Gå til innhold

Røykeslutt, depresjon, utmattelse osv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper på litt erfaringer og kanskje noen gode råd her.

Jeg har en stund slitt med depresjonsrelaterte utmattelser. Har gått på cipralex en stund nå, og hatt veldig god effekt. Slik at jeg fungerer ganske greit, selv om jeg fortsatt er en del mer sliten enn normalt.

Seden formen har blitt såpass mye bedre bestemte jeg meg for å forsøke røykeslutt igjen. Det har skjært seg en del ganger pga dårlig søvn og utmattelse. Denne gangen prøver jeg med nicotinplaster, i håp om at disse symptomene skal bli mindre. Sliter lite med andre ting, som søtsug, irritasjon og slikt.

Har bare vert røykfri i 4 dager, men jeg sover allerede altfor dårlig og er totalt utslitt. Ønsker ikke å utsette røykeslutt lenger, for jeg har ikke noe stort ønske om å røyke. Men dette blir veldig vanskelig om jeg i tillegg til å ikke vere på topp i utgangspunktet skal bli så sliten av røykeslutten. Det er ille nok til at jeg ikke vil fungere tilstrekkelig i hverdag med jobb og forskjellig, og det er det siste jeg ønsker nå når jeg akkurat er tilbake.

Noen som har erfaring med røykeslutt med nicotinpreparat og om det endrer på søvnproblem? Eller andre som har gode råd?

Anonymous poster hash: e9146...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...