Tahlia Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Jeg sitter her er sykmeldt fra jobben. Jeg har aldri følt at jeg har mestret arbeidslivet. Det har vært så vanskelig og "passe inn" og mestre arbeidsoppgaver pga jeg har sosial angst. Jeg jobber i barnehage. Det er veldig mye sosialt foreldre, ansatte, personalmøter, avdelingsmøter osv. Jeg kjenner jeg ikke ve hva jeg skal gjør med meg selv. Jeg går til psykolog og skal begynne på kurs. håper det hjelper meg litt men alikevel skjønner jeg ikke hvordan jeg skal mestre arbeidsdagene . psykologen hjelper meg og sotere tanker og forstå ting og tang. Men i arbeidet er det jo så mye vanskelig på en gang. Det er for mye for meg kjenner jeg. Jeg vet at innerst inne hvis d ikke hadde vært for de vonde følelsene så hadde jeg klart meg fint men dette hemmer hverdagen min. Blir så sint for at jeg ikke kan være meg selv bare !
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Om du har sosial angst, bør du finne deg en annen jobb. En jobb der du ikke har kontakt med så mange mennesker på en gang. God bedringAnonymous poster hash: d4edc...c60
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Enig med forrige svar. Folk passer til forskjellige jobber, det finnes haugesvis med jobber jeg ikke passer for. Barnehage er en av de jobbene jeg aldri kunne ha hatt, det er for mye bråk og ståk for meg og jeg hadde blitt gæærn! Ikke føl deg mislykket bare fordi du ikke mestrer en jobb, skaff deg en annen! Det finnes masse jobber der ute, begynn å lese stillingsannonser og kom igang med jobbsøkingen. Kanskje du passer bedre i en jobb der du ser mindre mennesker og hvor tempet er lavere, f.eks på et lager, kjøkkenet på en kantine, som renholder, enkelte kontorassistent-jobber (f.eks innen regnskap) bare for å nevne noen. Husk at å ikke mestre jobben sin, ofte gjør folk deprimerte. Det er ingen løsning å gå sykemeldt og grue seg til å gå tilbake i jobb, hvis det er jobben som er problemet! Da er løsningen å finne seg en annen jobb! Anonymous poster hash: 94a43...9d0
småprippen Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Kanskje du skulle prøve noe annet å jobbe med. En omskolering til noe som ikke har så mye tett kontakt med andre hele tiden. Ikke alle som passer eller orker å jobbe med mennesker hele dagen. Det er vel en helt ærlig sak det. All respekt til dere som jobber med både små og store mennesker hele dagen. Jeg beundrer dere!
Tahlia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har vært sykemeldt en måned nå pga jeg bestemte meg etter mange år hvor jeg har slitt med dette at det var tid for og ta tak i det og d ble veldig vanskelig med psykologtimer når jeg var i 100% stilling. Jeg har en datter på 2 år og er gravid med nr 2. jeg er sykmeldt både for sosial angst og for ekstrem kvalme. Jeg har tittet på jobber sikkert i årevis men jeg vet ikke hva jeg kan jobbe med. Jeg er redd for og prøve nye ting. Har jo jobba i barnehage i 6 år. Jeg har ingen utdannelse så vett ikke helt hva jobber jeg kan få uten erfaring og uten utdannelse ..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde heller ikke holdt ut med å jobbe i barnehage; jeg er altfor folkesky. All ære til deg for at du har forsøkt! Kunne du kanskje jobbe i posten? Sortere pakker eller levere brev? Da får du være mer i fred vil jeg tro Anonymous poster hash: 394c8...af2
Tahlia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2014 jaa, posten hadde kansje vært noe. Vet ikke helt om det blir kjedelig?
Tahlia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har alltid vært veldig glad i barn og ta dem med ut på skog og natur. se på alle de fine naturtegnene og sånn. har hatt en ide om at jeg vil være dagmamma. Men det er jo svart arbeid liksom.
Tahlia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2014 Posten har jeg sett litt på liksom men det har ikke vært noen ledige jobber på en god stund da..
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #10 Skrevet 6. februar 2014 Jeg blir også fryktelig nervøs blant mennesker, men har jobbet i barnehage og klarte meg bra. Så det er håp for deg også, TS:-) Anonymous poster hash: 1aebc...968
Tahlia Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 6. februar 2014 Hver eneste dag har jeg masse rare tanker når jeg kommer hjem fra jobb. Tanker som at jeg ikke er god nokk, ikke gjør d bra nokk på jobb, ikke klarer delta like mye som de andre. Bruker mye energi må mistenksomhet og sosialtmessig bruker jeg masse energi på enkle ting. Hver dag føler jeg at jeg ikke mestrer jobben min godt nokk. dette er ikke noe for meg , det passer ikke meg osv. Hva sier det om meg? jeg elsker barn og liker og jobbe med barn men d er så mye som følger med som jeg ikke mestrer. eller ikke føler jeg mestrer . det er vond følelse og ha hele tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå