Gå til innhold

dere som suger typen flere ganger i uka

Fremhevede innlegg

Skrevet

er dette i tillegg til når dere har samleie? Som er vane til Dagsrevyen? Og "får" dere noe igjen?

Skjer det at typen slikker dere uten at dere "gir" noe tilbake? eller går dette kun en vei?

Anonymous poster hash: bc35c...4db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker å gjøre det, så trenger ikke noe tilbake hver gang. Noen ganger er det impuls, andre ganger er det som endel av forspill. Kommer helt an på!

Anonymous poster hash: 9239e...760
  • Liker 13
Skrevet

Samme som personen over.

Anonymous poster hash: 4e76f...dbe
Gjest åffårno
Skrevet

Jeg foretrekker Urix, Migrapolis eller Der ingen skulle tru at nokon kunne bu fremfor Dagsrevyen.

• Liker 30
Skrevet

Typen sier han kunne slikket meg "når som helst", men jeg foretrekker egentlig å gi, jeg synes ikke det er så spennende å få. Dette er kan være tilfeldig, men også i forbindelse med sex. Han digger det når jeg overrasker han i dusjen, ser på tv, osv :)

Anonymous poster hash: 447cb...096
  • Liker 2
Skrevet

Gir mye mer enn jeg får, og dette er i tillegg til sex ja. Rett og slett fordi han virkelig elsker å bli blowet, og jeg vil at han skal være fornøyd!

Anonymous poster hash: 7dee3...ee9
Gjest Deilig mann
Skrevet

Typen sier han kunne slikket meg "når som helst", men jeg foretrekker egentlig å gi, jeg synes ikke det er så spennende å få. Dette er kan være tilfeldig, men også i forbindelse med sex. Han digger det når jeg overrasker han i dusjen, ser på tv, osv :)Anonymous poster hash: 447cb...096

Så hva synes DU er spennende?:)

• Liker 1
Skrevet

Leste man man få munnhule sex av mye BJ, så neitakk dette liker jeg ikke! Hvis de absolutt må bli suttet på skaftet de tisser med, så får de gjøre det selv, eller godta at dette ikke er en menneskeplikt å motta!

Anonymous poster hash: 029bf...9bd
Skrevet

Jeg liker det veldig godt (jente) og gjør det uten å forvente noe tilbake. Noen ganger blir det til sex, men ikke bestandig. Som regel er det jeg som maser meg til litt kuk :P haha!

Anonymous poster hash: 737e0...81c
  • Liker 2
Gjest Deilig mann
Skrevet

Leste man man få munnhule sex av mye BJ, så neitakk dette liker jeg ikke! Hvis de absolutt må bli suttet på skaftet de tisser med, så får de gjøre det selv, eller godta at dette ikke er en menneskeplikt å motta! Anonymous poster hash: 029bf...9bd

Easy, tiger :)

• Liker 5
Skrevet (endret)

Munnsex er en naturlig del av forspillet vårt, og det går som regel begge veier hver gang, men det hender at jeg suger ham til utløsning uten gjengjeld om jeg ikke er i "humør", eller omvendt. :)

Endret av SardintrollReturns
  • Liker 3
Skrevet

Ikke alle synes det er moro, og når en dobler kreftfaren......nei takk!!

• Liker 1
Skrevet

Suge jadestav er uhygienisk! Fysj!

Anonymous poster hash: 96e1f...b57

Skrevet

"Dere som suger typen flere ganger i uken" akkurat som om de er en særgruppe? Hvis du har problemer med å suge typen din så ofte at det blir flere ganger i uken ut av det så vil jeg påstå at det er noe alvorlig galt med deg. Enten har du unormalt lavt behov for sex og er lite fertil mulig pga for lavt østrogen, eller så har du helt andre grunner for å være sammen med typen din enn det seksuelle og kjærlige. Ved førstnevnte bør du ta en tur til fastlegen din, ved sistnevnte bør du være ærlig med både deg selv og typen din. Alternativt får du begynne å tvinge deg selv til å like deg. Mulig det blir avsporing (mulig moderator kan dele tråden) men jeg vil spørre den ekte særgruppen av kvinner, de som ikke tåler å suge ofte, om dere syns det er greit å gå gjennom voksenlivet med et sånt underutviklet handicap som reduserer dere til lavstatuspartnere i stedet for å ta et ordentlig oppgjør med seg selv å finne ut hva som ikke stemmer?

• Liker 4
Skrevet

Vanligvis som forspill, eller som avslutning om vi (jeg) går lei eller blir for slitne. Bryr meg skjelden om å komme selv.

Skrevet

Så du mener det er en plikt i et fohold?? Er man unormal hvis man faktisk ikke ønsker denne formen for aktivitet. Munnhule kreft er veldig alvorlig, og kreft er dødelig. De som sugde mye hadde 3-doblet sjanse for denne typen kreft enn de som ikke gjorde dette. Hva velger man da?? Livet, eller faren for kreft???

Skrevet

"Dere som suger typen flere ganger i uken" akkurat som om de er en særgruppe? Hvis du har problemer med å suge typen din så ofte at det blir flere ganger i uken ut av det så vil jeg påstå at det er noe alvorlig galt med deg. Enten har du unormalt lavt behov for sex og er lite fertil mulig pga for lavt østrogen, eller så har du helt andre grunner for å være sammen med typen din enn det seksuelle og kjærlige. Ved førstnevnte bør du ta en tur til fastlegen din, ved sistnevnte bør du være ærlig med både deg selv og typen din. Alternativt får du begynne å tvinge deg selv til å like deg.

Mulig det blir avsporing (mulig moderator kan dele tråden) men jeg vil spørre den ekte særgruppen av kvinner, de som ikke tåler å suge ofte, om dere syns det er greit å gå gjennom voksenlivet med et sånt underutviklet handicap som reduserer dere til lavstatuspartnere i stedet for å ta et ordentlig oppgjør med seg selv å finne ut hva som ikke stemmer?

Wow.. seriøst? Man har alvorlige problemer seksuelt eller skjulte motiver om man ikke suger flere ganger i uken? Den var ny..

Anonymous poster hash: fc378...e18

• Liker 35
Skrevet

Så du mener det er en plikt i et fohold?? Er man unormal hvis man faktisk ikke ønsker denne formen for aktivitet. Munnhule kreft er veldig alvorlig, og kreft er dødelig. De som sugde mye hadde 3-doblet sjanse for denne typen kreft enn de som ikke gjorde dette. Hva velger man da?? Livet, eller faren for kreft???

Det er bare fordi det gir økt sjanse for herpes i munnhulen, som igjen kan utvikle seg til kreft. Og selv om det er en tredoblet sjanse er fortsatt sjansen mikroskopisk.

Det å få under 8 timer søvn daglig øker også faren for kreft eller hjerteproblemer, men du velger fortsatt å gå på jobb eller gjøre andre ting som innebærer at din personlige helse ikke ivaretas. Det er en ting som er forventet av oss som voksne. Selv barn må ofre litt av helsa for å kunne leve. Du er ikke her på jorda for å leve hundre prosent risikofritt.

Junkfood er kreftfremkallende også, men de fleste lar fristelsen ta overhånd i ny og ned. Den samme effekten skal en pikk ha på en normal, sunn og frisk kvinne i fertil alder.

• Liker 7
Gjest åffårno
Skrevet

"Dere som suger typen flere ganger i uken" akkurat som om de er en særgruppe? Hvis du har problemer med å suge typen din så ofte at det blir flere ganger i uken ut av det så vil jeg påstå at det er noe alvorlig galt med deg. Enten har du unormalt lavt behov for sex og er lite fertil mulig pga for lavt østrogen, eller så har du helt andre grunner for å være sammen med typen din enn det seksuelle og kjærlige. Ved førstnevnte bør du ta en tur til fastlegen din, ved sistnevnte bør du være ærlig med både deg selv og typen din. Alternativt får du begynne å tvinge deg selv til å like deg. Mulig det blir avsporing (mulig moderator kan dele tråden) men jeg vil spørre den ekte særgruppen av kvinner, de som ikke tåler å suge ofte, om dere syns det er greit å gå gjennom voksenlivet med et sånt underutviklet handicap som reduserer dere til lavstatuspartnere i stedet for å ta et ordentlig oppgjør med seg selv å finne ut hva som ikke stemmer?

Dagens :ler:

Hva med østrogen er det forøvrig som gir blowjoblyst?

• Liker 21
Skrevet

Dagens :ler:

Hva med østrogen er det forøvrig som gir blowjoblyst?

Det lurer jeg også på.

Selv likte jeg sammenhengen mellom fertilitet og blowjoblyst

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...