AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Sikkert et merkelig spørsmål, men har ikke funnet noe stoff om det. Da jeg var yngre, dvs under 18, var jeg forelsket stadig vekk. Nå som jeg tar antidepressiva derimot, har jeg ikke opplevd det en gang... Kan det være en bivirkning? Anonymous poster hash: 28d34...b26
-Jiinxs- Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Noen av pillene gir deg en litt likegyldig følelse, og kanskje det gjør det litt vanskeligere å bli forelsket?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Ja, det er som det blir sagt over, du kan bli litt likegyldig med antidepressiva. Hvor lenge har du gått på de? Kan være det går over med tiden. Kanskje du bare må prøve å tenke på deg selv og prøve å jobbe med depresjonen:) Anonymous poster hash: 425d1...1af
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Det spørs nå veldig hva slags antidepressiva det er. Er det SSRI-er? Selv blant dem er det sånn sett store variasjoner. En del kan gi deg et ganske flatt stemningsleie, der du ikke føler all verdens glede eller all verdens sorg, men det er umulig å gi noe godt svar uten å vite hvilket medikament det er snakk om. Blir litt som å spørre om det er vanlig med en gitt bivirkning etter "en vaksine", vi må nesten vite hvilken vaksine Anonymous poster hash: 8ce53...bc2 1
mie23 Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 Likegyldighet. Klarte ikke se på kjæresten da jeg byttet piller. Forholdet røk nesten.
Gjest Chloe87 Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Kan nok hende. Selv ble jeg mer varm som person, var mer følelseskald før og jeg har så absolutt blitt forelska.
Missi89 Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg går på det selv og føler at jg er mye hyggeligere mot fremmede. Butikkansatte, fremmede på bussen og sånt. Mens mine nære er jg likegyldig over. Lenge siden jg har vært god mot mannen min. Stakkars. Samt føler jg vekt oppgang. Er noe shit. Hvilken merke står dere på ?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Går på effexor, har gått på dem i snart 5 år..Håper det går over ja.. TS Anonymous poster hash: 28d34...b26
-Jiinxs- Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Går på effexor, har gått på dem i snart 5 år..Håper det går over ja.. TS Anonymous poster hash: 28d34...b26 Hjelper de pillene mot depresjonen du har?
Missi89 Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Går selv på Escitalopram. Gått på de i to månder nå. Vurderer å slutte fordi jg har lagt på meg nesten 10 kg.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 (endret) For meg tok det vekk mye av kåtheten, skal si det var deilig, men hadde fortsatt sterke følelser, var forelsket osv. Det eneste jeg kjente av likegyldighet, var at jeg ikke reagerte så mye på at andre sa ting som vanligvis ville få meg til å eksplodere. Jeg brydde meg rett og slett ikke om hva de sa om meg. Jeg var også veldig forelsket i 17-18 årsalderen, aldri vært så forelsket igjen. Endret 7. februar 2014 av Evilposelos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå