AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Vi er begynt å tenke på bryllup, og har sett oss ut er fantastisk lite sted en 30 min kjøretur unna byen. Det vil være mulig for en del av gjestene å overnatte på stedet, men vi er usikre på om det er ok at gjestene betaler evt overnatting selv? Vi tenker å bestille to bussavganger fra stedet til sentrum i løpet av kvelden/natta, så det vil bli gratis transport for de gjestene som ikke overnatter.Anonymous poster hash: 0f6d2...979
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Helt greit 30 min er ikke langt, iallefall ikke når dere betaler transport:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Jeg ser på det som en selvfølge at jeg må betale reise og overnatting selv når jeg skal i bryllup. Anonymous poster hash: 6b368...001 2
Barcelone Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes også det er helt fair at gjester betaler overnatting selv. Kan jo være dere kan få en avtale med et hotell på stedet om at hvis gjestene booker hos dem så kan de få en god pris.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes også det er helt fair at gjester betaler overnatting selv. Kan jo være dere kan få en avtale med et hotell på stedet om at hvis gjestene booker hos dem så kan de få en god pris. Håper de kan gi en god pris, men vanligvis ligger prisen på 3200 kr pr pers. Men dette inkluderer en trerettersmiddag med vin. Middag og drikke må vi selvfølgelig få trukket bort fra overnattingsprisen. Har også vurdert å dekke deler av overnatting. Det er ikke rom nok til alle gjestene, men håper de kan servere mat til flere enn de har overnatting til. Kjenner jeg snart må ringe å sjekke med dem, selv om bryllupet ikke blir før tidligst neste sommer.Anonymous poster hash: 0f6d2...979
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Altså sommeren 2015 :-)Anonymous poster hash: 0f6d2...979
Barcelone Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Håper de kan gi en god pris, men vanligvis ligger prisen på 3200 kr pr pers. Men dette inkluderer en trerettersmiddag med vin. Middag og drikke må vi selvfølgelig få trukket bort fra overnattingsprisen. Har også vurdert å dekke deler av overnatting. Det er ikke rom nok til alle gjestene, men håper de kan servere mat til flere enn de har overnatting til. Kjenner jeg snart må ringe å sjekke med dem, selv om bryllupet ikke blir før tidligst neste sommer.Anonymous poster hash: 0f6d2...979 Det beste er å snakke med dem og høre hva de kan tilby dere.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes det høres helt greit ut. Fet er jo uansett bare 30 min unna, så noen vil gjerne velge p kjøre selv. Evt ta bussen deres. Da er det jo ikke noe press som tvinger folk til en dyr overnatting. Det er ikke Solstrand dere tenker på? Flott sted isåfall! Det kan ha endret seg, men da noen venner av oss vurderte stedet for noen år siden så måtte alle/de fleste gjestene overnatte, det var et vilkår for p ha feiringen der. Uansett hvor det er så ring og sjekk med demAnonymous poster hash: 9086f...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå