Gå til innhold

Side-airbag i arm


Anonum951

Anbefalte innlegg

Ble utsatt for et lite trafikkuhell idag. Fører overholdt ikke høyreregel og kjørte inn i venstre bakside på min bil. Side-airbagen framme ble da utløst, og traff meg i armen. Ellers er jeg helt fin, og det var ingen personskader involvert. Nå ikveld kjenner jeg at armen gjør vondt dersom jeg beveger håndleddet opp og ned eller bruken armen til å løfte tunge ting eller klemme rundt noe, og lignende. Men disse problemene er overkommelige, og ser ingen behov for å gå til legen for å få sjekket det opp. Spørsmålet mitt er om dette kan bli verre om et par dager? Er det noen som har vert i liknende situasjoner som har fått problemer i etterkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en øm muskel eller noe slikt. Bare hold den i ro, om du merker noe mindre hevelser så finner du fram isposen og paracet dersom det gjør vondt. Går det ikke over på 1/2 uker drar du til legen.



Anonymous poster hash: 61d18...f38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med legen for å få det registrert. Selv om det trolig dreier seg om bare en øm muskel, er det kjedelig å måtte bevise at det kommer av denne hendelsen dersom du plutselig får plager igjen om en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med legen for å få det registrert. Selv om det trolig dreier seg om bare en øm muskel, er det kjedelig å måtte bevise at det kommer av denne hendelsen dersom du plutselig får plager igjen om en tid.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...