AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Har ikke mulighet til å legge ut bilde her, men jeg kan forsøke å beskrive den. Jeg har eksem på hendene fra før, og først tenkte jeg at dette var bare det, men etterhvert skjønte jeg at det måtte være noe annet. Den er akkurat i det midterste leddet på pekefingeren, en ring på noen få millimeter. Det ser ut som den er væskefylt, mens midten er "tørket". Det begynte som hard hud der, noe jeg er vant med med eksemet. Svir når jeg tar borti det, og når jeg bøyer fingeren mye. Ta hull på det? Ringe og få time til legen (noe som virker umulig i disse dager)? Anonymous poster hash: 7bf5b...3ae
Millimani Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Får jeg en blemme så stikker jeg alltid hull på den, det har alltid gått bra
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Får jeg en blemme så stikker jeg alltid hull på den, det har alltid gått bra man skal vel helst ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 41e11...cfe
Millimani Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Mulig det, men hva er da det beste rådet? Jeg har ikke hatt så mange av dem selv altså
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 La den være til den tørker. Om man er uheldig å river den opp bør man ta på plaster. Anonymous poster hash: 41e11...cfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå