanterer at opplevelsen endrer seg... C.S.Anonymous poster hash: ac7b2...47e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 kan du ikke bare bruke fingrene samtidig da? Anonymous poster hash: bb729...eff
Gjest Ironically me Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Å fake gjør bare vondt verre - for deg. Kanskje noe mentalt her? (men det kan jeg ikke hjelpe med)
Gjest Lille-pus Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Vi starter med begynnelsen tror jeg: Får du orgasme alene? Når du koser med deg selv? Hvis du gjør det så synes jeg du skal hente frem noen av de tankene du har når du er alene... og hjelpe deg selv samtidig med at dere har sex sammen. La tankene flyte fritt og bare nyte. Ikke umulig det kan hjelpe.. 1
Miss Independent Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2014 Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og jeg har faktisk klart å få orgasme to ganger under sex. Ene gangen tok han meg bakfra, mens jeg stimulerte meg selv. Andre gangen red jeg ham. Det er frustrerende at det ikke er enklere. Han var full begge gangene, så da holder han ut leeeeenge. Det tok sikkert en halvtime før jeg kjente at det nærmet seg. Jeg får orgasme når jeg er alene ja. Da kan jeg komme etter 2 minutter. Når jeg har sex er jeg veldig i nuet. Liker å se på han og hvordan han nyter det. Se på kroppene. Hvis stillingene er riktige liker jeg å se på, ehh, tissene ...og når jeg onanerer selv, tenker jeg på hva vi har gjort og ser det for meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå