AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Ja jeg vet at man sier man kan bli gravid av "smøringen" til mannen, men hvor mange har blitt gravide på denne måten? Da tenker jeg i tilfeller der mannen alltid har greid å holde seg til han er ute. Første året jeg var med kjæresten min gjorde vi kun dette. Jeg begynte på p-piller men har nå sluttet pga. utallige bivirkninger og at jeg var utslitt rett og slett.. Vi er ikke noen kondom-mennesker så nå har vi hoppet av i svingen igjen i flere måneder uten noen gravidiet. Er jeg steril eller må jeg forvente å bli gravid? Noen erfaringer eller meninger? Anonymous poster hash: 8820d...17e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 "Vi er ikke noen kondom-mennesker". Jeg anser meg ikke som "et kondom-menneske" selv, men jeg er jo ikke så gjøk at jeg lar være å bruke prevensjon når jeg ikke vil ha unge. Anonymous poster hash: 4ab91...cd6 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Takk for så konstruktive tilbakemeldinger. Ingen krise om vi blir gravide heller, er godt voksne. Anonymous poster hash: 8820d...17e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Typen og jeg har hoppet av i svingen i fem år, aldri blitt gravid. Kan godt være at jeg er steril, men det har jeg ikke sjekket ut. Anonymous poster hash: 49e82...5c9
Betta123 Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har aldri gått på p piller og har alltid hoppet av i svingen.. har aldri blitt gravid. lurer på om jeg er steril også..
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Hoppet av i svingen hver gang jeg var sammen med eksen min (forhold over fem måneder og ganske seksuelt aktive) og jeg har heller aldri blitt gravid. Men så skal det sies at selv om jeg fortsatt har mensen, så har jeg en spiseforstyrrelse som kan være en medvirkende årsak til at jeg ikke har blitt gravid. Hoppe av i svingen har funket for meg, men jeg ville ikke satset på det. Hva med å prøve p-sprøyte eller p-stav? Går selv på p-sprøyte nå og har ikke fått noen bivirkninger. Anonymous poster hash: 344da...065
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Jeg ble til da de hoppet av i svingen. Endret 7. februar 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Hoppet av i svingen i 3 år med min kjære, aldri blitt gravid med det. Den ENE gangen han kom inni meg (ikke under el engang) så ble jeg gravid, så er ikke steril heller! Anonymous poster hash: 66fd4...767
Blod Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Du blir gravid til slutt på denne måten, om du ikke er steril.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Jeg ble gravid sånn. Å bruke det som "prevensjonsmetode" er bare idiotisk. Vil man ikke ha barn, så beskytter man seg eller holde seg unna sex! Anonymous poster hash: ad7c0...e54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå