Gå til innhold

Hvordan ser en perfekt nese ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i 20-årene som har fått lyst til å endre på utseendet på nesen min. Kan jeg spørre dere, hvordan en perfekt nese ser ut? Er den helt rett, eller har den en kurve, enten den ene eller andre veien? Jeg setter pris på seriøse svar, og dere må gjerne linke til et bilde.

Takk

Anonymous poster hash: 6b6d8...ae0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett

Anonymous poster hash: ee823...868

Skrevet

Den skal passe til fjeset den møblerer.

• Liker 6
Skrevet

Noen flere svar hadde vært fint

Skrevet

En som ikke er operert. Det vises så lett og ser bare teit ut.

• Liker 5
Gjest Badabing
Skrevet

Det finnes jo ingen perfekt nese. Min nese hadde passet dårlig på bestevenninnen min og motsatt.

• Liker 2
Skrevet

En liten nese med fin, symmetrisk form er ideelt for meg. Er jente.

Anonymous poster hash: a5527...db9
Skrevet

En som ikke er operert. Det vises så lett og ser bare teit ut.

De fleste ser en det faktisk ikke på. Jeg vedder på at du har sett mange opererte neser uten å ha tenkt over at den er operert. Hvorfor skal det se teit ut? Det er jo fortsatt en nese...

Anonymous poster hash: f788d...801

• Liker 1
Skrevet

En nese skal passe det ansiktet den sitter i. Har du markerte sterke trekk passer ikke en liten søt nese og motsatt. På menn synes jeg generelt at rette neser passer best.

Men dersom du skal operere nesen for guds skyld ikke fjern alt særpreg med den. Det ser bare feil og operert ut.

Skrevet

Jeg er en mann i 20-årene som har fått lyst til å endre på utseendet på nesen min. Kan jeg spørre dere, hvordan en perfekt nese ser ut? Er den helt rett, eller har den en kurve, enten den ene eller andre veien? Jeg setter pris på seriøse svar, og dere må gjerne linke til et bilde.

Takk

Hva er det som gjør at du som mann vil operere nesen? Mulig jeg er litt gammeldags, men jeg forbinder neseoprasjoner med 50 år gamle Hollywood-damer, evt. kvinner i Iran.. En ung gutt som vil operere nesen, hmm.. Hva samfunn lever vi i, tenker jeg bare..Men du må gjerne "opplyse" meg.. Men tenk deg GODT om før du legger deg under kniven. Du har sikkert en flott nese fra før av!;-)

Anonymous poster hash: a3c5a...f91

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Hum. Har faktisk aldri fokusert noe særlig på nesene til menn, bortsett fra når de er i profil. Søkte på "handsome men" på google, og der kom det opp mange eksempler. Antar at en nese har mye å si for ansiktet. Hva jeg tenker er en stereotypisk PEN nese er at neseryggen er forholdsvis rett. Den skal ikke være for høy, ikke for lav, og som mye annet med et attraktivt, mannlig ansikt skal ting være beint, og ikke klumpete eller for avrundet. Men ikke for slank og skarp heller, det blir litt skummelt. Men den må også kle resten av ansiktet, noe som kommer an på øyne, ansiktsform, munn og selvsagt symmetri. Liker også at den gjør litt ut av seg, flate neser er ikke så pent etter min mening.

Her er noen eksempler jeg fant, diverse pene neser i forskjellige vinkler. Nå kan det hende jeg blir litt blendet av andre trekk, men nesen ser ganske bra ut for meg her.

HER

HER (han på det første bildet)

HER

HER er en side for før/etter bilder. Forskjellen er stor!

Endret av BabyBlue
Skrevet

Neser på menn har ikke stor betydning, og jeg er KRESEN! Skal en ganske stygg nese til for å ødelegge et pent manneansikt, med mindre den er veldig "jødisk" eller "pakistansk". Selv er jeg jente med litt for bred nese, selv om den er flott i profil, så kjenner til hvor mye den kan ødelegge for selvtilliten, men igjen har det mindre betydning hos menn! Virker som at kvinner skal ha en liten strek?

Anonymous poster hash: 99e6c...3e6

Skrevet

Hvordan er det verden har blitt?? Jeg vet at du ikke vil ha sånne svar, men jeg er sikker på at du har en helt fin, normal nese! Det er sjelden jeg ser en nese som er direkte stygg, og de fleste har neser som passer til ansiktet deres. Synes du skal tenke deg veldig godt om før du bestemmer deg for å endre nesen din!

Skrevet

Ligger merke til at de fleste som opererer nesen hadde krok nese som får ut oppe og bøyer seg nedover. Litt sånn alla Professor Snape. Det er veldig normalt for jødiske jenter i USA å få nese operasjon til 16 års dagen sin.

Anonymous poster hash: 1d12a...6d9
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg liker mange forskjellige neser. En fin nese er en som passer til resten av ansiktet. Men den trenger ikke være helt rett. Min nesetupp stikker seg liiitt opp. Mange synes det er søtt.. hehe.. (Jeg fikk faktisk en 20-kroning fra en gammel mann da jeg var liten, fordi nesa mi var så søt :fnise:)

Uansett, for meg er det ingen mal på hva jeg synes er perfekt. Fine neser kommer i alle størrelser og former.

Skrevet

Liker som regel rette neser, men det spørs veldig. En fin nese kan gjøre mye i et ansikt. Så er det andre som har litt mer spesielle neser som gir karakter og absolutt ikke burde opereres selv om de ikke er perfekte.

Skrevet

Jeg liker mange forskjellige neser. En fin nese er en som passer til resten av ansiktet. Men den trenger ikke være helt rett. Min nesetupp stikker seg liiitt opp. Mange synes det er søtt.. hehe.. (Jeg fikk faktisk en 20-kroning fra en gammel mann da jeg var liten, fordi nesa mi var så søt :fnise:)

Uansett, for meg er det ingen mal på hva jeg synes er perfekt. Fine neser kommer i alle størrelser og former.

Så koselig :fnise::)

Gjest lillelarve
Skrevet

Så koselig :fnise::)

Hihi, ja det var kjempe koselig! Jeg husker det enda! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...