Adhara Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Jeg synes Kremmerhuset sine duftlys er ganske gode Samme med Glade sine, faktisk
Sunshine Skrevet 8. februar 2014 #22 Skrevet 8. februar 2014 Voluspa som ikke lukter noe??? De lukter jo mye! Mye mer en Yankee Candles. Jeg tenner på lyset på badet, lar det stå i ti min og blåser det ut. Da lukter det nydelig hele kvelden. Står de og brenner hele kvelden blir det for mye lukt, og de begynner å sote. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #23 Skrevet 8. februar 2014 Kremmerhuset har en hvit god en Anonymous poster hash: 017f3...48c
Helena von W. Skrevet 13. februar 2014 #24 Skrevet 13. februar 2014 Hei, jeg bruker bare vegetabilske duftlys fra Love is Green. Miilde dufter, ikke dyre heller, betalte kr. 69,- for et votivlys som har brent i over 30 timer. Handler på Coverbrands eller ZanZ på Lillestrøm. Kule lys som du også kan bruke til massasje, (har ikke prøvd det selv...;-) Hilsen Helena
Gjest Raptuza Skrevet 20. februar 2014 #26 Skrevet 20. februar 2014 Durance lavendellys i glas sota veldig og ga ikkje mykje lukt heller. Eg er nøgd med Ikea sine! Særlig det utgåtte med appelsinlukt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå