AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Hei dere:) Vet at det er mange tråder om dette og jeg har lest mange av de. Problemet er at det er så mye rundt omkring så jeg blir rett og slett litt forvirret. Vi skal til London om ikke så lenge, flyr fra Rygge. Hvordan kommer man seg kjappest ( og evt billigst) inn til London?? Vi skal bo i Marple Arch området, borti der et sted. Har lest om toget, om tre forskjellige buss alternativer og nå er jeg forvirret. Kan noen av dere hjelpe meg? Er det billigere å kjøpe togbilletter på flyet? mener jeg leste det et sted. Håper noen som har reist denne strekningen vil hjelpe meg litt, blir veldig takknemlig for det ) Anonymous poster hash: 4bf93...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Ta toget. Det er ikke billigere å kjøpe på flyet, men kjøp tur/retur på togstasjonen. Ofte er det weekendtilbud av noe slag, spør i billettluka hva som blir billigst.Anonymous poster hash: 8bf8b...242
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Det kjappeste er aldri det billigste. Kjappest er toget, ja. Billetter kjøper du på togstasjonen ved flyplassen. Derfra tar du tuben (Central Line) direkte til Marble Arch. Det billigste er buss. Bussen koster ca 1/3 av togbilletten, men tar dobbelt så lang tid. Bussen går til Victoria og derfra tar du enten buss (det er flere, så det kommer an på hvor dere bor) til Marble Arch eller tube (Victoria line til Oxford Circus, derfra Central Line). Anonymous poster hash: d154c...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå