AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #1 Skrevet 6. februar 2014 Har dere noengang hatt sex i lunsjpausen, eller andre pauser på jobben? Med en kollega i jobblokalene? Dratt hjem til partneren? Møtt partneren et sted og tatt en kjappis? Jeg har ikke hatt sex på kontoret, men det har skjedd at jeg har dratt hjem en tur i lunsjen når han har hatt fri og vært hjemme (bor ganske nært jobben) Av og til er det greit og få tømt seg, blir så mye lettere å konsentrere seg om jobben resten av dagen Anonymous poster hash: 38329...0c7
Betty Blue Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Har dere noengang hatt sex i lunsjpausen, eller andre pauser på jobben? Med en kollega i jobblokalene? Dratt hjem til partneren? Møtt partneren et sted og tatt en kjappis? Jeg har ikke hatt sex på kontoret, men det har skjedd at jeg har dratt hjem en tur i lunsjen når han har hatt fri og vært hjemme (bor ganske nært jobben) Av og til er det greit og få tømt seg, blir så mye lettere å konsentrere seg om jobben resten av dagen Anonymous poster hash: 38329...0c7 Aldri opplevd noe av det du beskriver, men det er sikkert deilig å kunne gjøre det .
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Har hendt jeg har runka på dass i noen lunsjer. Har til gode å bli sugd av kontordama. Da hadde jeg nok dødd av lykke,,, Anonymous poster hash: e74ae...3e9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 Kjæresten min har ofte lunsj hjemme, da hender det at det blir noe på meg dersom jeg har en fridag og er hjemme. Anonymous poster hash: aa1bf...55d
Gjest lillelarve Skrevet 6. februar 2014 #5 Skrevet 6. februar 2014 (endret) Jaa! Det er godt, det. Man får mer energi resten av dagen. Jeg og min kjære jobbet på samme plass i fjor, da hadde vi sex i lunsjen. Vi gikk også på samme skole i to år, og da hadde vi også sex på mitt internatrom, i friminuttene eller lunjsen Endret 6. februar 2014 av lillelarve
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #6 Skrevet 6. februar 2014 Aldri hatt sex i lunsjen på jobb, men i lunsjpausen på skolen for mange år siden. Ikke på selve skolen, men hos typen som bodde like ved. Det var vel noe spenning i det kan jeg tenke meg Anonymous poster hash: e3d45...ade
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #7 Skrevet 6. februar 2014 Jeg har vært hjemme hos ham i lunsjen og kost meg Herlig opplevelse. Anonymous poster hash: e79c3...56f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå