Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Syns ikke Norges klær var særlig fine... hvite jakker, blå bukser og sølvfargede hatter? Hvorfor hadde de ikke noen røde klær..?

Sikter til åpningsseremonien

Endret av vestia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kunne ikke falle meg inn å se på OL, det er grand prix med ski på beina!

Selvgodheten er så kvalmende at jeg ikke klarer å skjønne at noen i det hele tatt klarer å se på dette tullet.

Skrevet

Jepp! Elsker vinter-OL :) :) Blir noen gode uker for meg fremover, gruer meg allerede til det er slutt.

Nei, jeg synes også klærne til Norge var stygge, men jeg bryr meg ikke noe særlig. Tyskland sine klær var fantastiske (pga budskapet) og jeg bare digger han Mexicaneren sin uniform:

Hubertus-von-Hohenlohe-Mexico-Ski-Unifor

Anonymous poster hash: 56122...5a4
  • Liker 3
Skrevet

OMG hva er vitsen med å ha reklamepauser da??! Really? :daane:

Anonymous poster hash: 33003...378
  • Liker 3
Skrevet

Tragisk med reklamepauser under åpningsseremonien, meget skeptisk til hvordan dette skal gå

Kaggestad et pluss da...

• Liker 1
Skrevet

Synes klærne var grei, men de hattene... Djizez.

Anonymous poster hash: 6c8ec...466
  • Liker 2
Skrevet

Syns ikke Norges klær var særlig fine... hvite jakker, blå bukser og sølvfargede hatter? Hvorfor hadde de ikke noen røde klær..?

Sikter til åpningsseremonien

Jepp storkoste meg under en fantastisk åpningssermoni. Og storgleder meg til allvoret begynner i morgen.

Skrevet

Tragisk med reklamepauser under åpningsseremonien, meget skeptisk til hvordan dette skal gå

Kaggestad et pluss da...

Synes ikke det var så ille egentlig. Og Kaggis og Sundby var meget dyktige.

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Ja. Syns det var utrolig kjipt at TV2 viser det i år, de har jo reklamepauser hele tiden. Skiftet over til Danmark sin sending jeg, de hadde ikke reklamepauser. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Fæle hatter, de burde hatt røde toppluer!

Hvorfor går det mange land med hvert flagg, mens andre land bare har noen få? Det ser ikke ut til å henge sammen med folketall eller størrelse på landet. Synes det burde vært ulovlig å ha med telefoner og slikt inn i manesjen.

Anonymous poster hash: 124a9...6f6

Skrevet

Hvorfor holdt de to mennene samme tale?

Skrevet

Synes ikke det var så ille egentlig. Og Kaggis og Sundby var meget dyktige.

Jeg synes det var en flott åpningsseremoni. Og Kaggestad og Sundby var flinke. Gikk helt fint å se ski i dag også med Paasche og Samdal. Spesiell dag med tanke på broren til Astrid.

Skrevet

Fæle hatter, de burde hatt røde toppluer!

Hvorfor går det mange land med hvert flagg, mens andre land bare har noen få? Det ser ikke ut til å henge sammen med folketall eller størrelse på landet. Synes det burde vært ulovlig å ha med telefoner og slikt inn i manesjen.

Det er utøverne fra det landet som går der. Så hvis et land har 5 utøvere går 5 stk i den flokken. Og et land med 100 utøvere har 100 utøvere i seremonien.

Anonymous poster hash: 972f2...d66

Skrevet

Det er utøverne fra det landet som går der. Så hvis et land har 5 utøvere går 5 stk i den flokken. Og et land med 100 utøvere har 100 utøvere i seremonien.

Anonymous poster hash: 972f2...d66

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg tror nok det må være noen representater og noe greier, fordi jeg er rimelig sikker på at at Petter Northug og Marit Bjørgen med flere ikke gikk i Norges gruppe i går. Samtidig så var det land som kun har 1 utøver med i OL som hadde flere med seg i gruppen. Sikkert trenere og sånt.

Men helt enig ang. det med mobil og sånt, Gud så uproft og direkte frekt av de som gikk og filmet. Pinlig rett og slett. Arrangørene hadde sikkert ikke regnet med at folk var så dum i hodet at de faktisk gjorde noe slikt, og derfor ble det heller ikke satt ned forbud. Man burde jo klare å tenke seg til slikt selv.

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg tror nok det må være noen representater og noe greier, fordi jeg er rimelig sikker på at at Petter Northug og Marit Bjørgen med flere ikke gikk i Norges gruppe i går. Samtidig så var det land som kun har 1 utøver med i OL som hadde flere med seg i gruppen. Sikkert trenere og sånt.

Mange av de som skulle i aksjon i dag og i morgen droppet seremonien, og følgelig var en del av våre beste i f.eks. langrenn og skiskyting ikke med. Men det er deltakere samt en del av støtteapparatet som deltar i åpningsseremonien, så det speiler i det store og det hele antall deltakere fra det enkelte landet sånn noenlunde. Alle deltakere har mulighet til å gå, men noen dropper det for å lade opp til konkurranse.

Anonymous poster hash: 76f8c...048

• Liker 3
Skrevet

Aah. Det burde jeg forstått!

Skrevet

Men helt enig ang. det med mobil og sånt, Gud så uproft og direkte frekt av de som gikk og filmet. Pinlig rett og slett. Arrangørene hadde sikkert ikke regnet med at folk var så dum i hodet at de faktisk gjorde noe slikt, og derfor ble det heller ikke satt ned forbud. Man burde jo klare å tenke seg til slikt selv.

Angående mobil og kamera så er ikke det førstegang, sett det på flere innmarsjer og utmarsjer under tidligere OL. Synes det er litt artig jeg, blide deltagere som vil dokumentere det se er med på. Er jo ikke akkurat noe parademarsj med strenge krav til oppførsel...

Og det er ofte folk fra støtteapparatet går der sammen med utøverne, de er en del av troppen de også.

Anonymous poster hash: 83321...fde

• Liker 2
Skrevet

Tre reklamepauser på under en halvtime :sur:

Dette er rett og slett alt for dårlig.

Jeg har skiftet kanal til dr1.

Anonymous poster hash: 73e83...3d5
  • Liker 2
Skrevet

Har tv2 på men har stått av lyden. Hører heller kommentarene på radio fra NRK1.

Skrevet

Tv2 ødelegger hele OL. Jeg var skeptisk fra før, og de bare beviser at de ikke bryr seg om OL, kun penger. De viser akkurat det de MÅ. Alt utenom som NRK er så gode på får vi ikke i dette OL. Reportasjer, intervjuer OL, nei det driter tv2 i.

Reklamer hele tiden, tullekommentatorer og fjas.

Skulle ønske jeg kunne boikotte tv2. Men vil jeg se OL har jeg kun 1 mulighet, og det er tv2. Dessverre.

Anonymous poster hash: 8484c...8d1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...