AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg går på videregående og bor sammen med familien min. Mor, far og storebror som er hjemme en gang iblant. Jeg har fått skabb, og lurer på om foreldrene mine + bror absolutt er nødt å behandles også? Har lest at det smittes via hudkontakt over tid, noe jeg ikke har med familien min. Er det greit om jeg kun behandler meg selv? Anonymous poster hash: 95486...153
skruf Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Skabb er veldig smittsomt, og du bør informere familien din. Endret 8. februar 2014 av Pomperipossa
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes det er litt flaut... Anonymous poster hash: 95486...153
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Du har nesten ikke noe valg TS, hvis ikke de tar kuren samtidig kan du bli smittet igjen. Så du må bare gjennom det Anonymous poster hash: 9576d...55e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Skrevet 8. februar 2014 Hvordan fikk du skabb, TS? Som de andre sier, så må helse husstanden behandles, ellers smitter dere hverandre igjen og igjen. Om du bare ble smittet av normal hudkontakt, er det jo ikke så flaut. Skjønner om det er flauere om du ble smittet av en seksualpartner. I så fall kan du jo bare ta en hvit løgn om at du ble smittet av hudkontakt.Anonymous poster hash: d224b...daa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå