Gå til innhold

Sex i lunsjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noengang hatt sex i lunsjpausen, eller andre pauser på jobben? Med en kollega i jobblokalene? Dratt hjem til partneren? Møtt partneren et sted og tatt en kjappis?

Jeg har ikke hatt sex på kontoret, men det har skjedd at jeg har dratt hjem en tur i lunsjen når han har hatt fri og vært hjemme (bor ganske nært jobben) :) Av og til er det greit og få tømt seg, blir så mye lettere å konsentrere seg om jobben resten av dagen :)

Anonymous poster hash: 38329...0c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noengang hatt sex i lunsjpausen, eller andre pauser på jobben? Med en kollega i jobblokalene? Dratt hjem til partneren? Møtt partneren et sted og tatt en kjappis?

Jeg har ikke hatt sex på kontoret, men det har skjedd at jeg har dratt hjem en tur i lunsjen når han har hatt fri og vært hjemme (bor ganske nært jobben) :) Av og til er det greit og få tømt seg, blir så mye lettere å konsentrere seg om jobben resten av dagen :)

Anonymous poster hash: 38329...0c7

Aldri opplevd noe av det du beskriver, men det er sikkert deilig å kunne gjøre det ;).

Skrevet

Har hendt jeg har runka på dass i noen lunsjer. Har til gode å bli sugd av kontordama. Da hadde jeg nok dødd av lykke,,, ;)

Anonymous poster hash: e74ae...3e9
Skrevet

Kjæresten min har ofte lunsj hjemme, da hender det at det blir noe på meg dersom jeg har en fridag og er hjemme.

Anonymous poster hash: aa1bf...55d
Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Jaa! :) Det er godt, det. Man får mer energi resten av dagen. Jeg og min kjære jobbet på samme plass i fjor, da hadde vi sex i lunsjen. Vi gikk også på samme skole i to år, og da hadde vi også sex på mitt internatrom, i friminuttene eller lunjsen

Endret av lillelarve
Skrevet

Aldri hatt sex i lunsjen på jobb, men i lunsjpausen på skolen for mange år siden. Ikke på selve skolen, men hos typen som bodde like ved.
Det var vel noe spenning i det kan jeg tenke meg :)

Anonymous poster hash: e3d45...ade
Skrevet

Jeg har vært hjemme hos ham i lunsjen og kost meg :) Herlig opplevelse. :)

Anonymous poster hash: e79c3...56f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...