Meandro Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 (endret) http://www.returnofkings.com/23597/the-growing-epidemic-of-sexual-dysfunction-among-women Interessant artikkel om den påståtte seksuelle høydaren til kvinner over 30 der den avskrives som en mediaskapt myte. Det hevdes at par har langt mindre sex enn før, og at det skyldes kvinners avtagende apetitt. Kvinner har i følge artikkelen "slutted it up" siden ungdomsårene og får en hvilken som helst prostituert og bordellansatt for 40 år siden til å virke som jomfru maria i dagens tidsalder. Før jentene har nådd 20 har de vært intime med så mange menn og har så ofte brukt glidemiddel at de ikke lenger produserer naturlig fuktighet i underlivet. Det er helt vanlig at dagens kvinner over 20 har null seksuell interesse i det hele tatt. Jeg anbefaler på det sterkeste å lese hele artikkelen som kommer med mange gode poenger til hvorfor det er slik, men det jeg vil spørre dere unge jenter på kvinneguiden om er om dere allerede nå kjenner dere igjen i en del av denne beskrivelsen? Ser dere for dere aseksuallitet rundt 30 eller har dere alltid hatt en forventning om at dere beste seksuelle år skal komme rundt den alderen? Endret 6. februar 2014 av Meandro 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 http://www.returnofkings.com/23597/the-growing-epidemic-of-sexual-dysfunction-among-women Interessant artikkel om den påståtte seksuelle høydaren til kvinner over 30 der den avskrives som en mediaskapt myte. Det hevdes at par har langt mindre sex enn før, og at det skyldes kvinners avtagende apetitt. Kvinner har i følge artikkelen "slutted it up" siden ungdomsårene og får en hvilken som helst prostituert og bordellansatt for 40 år siden til å virke som jomfru maria i dagens tidsalder. Før jentene har nådd 20 har de vært intime med så mange menn og har så ofte brukt glidemiddel at de ikke lenger produserer naturlig fuktighet i underlivet. Det er helt vanlig at dagens kvinner over 20 har null seksuell interesse i det hele tatt. Jeg anbefaler på det sterkeste å lese hele artikkelen som kommer med mange gode poenger til hvorfor det er slik, men det jeg vil spørre dere unge jenter på kvinneguiden om er om dere allerede nå kjenner dere igjen i en del av denne beskrivelsen? Ser dere for dere aseksuallitet rundt 30 eller har dere alltid hatt en forventning om at dere beste seksuelle år skal komme rundt den alderen? Det var en skikkelig reaksjonær side du har linket til da. Anonymous poster hash: 2d926...e6c 6
Gjest Inferno Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Jeg skal pule til jeg havner seks for under, og vel så det. Forøvrig er neppe Return of Kings siden dersom du vil ha et seriøst blikk på hva kvinner foretar seg. 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Return of Kings Bra kilde! Anonymous poster hash: d87bc...c39 8
chikako Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Det så jo ut som en seriøs og objektiv side. Alle de andre artiklene tydet på det også. Needless to say, leste jeg hverken denne eller noe av det andre som sto der inne. 8
Meandro Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2014 Det er mulig det er en ias mot kilden her, men som nøytral mann syns jeg artikkelen stemte bra med det jeg har erfart med kvinner i mitt liv. Jeg er veldig nysgjerrig på hva unge kvinner tenker om det her, så jeg setter pris på at vi forholder oss til innholdet i artikkelen og ikke hvor den kommer fra. 1
chikako Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg kjenner meg ikke det minste igjen i noe av det du skisserer i åpningsinnlegget. Merkelige ting du snakker om også, at det liksom skal gå an å ha hatt for mye sex, så man slutter å respondere på seksuell kontakt? At mange partnere gjør at man tørker inn og slutter å produsere fuktighet? Det er jo latterlig. 16
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Jeg kjenner meg ikke det minste igjen i noe av det du skisserer i åpningsinnlegget. Merkelige ting du snakker om også, at det liksom skal gå an å ha hatt for mye sex, så man slutter å respondere på seksuell kontakt? At mange partnere gjør at man tørker inn og slutter å produsere fuktighet? Det er jo latterlig. Det er elementær O-fag kunnskap. Du har en viss mengde fittesaft. Når du har brukt den opp er du tom. Gikk du på barneskolen i bushen du da? Anonymous poster hash: d87bc...c39 11
Meandro Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2014 Det er elementær O-fag kunnskap. Du har en viss mengde fittesaft. Når du har brukt den opp er du tom. Gikk du på barneskolen i bushen du da? Anonymous poster hash: d87bc...c39 Nei, men jeg vil bare sitere et innlegg som treffer spiker på huet. "lol not her "pussy" that wears out silly. Her mind. The thousand cock stare does not lie."
Meandro Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2014 Jeg kjenner meg ikke det minste igjen i noe av det du skisserer i åpningsinnlegget. Merkelige ting du snakker om også, at det liksom skal gå an å ha hatt for mye sex, så man slutter å respondere på seksuell kontakt? At mange partnere gjør at man tørker inn og slutter å produsere fuktighet? Det er jo latterlig. Mener du ærlig talt at vi ikke kan lese flertallige tråder her inne ukentlig av menn som klager over at kona ikke vil ha sex mer, eller kvinner som er frustrert over mangel på lyst?
waco Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Dere som ligger med metervis av penis i uka. Holder dere telling? Er det et system i dette her? Følger dere brunsten slavisk eller er dere tilbakeholdne? Hva forteller dere omgivelsene deres da? At dere er litt småtøytete av natur, eller at dere begrenser dere når det kommer til fremmedpeniser?
absinthia Skrevet 7. februar 2014 #12 Skrevet 7. februar 2014 Haha... Jeg får si til mannen at vi dessverre må roe oss ned og ha sex bare en gang i uka, så vi ikke bruker meg opp!! I følge denne logikken bør damer ha minst mulig sex, slik at de får mest mulig lyst Her er jo forøvrig en hel mengde andre " troverdige" artikler på denne siden - bare se her: http://www.returnofkings.com/category/culture 8
aquiz Skrevet 7. februar 2014 #13 Skrevet 7. februar 2014 av de mennene jeg har snakket med så virker det ofte som at partneren enten ikke ønsker sex eller bare vil ha det overstått. Men ser også her inne at mange kvinner ikke får det de faktisk vil ha. Brainstorming: Jeg tror mange glemmer å jobbe med parforholdet fordi det er så "lett" å finne seg en ny og det er akseptabelt å gi opp. (det er alltid unntak!) Det er fortsatt litt tabu å ha sex i dagens samfunn samtidig som at alle ypper til sex fordi det er akseptabelt. En kan jo si at det er vanskelig å være en del av befolkningen per dags dato fordi mange ikke helt vet hvor den gyldne tråden ligger. Mange velger å ikke følge sitt eget "hjerte" og velger hellere å følge det alle andre mener man burde. Hva også er et problem er at vi kvinner kun blir mer og mer "kravstore", før hadde kvinnen hjemmet og mannen hadde jobben ute. I dag er det fort gjort at kvinnen har jobben OG hjemmet mens mannen har jobben og sofaen. Den moderne mann ser ikke alltid at dama kan bli sliten, han ser ikke at det mest sexye han kan gjøre er å ta oppvasken og støvsugeren. Jeg har opplevd at en mann rullet seg over meg og begynte å "poke" meg med saken sin. Hvordan kan man forvente at jenta man vil ha sex med blir klar av noe slikt? I min ungdom var jeg sammen med en gutt som forventet at jeg skulle kåte han opp, men han gjorde ikke et hint av noe tilbake. Jeg tror ikke på at jenter har mindre sex i senere alder fordi de er tørre etter å ha brukt bøtter med glidemiddel i ungdommen. hvis du begynner å bli tør så er det hellere fordi partneren din ikke gir deg den gleden du trenger. Når slike diskusjoner kommer opp pleier jeg å si de bare kan gi opp og analysere de greiene der. Det er så mange faktorer som spiller inn, det er så mye du ikke får gjort noe med og gjør ditt beste for å gjøre det beste ut av situasjonen du er i! 6
chikako Skrevet 7. februar 2014 #14 Skrevet 7. februar 2014 Mener du ærlig talt at vi ikke kan lese flertallige tråder her inne ukentlig av menn som klager over at kona ikke vil ha sex mer, eller kvinner som er frustrert over mangel på lyst? Eh, nei. Jeg mener at det ikke er noen sammenheng mellom antall seksualpartnere og hvor interessert man er i sex eller hvor bra sex man har, hverken på den ene eller den andre måten. Og at det ikke går an å bli "utpult". Da måtte jo det gjeldt for sex med bare en partner og. I så fall burde man jo tipset folk om å prøve å ha mindre sex med kjærestene sine, så man ikke brukte dem opp. 4
absinthia Skrevet 7. februar 2014 #15 Skrevet 7. februar 2014 Hadde blitt mye sutring på menn om vi damer skulle tatt dette alvorlig, da hadde det jo blitt enda fler som måtte sitte på kg og skrive sinte innlegg om damer fordi de ikke fikk seg noe, 5
aquiz Skrevet 7. februar 2014 #16 Skrevet 7. februar 2014 Hadde blitt mye sutring på menn om vi damer skulle tatt dette alvorlig, da hadde det jo blitt enda fler som måtte sitte på kg og skrive sinte innlegg om damer fordi de ikke fikk seg noe, Er bare å ta seg en tur på byen og bare snakke med folk. Du får mange triste historier servert - og det trenger ikke være hint til at han vil ha deg engang når han åpner seg. Ene gangen jeg var på byen møtte jeg og ei venninne på en mann i 50 årene som fortalte at han ikke hadde hatt sex på 2 år, men siden han elsket og forgudet sin samboer så ville han ikke gå fra henne. Han sa det var kjempetrist, men når han hadde en så flott dame hjemme og introduserte voksne sønnen sin for oss og skrøt han i været. Bestekompisen min og har flere ganger sittet hos meg oppløst i tårer fordi han ikke skjønner hva han gjør galt. Han elsker kona si, men hun vil ikke "ha" han mer enn 2 ganger i året. Han har prøvd, etter råd fra meg, å avlaste henne hjemme, gi henne komplimenter, oppvarte henne og gi henne blomster. Men lysta hennes forsvant etter første barnet. Snakker jeg med en annen kompis forteller han om sine kompiser som får vann og brød de og. Ettersom jeg har skjønt på menn så legger de ikke like mye av sitt private liv ut på nettet, på den åpne måten som vi kvinner kan gjøre. Og det er nok en del mørketall som vi ikke er klar over grunnet dette. Mange er fornøyd, jeg sier ikke alle er misfornøyde, men det blir også dumt å fornekte at realiteten kan være en annen enn det man tror. - Dette mine tanker 2
Meandro Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 7. februar 2014 Hadde blitt mye sutring på menn om vi damer skulle tatt dette alvorlig, da hadde det jo blitt enda fler som måtte sitte på kg og skrive sinte innlegg om damer fordi de ikke fikk seg noe, æsj framstår jeg som bitter? det var ikke meningen. vil bare til bunns i dette
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Nå er det vel sånn at alle er forskjellige, både kvinner og menn. Ekskjæresten min kunne ikke føle noe særlig av penetrering. Han er mann, forresten. Jeg får ingen glede av penetrering heller, synes det er ganske slitsomt og kjedelig egentlig, så unngår det om jeg kan. Jeg er 18 år og ikke "utpult". Folk er bare forskjellige! Anonymous poster hash: ebc84...b81
Gjest disasterpiece Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Det blir veldig vanskelig å diskutere dette med utgangspunkt i noe så useriøst som den artikkelen, men for å svare på spørsmålet så ser jeg egentlig ikke for meg at den seksuelle appetitten min kommer til å øke når jeg tipper 30. Det hadde vært fryktelig slitsomt og jeg ser ingen biologisk grunn til at den skulle gjøre det heller. Nå har jeg ikke hørt så mye om at kvinner blir kåtere med årene, bare at de har (etter sitt eget syn) bedre sex, som en følge av bedre selvtillitt og trygghet på egen kropp. For de det gjelder så kan det sikkert føre til et lite oppsving i sexlysten i forhold til hvordan de var som usikre unge kvinner.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Dette er vel en køddeartikkel? Kvinnelig overgangsalder i slutten av tjueåra til midten av tredve?Anonymous poster hash: 77860...cf0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå