AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Har etter mye og men, bestemt meg for å kontakte en psykolog. Har nettopp vært gjennom et fælt samlivsbrudd og merker at det har tatt knekken på meg psykisk og fysisk. Har problemer med å fordøye mat og spise, og trenger noen å snakke med. Hvordan går jeg frem? Takknemlig for svar,Anonymous poster hash: f7afc...487
Lady Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Gå til fastlegen din, og fortell det du skriver her, så gir han deg henvisning til psykolog:) Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Tusen takk. Hva sier jeg som grunn når jeg bestiller time? Får man time hos psykolog raskt? Anonymous poster hash: f7afc...487
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Noen steder får du time på dagen, andre steder må du vente måneder. Det er mulig at det finnes et lavterskeltilbud der du bor som du kan få mens du venter på behandling. Anonymous poster hash: 95a7e...23f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #5 Skrevet 8. februar 2014 Hei. Kontakt fastlegen ja, og si det som det er. Tror du får time avhengig av tilstanden din, men det kommer kanskje litt an på hvor du bor. Ikke lett å være i den prosessen du er i nå. For det er det det er. Det forandrer seg :-) Fint du ber om hjelp og lykke til.Anonymous poster hash: d70da...64e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå