Gå til innhold

Brun utflod i 3 uker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bakgrunnsinfo: Gikk på p-sprøyte i mange år uten verken mens eller utflod før jeg tok en pause. Følte det var på tide å "renske kroppen".

Fikk da mensen igjen, men noe uregelmessig. Så ble jeg lei av kondomer og mens så jeg begynnte igjen i starten av november. I slutten av november og slutten av desember hadde jeg en uke ca med brun utflod (en dag eller to med litt friskt blod også) noe jeg anså som normalt. Men i midten av januar fikk jeg denne utfloden tilbake og den har ikke gitt seg ennå... Tre uker med dette nå og jeg begynner å bli virkelig lei. Også lurer jeg på om det er normalt? Kan noe være galt eller er det fortsatt bare veldig uregelmessig da jeg kun har gått på p-sprøyta i litt over 3 mnd?

Nettopp fått meg ny flørt og vil ikke ha sex mens det er uggent der nede! :P

Anonymous poster hash: 9b758...d83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror ikke det er så unvalig! :)

Går på pilla selv og hopper over mensen nå og da, når jeg da har mensen igjen etterpå kan jeg ha sånne 'rester' i over lengere tid. Noen ganger 1 uke og avogtil opptil 2-3! Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist jeg hadde mensen.

Jeg har aldri sex når jeg har det sånn nedentil, så skjønner deg godt, bare å smøre seg inn med tålmodighet ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Tror ikke det er så unvalig! :)

Går på pilla selv og hopper over mensen nå og da, når jeg da har mensen igjen etterpå kan jeg ha sånne 'rester' i over lengere tid. Noen ganger 1 uke og avogtil opptil 2-3! Kommer helt an på hvor lenge det er siden sist jeg hadde mensen.

Jeg har aldri sex når jeg har det sånn nedentil, så skjønner deg godt, bare å smøre seg inn med tålmodighet ;)

Takk for svar. :)

Det har ennå ikke gitt seg og jeg blir gal snart. :(

Har lest om dette og skjønt at det kan være en infeksjon, men da lukter det som regel vondt og klør/svir der nede. Det gjør det ikke, så tviler på at det er det.

Usj, for noe dritt! Vil ha sex snart!! :P

Skrevet

Takk for svar. :)

Det har ennå ikke gitt seg og jeg blir gal snart. :(

Har lest om dette og skjønt at det kan være en infeksjon, men da lukter det som regel vondt og klør/svir der nede. Det gjør det ikke, så tviler på at det er det.

Usj, for noe dritt! Vil ha sex snart!! :P

Om det ennå ikke har gitt seg, burde det vel gå over snart.

Er du i tvil, kan du jo alltids oppsøke en lege :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...