AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har nedsatt hørsel,men fungerer bra med høreapparat på begge ører,de er små og synes nesten ikke,så da jeg fikk dem for ett år siden ble ting enklere.denne uken har jeg hatt/har jeg ørebetennelse og hørselen er faktisk helt borte på mitt beste øre.De største smertene har roet seg med antibiotika,så jeg regner med at hørselen kommer tilbake når trommehinnen har blitt normal igjen. I morgen er vi innvitert bort, jeg sa til mannen min at det kanskje ikke blir så gøy for meg å sitte der å ikke høre alt som blir sagt.Da sa han at det ville bli slitsomt for de andre også.Jeg ble litt lei meg,men forstår jo hva han mener..Hva hadde dere syntes om dere var i dette selskapet?? Anonymous poster hash: db01a...eab
Kreps1 Skrevet 8. februar 2014 #2 Skrevet 8. februar 2014 Det er nok litt hva man gjør det til. Det blir nok mest ubehaglig for deg, som går glipp av en del innhold i samtalene. Jeg har selv en far som sier dette er tidvis slitsomt. At de andre gjestene må gjenta et spørsmål en og annen gang går selvfølgelig fint, så lenge du ikke sier "hæ" hvert minutt. Har du lyst til å dra, så drar du.
Gjest Evans Skrevet 8. februar 2014 #3 Skrevet 8. februar 2014 De andre i selskapet vil jo ikke ha noe problem med at du hører dårlig en kveld: Det er som regel ikke noe problem å snakke litt høyt eller lene seg litt fremover når man snakker. Hvis du vil dra syns jeg du kan gjøre det! Jeg hadde aldri i verden tenkt negativt om en som hører dårlig kom i et selskap, fordi det betydde at jeg måtte heve stemmen når jeg snakket med personen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #4 Skrevet 8. februar 2014 Takk for svar.Jeg hører fortsatt ingenting på det ene øret,men det blir til at jeg drar.Alltid koselig hos de vi skal til.Kommer til å si fra om situasjonen og heller la noen samtaler passere.Dette gå sikkert greit.Det var godt å få luftet det her. Anonymous poster hash: db01a...eab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå