Gå til innhold

Er årets paradise-deltakere en joke?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antar at de har hyret inn "skuespillere" fra andre land, og deretter dubbet stemmen til ordentlige deltagere. Munn og lyd så ikke alltid ut til å være troverdig synkronisert.

Anonymous poster hash: 1afec...caa

Det var litt av en teori. :ler:

Anonymous poster hash: 57df8...8a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror halvparten av deltagerne må spille en rolle og bli trodd for å beholde plassen sin på hotellet. Noe i den duren. Halvparten av profilene er tydelig fake syns jeg nå jeg. Kanskje de må være en "stereotype" eller motsatt av sånn de egentlig er f.eks. Hvertfall det som slo meg. Og det kan jo passe med traileren også?

Anonymous poster hash: 7970d...f5d

DET tror jeg og!

Anonymous poster hash: a3a9f...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håkon, Rasmus, Kerly, Pernille og Sara kan umulig være alvorlig...

Vet hvem Rasmus er, og han er overhodet ikke sånn i virkeligheten.

Anonymous poster hash: dbcc9...f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at innleide skuespillere setter i gang med knulling, stripping i fylla eller annet snask, derfor er jeg sterkt mot skuespillere på PH!



Anonymous poster hash: a1d4b...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at innleide skuespillere setter i gang med knulling, stripping i fylla eller annet snask, derfor er jeg sterkt mot skuespillere på PH! Anonymous poster hash: a1d4b...e59

Jeg tror faktisk denne typen skuespiller som blir med på noe slikt har høyere sannsynlighet for å vise sin værste side. De kan jo bare skylde på at de var skuespill.

Jeg digger konseptet!

Anonymous poster hash: 97155...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Henry-fyren var jo hysterisk. "Noen ganger kan jeg være litt stein" *viser frem en stein og graver i sanda som ei bikkje* :skratte:

Må garantert se PH i år også!



Anonymous poster hash: b9e70...a22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo at det er spill, ingen voksne oppfører seg f.eks som hun der Kerly. Hun står jo og vrir på seg som en sjenert 3 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han Henry-fyren var jo hysterisk. "Noen ganger kan jeg være litt stein" *viser frem en stein og graver i sanda som ei bikkje* :skratte:

Må garantert se PH i år også!

Anonymous poster hash: b9e70...a22

Eg og digga han :bolledeig:

Anonymous poster hash: 0a74e...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjææælp! Ble redd jeg. Har aldri sett ph og kommer nok aldri til å se det, men kanskje jeg skal se litt likevel slik at jeg kan bli litt redd før jeg sovner om kvedene...



Anonymous poster hash: 76892...557
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være kødd. Det er så overdrevent at det er ikke morsomt engang!
Jeg hadde egentlig gledet meg til PH, men nå mistet jeg litt lysten på å se det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er hvertfall sikkert at årets sesong må bli bra!

Nope.

Nå har jeg myst på deltakerne. Ingen av dem sa noe som fikk meg til å se noe mer enn bildene på skjermen. Det eneste jeg kan tenke meg kan redde denne sesongen er rumpa til Sara og snakketøyet til Kerly. Håper Sara nøyer seg med å la den do the talking. Stakkars, stakkars, stakkars Triana...

Edit:

Hva man ikke finner på nett? :rolleyes:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat et ukjent fenomen at reality-serier prøver å draes ut mest mulig... Paradise har virkelig klart å gjøre litt for mye i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...