Gå til innhold

konkurransen over her


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

skoringen annonsa som henger over her.. noen som finner konkurransen? har trykt x antall ganger nå.. og jeg finner den rett og slett ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ikke noe jeg heller..

Jeg melder i fra til de andre, så blir saken sjekket opp :)

Fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp en side der det sto "test dine kunnskaper", gikk inn på den linken og der sto det at konkurransen var avslutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det vi har kommet fram til også. Jeg får ikke opp den delen av siden der det står om konkuransen fordi jeg mangler noe flach-stasj, og de som får den opp kommer ikke lengre fordi konkuransen er avsluttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur ikkje det er noko konkurranse der eg - eg abonnerer faktisk på nyhetsbrevet deira, slik at eg skal få beskjed om denslags - og ingenting har kome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikkje det er noko konkurranse der eg - eg abonnerer faktisk på nyhetsbrevet deira, slik at eg skal få beskjed om denslags - og ingenting har kome.

Så dumt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trykket på linken tidligere idag... og konkurransen ble avsluttet den 9 mai eller noe... teite greier...

"Konkurransen går fra 5. april til og med 9. mai 2004."

var veldig vanskelig å finne konkurransen forresten... ligger under "test dine kunnskaper"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konkurransen som er på websida nå er den forrige, som jeg var med på hver dag, og ble forbanna da jeg så at samme dama vant 1 gang per uke i 4 uker, og 2 personer med samme etternavn og adresse vant 1 uke og en av hovedpremiene.. og jeg vant ingenting :kjempesinna::P

uansett..

jeg tviler ikke på at det kommer noen ny konkurranse snart, fordi skoringen har slikt hele tiden.. og denne annonsen hinte kanskje om en ny en som er i anmarsj? men ja, jeg har heller ikke fått noe mail om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp har tippa eg no (vel, tippa og tippa - eg visste jo prisen eg skreiv inn då :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...