AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Bakgrunnsinfo: Gikk på p-sprøyte i mange år uten verken mens eller utflod før jeg tok en pause. Følte det var på tide å "renske kroppen". Fikk da mensen igjen, men noe uregelmessig. Så ble jeg lei av kondomer og mens så jeg begynnte igjen i starten av november. I slutten av november og slutten av desember hadde jeg en uke ca med brun utflod (en dag eller to med litt friskt blod også) noe jeg anså som normalt. Men i midten av januar fikk jeg denne utfloden tilbake og den har ikke gitt seg ennå... Tre uker med dette nå og jeg begynner å bli virkelig lei. Også lurer jeg på om det er normalt? Kan noe være galt eller er det fortsatt bare veldig uregelmessig da jeg kun har gått på p-sprøyta i litt over 3 mnd? Nettopp fått meg ny flørt og vil ikke ha sex mens det er uggent der nede! Anonymous poster hash: 9b758...d83
Sphynx Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Hei! Tror ikke det er så unvalig! Går på pilla selv og hopper over mensen nå og da, når jeg da har mensen igjen etterpå kan jeg ha sånne 'rester' i over lengere tid. Noen ganger 1 uke og avogtil opptil 2-3! Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist jeg hadde mensen. Jeg har aldri sex når jeg har det sånn nedentil, så skjønner deg godt, bare å smøre seg inn med tålmodighet
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #3 Skrevet 22. februar 2014 Hei! Tror ikke det er så unvalig! Går på pilla selv og hopper over mensen nå og da, når jeg da har mensen igjen etterpå kan jeg ha sånne 'rester' i over lengere tid. Noen ganger 1 uke og avogtil opptil 2-3! Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist jeg hadde mensen. Jeg har aldri sex når jeg har det sånn nedentil, så skjønner deg godt, bare å smøre seg inn med tålmodighet Takk for svar. Det har ennå ikke gitt seg og jeg blir gal snart. Har lest om dette og skjønt at det kan være en infeksjon, men da lukter det som regel vondt og klør/svir der nede. Det gjør det ikke, så tviler på at det er det. Usj, for noe dritt! Vil ha sex snart!! Anonymous poster hash: 9b758...d83
Sphynx Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Takk for svar. Det har ennå ikke gitt seg og jeg blir gal snart. Har lest om dette og skjønt at det kan være en infeksjon, men da lukter det som regel vondt og klør/svir der nede. Det gjør det ikke, så tviler på at det er det. Usj, for noe dritt! Vil ha sex snart!! Anonymous poster hash: 9b758...d83 Om det ennå ikke har gitt seg, burde det vel gå over snart. Er du i tvil, kan du jo alltids oppsøke en lege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå