Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #21 Skrevet 26. mai 2004 Bare le og gjør narr alt dere vil.. Jeg synes fortsatt det er direkte feigt å skrive slike "unskyld" vinklede innlegg. Det er ikke for å kverulerer eller være vanskelig eller missforstå, men fordi jeg blit oppriktig irritert på folk som bruke denne typen "virkemidler". :evil: Har du aldri angret for at du stolte på noen? eller for at du gir folk en sjanse til.. Har du aldri angret for at du ikke kan gjøre bdre enn du gjør, eller stille opp mere? Hmm.. vist ikke er du hedig! kanskje når allt kommer til allt så vil jeg si uskyld til meg selv.. (anyway, ler ikke av deg!)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #22 Skrevet 26. mai 2004 Har du aldri angret for at du stolte på noen? eller for at du gir folk en sjanse til.. Har du aldri angret for at du ikke kan gjøre bdre enn du gjør, eller stille opp mere? Klart jeg har!! Men det er ikke det du skriver.. Det er nettopp det som er problemet.. at du skriver "unskyld" når du mener noe annet.. Følelsene dine har jeg da ingenting i mot! kanskje når allt kommer til allt så vil jeg si uskyld til meg selv.. Det synes jeg også var en mye bedre ide enn å si unskyld til "dem"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå