Shira Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 God kveld! Jeg lurte på om noen her kan litt om blærekatarr eller noe lignende. Jeg lente meg bakover i sofaen tidligere i dag og fikk plutselig ekstrem smerte i blæreregionen.. Dette gikk ikke over før en god del timer etterpå. Tissing gjorde også ganske vondt, spesielt mot slutten.. Kan det være blærekatarr? Eventuelt andre forslag?
Monstrum Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Kan være en begynnende kanskje.. Ville avventet litt, se det an i løpet av kvelden og morgendagen. Hvis du blir veldig tissetrengt, løper på do ofte, men det bare kommer bittelitt når du tisser, og det svir, da kan det lønne seg å få det sjekket hos legen. Nå vil jeg anbefale å drikke masse, få i deg tranebær og sitrus
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Er mest sansynelig urinveisinfeksjon ja. Har hatt det en millioooon ganger. Sist forrige uke faktisk. Jeg fikk beskjed av legen min om at det er bra og drikke sur drikke da bakteriene ikke trives i slike omgivelser fremfor brus osv. I tillegg kan du prøve tranebærtabletter! Legen fortalte meg også at ny forskning sier at hvis du tar IBUX så kan du fort bli kurert. Men for all del, du kan jo bare komme inn på legekontoret ditt uten time ellernoe å ta en prøve og gå på tre dagers antibiotikakur hvis noen av tipsene ovenfor ikke fungerer Anonymous poster hash: fc97c...0d8
xxhmj Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Hvis du opplever sånn, burde du komme deg til lege neste dag og undersøke det. Bedre å få noe for det før det er for sent og du ligger med smerter. Det angret jeg på en dag da det gikk over til nyrebekkenbetennelse.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Høres ut som UVI. Anonymous poster hash: 64c39...f10
hopeful Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 kan virke som UVI ja. jeg hadde bare hyppig vannlatning type hvert 5. minutt i 1 time, så var jeg symptomfri. 5 dager etterpå trudde jeg at jeg skulle dø av smerter i siden på ryggen, og jeg dro på legevakta og jeg hadde UVI/nyrebekkenbetennelse. jeg vil anbefale deg å gå til legen med en gang for å få det sjekket. istede for at du må gå med sinnsyke smerter i flere dager og bli sykmeldt pga smertene som kommer i nyrebekkenet. det gjorde helt hennsides vondt. lykke til uansett hva du velger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå