Gå til innhold

Hva er egentlig en 1-manns-hore?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle besøke noen i Holmenkollen ikveld, og gikk av på t-banestasjonen. Jeg var litt usikker på veien og spurte en mann som gikk av på samme stopp som meg.

Han forklarte veien og skulle samme vei som meg, også bare småpratet vi litt helt uskyldig. Helt til han sa "Holmenkollen er full av 1-manns-horer!" også lo han.

Jeg tenkte lenge på hva en 1-mann-hore er?



Anonymous poster hash: 8ef5c...138
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt uttrykket, men i denne betydningen refererer han til kvinner som er gift med rike menn, som om de "horer seg ut" for kun 1 mann.

En litt stakkarslig, singel tulling regner jeg med...



Anonymous poster hash: f747a...552
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt uttrykket, men i denne betydningen refererer han til kvinner som er gift med rike menn, som om de "horer seg ut" for kun 1 mann.

En litt stakkarslig, singel tulling regner jeg med...

Anonymous poster hash: f747a...552

Ja, det var en middelaldrende mann som bodde der oppe, men sikkert var singel ... Han virket litt bedugget på alkohol.

Anonymous poster hash: 8ef5c...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han mente at det er mange kvinner der som er sammen med rike menn bare på grunn av pengene?



Anonymous poster hash: cbff2...328
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg skulle besøke noen i Holmenkollen ikveld, og gikk av på t-banestasjonen. Jeg var litt usikker på veien og spurte en mann som gikk av på samme stopp som meg.

Han forklarte veien og skulle samme vei som meg, også bare småpratet vi litt helt uskyldig. Helt til han sa "Holmenkollen er full av 1-manns-horer!" også lo han.

Jeg tenkte lenge på hva en 1-mann-hore er?

Anonymous poster hash: 8ef5c...138

Den har jeg lest her inne før.... for en stund siden... med samme tekst også...

Eh..

Dette innlegget har jeg da lest før?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvis dere har lest det før, er det antakelig bare noen som har lyst til å provosere i stand en debatt. "Alle damer er horer, bu-hu."



Anonymous poster hash: 80079...c2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jeg tenkte på noe helt annet da jeg leste trådens tittel. :) Jeg tenkte på en dame som kan kle seg og oppføre seg sexy kun for mannen sin og gjøre ting som hun ellers rødmer av å tenke på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er det samme som golddiggers? Kjip fyr uansett. Holmenkollåsen er nok full av både kvinnelige og mannlige direktører, styreleder etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-manns-hore er et synonym for en kvinne som har en mann som forsørger seg.



Anonymous poster hash: 54657...9bb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...