Gå til innhold

Mora mi er dust

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje hun bare syntes at Trond er finere enn Tormod

Nå var det fiktive navn som ble skrevet.

Anonymous poster hash: a6dd4...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min kaller meg hele tiden for navnet til familiehunden…

Anonymous poster hash: 97f26...447

hehehe mora mi kaller kjæresten min for navnet til katta noen ganger :P

Jaja! sånn er det bare!

Skrevet

Leit for deg at du har mistet din mor, men det gjør ikke min mor mindre dust.

Der kom det.. Takk.

Dette innlegget var bare ett ledd i min prossess i å droppe dama.

Jeg blir fascinert at KG folk som gjør opp meninger basert på HI og som trekker konklusjoner om at jeg er en bortskjemt dritt.

Om jeg starter et annet innlegg og forteller om oppvekst med mishandling, sult, følelsesmessig utpressing og hat, ville jeg fått klemmer og beskjed om å droppe henne. Og det at hun ikke husket navnet på samboeren min ville for KGfolka være enda et bevis på at hun er ignorant.

TS

Vi har jo bare HI og basere oss på... Og da tenker vi ofte hvordan ville jeg reagert om dette hadde skjedd meg. Hadde min mot kalle min mann Roar i stedet for Robert, hadde jeg rista på hodet, ledd og lurt på hva hun drev med. Kort sagt ingen stor sak, noe svarene her også tyder på.

Når det som i din situasjon ligger mye annet bak så blir det jo noe annet...

Så ikke klag, vi er ikke synske og ja så klart vi går utifra HI...

Anonymous poster hash: 4821b...5e2

• Liker 3
Skrevet

Leit for deg at du har mistet din mor, men det gjør ikke min mor mindre dust.

Der kom det….. Takk.

Dette innlegget var bare ett ledd i min prossess i å droppe dama.

Jeg blir fascinert at KG folk som gjør opp meninger basert på HI og som trekker konklusjoner om at jeg er en bortskjemt dritt.

Om jeg starter et annet innlegg og forteller om oppvekst med mishandling, sult, følelsesmessig utpressing og hat, ville jeg fått klemmer og beskjed om å droppe henne. Og det at hun ikke husket navnet på samboeren min ville for KGfolka være enda et bevis på at hun er ignorant.

TS

Men i alle dager! Hvis du forventer at folk skal være synske så får du heller ringe en spåtelefon eller Snåsakailln.

Anonymous poster hash: 97f26...447

• Liker 1
Skrevet

Nå var det fiktive navn som ble skrevet.

fiktive?

Skrevet

fiktive?

Falske navn.

TS, vi er ikke synske. Hvorfor i alle dager skriver du et innlegg der du bare skriver en bitte liten del av hva som er problemet, og så blir du sur fordi vi ikke svarer "rett"?

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor hun måtte ha med navnet i det hele tatt jeg :klo: ..med mindre du har flere menn?

:fnise:

Skrevet

TS her

Nei jeg ber dere ikke være synske, bare litt mer gjennomtenkte i svar. Ofte er det krasse svar fordi HI ikke gir hele bildet, noe som forøvrig er vanskelig.

Det jeg mener er at folk tar seg friheter som å skrive at ts er dust og andre ufine kommentarer. Om ikke en vil komme med konstruktiv kritikk så klapp igjen.

Ofte blir innlegg laget i frustrasjon over tilværelsen/situasjonen, og småkjipe kommentarer fra ukjente er ikke ok.

Tråden ble laget for å vise hvor stygt ting kan utvikle seg her inne.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...