AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #1 Skrevet 7. februar 2014 Hei Jeg er stor fan av duftlys, men har frem til nå kun hatt billigdritt fra Ikea. Som student har jeg dårlig med penger og når jeg først har litt penger til overs er det ikke duftlys det første jeg løper å skaffer meg. Men jeg regner med det finnes noe bra på nettet i god kvalitet til en grei pris? I så fall, hvor er det anbefalt å kjøpe? Har hørt mye bra om voluspa og yankee candle. Førstnevnte er kanskje først og fremst reklame fra diverse bloggere. Eller er det så himmelsk som de sier? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2014 #2 Skrevet 7. februar 2014 Jeg har fra Black Design og er stor fornøyd.
Ruby_Tuesday Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 Voluspa er så utrolig oppskrytt. Ble fristet til å kjøpe det, siden jeg så reklame for det overalt. Dro på en interiørbutikk og luktet på en (og den luktet kjempegodt) så jeg endte opp med å kjøpe den, selv om den var svindyr!! Når jeg kom hjem og tente den, luktet den bokstavelig talt ingenting. Absolutt ingenting. Yankee Candle derimot er det beste jeg vet! Bruker oljene nå istedenfor duftlys, og jeg elsker dem. Yankee candle har de beste luktene, og det lukter sterkt og lenge etter du har brent dem. Anbefaler dem på det sterkeste!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Voluspa er så utrolig oppskrytt. Ble fristet til å kjøpe det, siden jeg så reklame for det overalt. Dro på en interiørbutikk og luktet på en (og den luktet kjempegodt) så jeg endte opp med å kjøpe den, selv om den var svindyr!! Når jeg kom hjem og tente den, luktet den bokstavelig talt ingenting. Absolutt ingenting. Yankee Candle derimot er det beste jeg vet! Bruker oljene nå istedenfor duftlys, og jeg elsker dem. Yankee candle har de beste luktene, og det lukter sterkt og lenge etter du har brent dem. Anbefaler dem på det sterkeste! Hvor anbefaler du å kjøpe? Med tanke på pris. Fraktiden bryr jeg meg ingenting om. Om jeg for eksempel skal ha voks, hva trenger jeg? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Yankee Candle er utrolig dyrt, da.. Bare den minste versjonen koster minst 100kr Anonymous poster hash: b492d...b26
Ruby_Tuesday Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Jeg er ikke sikker på hvor man kan kjøpe yankee candles i norge.. Spørs hv Hvor anbefaler du å kjøpe? Med tanke på pris. Fraktiden bryr jeg meg ingenting om. Om jeg for eksempel skal ha voks, hva trenger jeg? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c Spørs hvor du bor. Kan få kjøpt det i Norge rundt omkring på små interiørbutikker. Ellers pleier jeg å kjøpe mine i Sverige (der er det litt billigere), og i USA. Vet at man får kjøpt dem på nettet fra http://www.yankeecandle.co.uk/. De shipper til Norge!
Ruby_Tuesday Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Yankee Candle er utrolig dyrt, da.. Bare den minste versjonen koster minst 100kr Anonymous poster hash: b492d...b26 Voluspa er jo enda dyrere, og det er jo bare dritt.
DysterPytten Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Jeg synes de man får kjøpt på skeidar, luxury/signature ettellerannet ikke er så ille. Ikke er de så svindyre heller.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Da har jeg lagt clean cotton i handlekurven Tenker å ha den på badet. Hva anbefales til soverommet? Gjerne noe erotisk ;p Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c
Silfen Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Man kan også kjøpe duftolje som helles i vann i sånn lysestakedings. Det lukter mye og godt. Foretrekker det fremfor duftlys.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Shopping4net er en norsk/svensk side som har et lite utvalg av Yankee Candle. Anonymous poster hash: b492d...b26
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Man kan også kjøpe duftolje som helles i vann i sånn lysestakedings. Det lukter mye og godt. Foretrekker det fremfor duftlys. Synes levende lys er halve stemningen jeg Shopping4net er en norsk/svensk side som har et lite utvalg av Yankee Candle. Anonymous poster hash: b492d...b26 Synes den siden hørtes meget tvilsom ut egentlig Flere som har god erfaring med den og som ikke trenger å være anonym? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 Synes levende lys er halve stemningen jeg Synes den siden hørtes meget tvilsom ut egentlig Flere som har god erfaring med den og som ikke trenger å være anonym? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c Jeg har bestilt fra shopping4net mange ganger, har ikke opplevd noe problem Anonymous poster hash: b492d...b26
Silfen Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Synes levende lys er halve stemningen jeg Synes den siden hørtes meget tvilsom ut egentlig Flere som har god erfaring med den og som ikke trenger å være anonym? Anonymous poster hash: 0c9d2...d8c Det er jo levende lys. Bare at det ikke er lyset som lukter. Eller stinker.
Mrs.Fox Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Jeg kjøper yankee lys her. Har handlet på Shopping4net mange ganger, aldri noe problem.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Durance er verdens beste duftlys, ingen over og ingen ved siden av. Fikk den i gave en gang, og har bare handlet dem i ettertid. Har de i stua, badet, soverommet, kjøkken.... Det er nok å tenne et slikt lys, så kulter hele huset, selv etter lyset er slukket. Anbefales sterkt http://www.terrigeno.no/durance/duft-til-hjemmet/-duftlys-c-209-1.aspxAnonymous poster hash: 12b8a...dd1 1
Kontormus Skrevet 7. februar 2014 #17 Skrevet 7. februar 2014 Kjøpte Durance tidligere, men oppdaget at Wax Lyrical er enda bedre. Men koster 225 kr!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #18 Skrevet 7. februar 2014 Kjøpte Durance tidligere, men oppdaget at Wax Lyrical er enda bedre. Men koster 225 kr! Tell me more:)Anonymous poster hash: 12b8a...dd1
Kontormus Skrevet 7. februar 2014 #19 Skrevet 7. februar 2014 Tell me more:)Anonymous poster hash: 12b8a...dd1 http://www.wax-lyrical.com/ Kikk litt på siden så tror jeg en får opp forhandlere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå