AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei! Jeg driver å vurderer hvilken form for prevensjon jeg skal begynne på nå, og kunne trenge noen innspill. For min del spiller det ikke så stor rolle om det er piller som må taes hver dag, et plaster som er synlig, en stav som gir et bittelite arr eller en spiral/ring som skal opp i underlivet. Jeg ønsker hovedsaklig en type prevensjon som gir minst mulig negative bivirkninger (selv om det er umulig å si om jeg vil oppleve bivirkninger etter 3 - 6 måneders bruk ettersom alle reagerer forskjellig). Jeg prøver å gå ned i vekt og fettprosent om dagen, og prøver å bygge litt muskler - så om prevensjonsmetoden ikke går for mye utover trenings effekt hadde det vært fint. Har også lest at noen former for prevensjon kan forebygge mot eller øke sjansen for visse typer kreft og blodpropp, noen som vet hvilke som gjør hva her? Hvilken metode ser dere på som den "beste"? Anonymous poster hash: 485c5...33f
Monstrum Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Jeg gikk opp i vekt av p-piller, og synes det var vanskelig å huske dem. Nå bruker jeg plaster, og for meg er det det som har funket best. Trenger ikke være synlig heller, mitt er på rumpa. Det har jeg heller ikke gått opp i vekt av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå